AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Vi skal egentlig ha min søster og hennes mann på besøk på julaften. Men nå er det slik at vi har kjøpt to langhårete, fantastisk kule innekatter, og det viser seg at min svoger har allergisk astma 😔 Han har prøvd å være hos oss en gangetter at vi fikk kattene, men han ble dårlig etter halvannen time og da måtte de bare dra 😥 Vi tenkte i julen; dersom vi låner bort kattene til naboene i et par dager og vasker hele huset sjukt godt/lufter, kan det da være mulig å ha ham her uten at han blir dårlig? Det er jo så utrolig stusselig hvis de må dra midt i julemiddagen 😥 Vi har vært hos dem flere år på rad nå og vil så gjerne ha dem her hos oss denne julaftenen.. Noen med erfaringer? Anonymkode: 896e9...b3d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Vanskelig å vaske rent et hus for kattehår. Så er ikke så sikker på at det holder. Anonymkode: 48c01...c36 1
Million Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 Jeg har en venninne som er allergisk mot katter. Hadde katt før der jeg bodde og den kunne få gå ute. Hver gang før hun skulle komme, sendte jeg katten ut noen timer før, luftet, vasket, støvsugde overalt (inkl sofaen hun skulle sitte i). Det hjalp litt, men ikke så mye. Hun begynte å nyse, klø seg i øynene, klø i nesen, alt det der likevel. Hun hadde ikke astma, da, men jeg kan tenke meg at det gjør en katteallergi langt verre å bli utsatt for. Jeg tror dere rett og slett bare bør innstille dere på å feire julen hos dem i stedet. Det tror jeg blir en bedre kveld for allergikeren. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 Dere har nok rett... Takk for svar. TS Anonymkode: 896e9...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå