Gå til innhold

Klarer ikke å gå tilbake til menn på min alder, normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg ble singel og kvittet meg med en 9 år eldre menn, har jeg bare hatt sex og datet yngre menn. Synes de på min alder ser skikkelig gamle  ut! Grå hår, mage og ustelt i de fleste tilfeller, svak i sengen og kjedelige. Nå velter jeg meg i yngre menn og det er en helt ny opplevelse!

Tenkte å begynne å date noen eldre nå, men jeg klarer det ikke, ser bare på dem som gammel og slitte.Hvorfor klarer jeg ikke å se i den retningen lengre?

Nå er jeg på tur inn i et nytt forhold med en som er 13 år yngre, men tenkte kanskje at det er litt ungt og jeg er litt usikker, men klarer jo ikke å like menn på egen alder lengre. Hva feiler det meg? 

Er det greit at jeg bare blir sammen med en som er mye yngre? Er det fordommer mot det? 

Anonymkode: bb212...803

• Liker 4
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du forstår vel det at sannsynligheten for at han kommer til å synes det samme om deg som du synes om eldre menn blir det samme?

Bare gi deg litt tid, så er du ikke så spennende for disse ungguttene så snart dere blir litt seriøst og dere har holdt sammen i et par år.. 

Anonymkode: 9c2fb...774

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette har bare menn lov til.

Anonymkode: 350e9...6cd

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du forstår vel det at sannsynligheten for at han kommer til å synes det samme om deg som du synes om eldre menn blir det samme?

Bare gi deg litt tid, så er du ikke så spennende for disse ungguttene så snart dere blir litt seriøst og dere har holdt sammen i et par år.. 

Anonymkode: 9c2fb...774

Ja er det jeg også tenker, derfor jeg er usikker på om jeg vil gå inn i et forhold der han er såpass mye yngre. Han tenker vel det samme om meg om ti år liksom. Da må jeg finne meg en ny mann som er yngre, haha. Er vanskelig når jeg ikke tenner eller finneg menn på egen alder attraktiv lengre. Er langt mellom dem i allefall og de som ser fine ut for alderen, de velger jo selv yngre kvinner. Slik jeg velger yngre menn nå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Etter jeg ble singel og kvittet meg med en 9 år eldre menn, har jeg bare hatt sex og datet yngre menn. Synes de på min alder ser skikkelig gamle  ut! Grå hår, mage og ustelt i de fleste tilfeller, svak i sengen og kjedelige. Nå velter jeg meg i yngre menn og det er en helt ny opplevelse!

Tenkte å begynne å date noen eldre nå, men jeg klarer det ikke, ser bare på dem som gammel og slitte.Hvorfor klarer jeg ikke å se i den retningen lengre?

Nå er jeg på tur inn i et nytt forhold med en som er 13 år yngre, men tenkte kanskje at det er litt ungt og jeg er litt usikker, men klarer jo ikke å like menn på egen alder lengre. Hva feiler det meg? 

Er det greit at jeg bare blir sammen med en som er mye yngre? Er det fordommer mot det? 

Akkurat som med meg, bare motsatt vei😅

Klarer ikke å gå ned igjen i alder på de jeg dater.

Drit i hva andre måtte mene. Jeg dater å koser meg med menn som er 10-15 år eldre. Kos deg med menn som er yngre. Din sak og ingen annens.

Anonymkode: 4b867...e72

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Drit i hva andre måtte mene. Jeg dater å koser meg med menn som er 10-15 år eldre. Kos deg med menn som er yngre. Din sak og ingen annens.

Ja tenker jeg driter i det og bare tar en dag av gangen og bare koser meg. Kos deg du og med de eldre, hehe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvorfor får man et inntrykk av at det i ts er viktigere å rakke ned på eldre menn enn å løfte fram en reell problemstilling? 

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med deg TS, jeg klarer heller ikke å gå tilbake til jevnaldrende og eldre. Jeg tenner bare ikke.   

Anonymkode: fb301...40f

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skriver under på denne. Går ikke tilbake til kvinner på min egen alder 😄

Anonymkode: 5f7a6...511

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du er herved friskmeldt, det feiler deg ingenting😂 Jeg synes du gjør veldig klokt å velge en mann du tenner på, og da spiller det egentlig ikke noe, at han er mye yngre enn deg.

La oss si at dere er forelsket i hverandre og har kanskje bedre sex enn noen sinne.. Skal du da høre etter samfunnet moralprekere?

Ikke F om jeg har gjordt.. moralprekere gir deg ingen nytelse og de betaler heller ikke dine regninger eller måker snø for deg.. Skjønner du? Føler du at det er noen IRL som vil "stikke" deg med noe, så kan du ta F i at de bare er misunnerlige. Personlig vil jeg si.. du gir meg høy respekt at du "tør" å nyte ditt eget liv. Forresten.. det er jo ikke så synlig forskjell aldringtegn på dere, så i et samfunn der ingen vet alder, er det vel heller ingen som bryr seg. Og er dere 30 og 40 år, har dere jo halve livet igjen sammen.. jeg synes det er verdt forsøket✔️💙🤞

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at de yngre mennene kun ligger med deg for at det er lettvindt sex? Og at du blir nedprioritert det sekundet de får sjangs på noen som er yngre og attraktiv.

Anonymkode: e9f29...5a5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du vet at de yngre mennene kun ligger med deg for at det er lettvindt sex? Og at du blir nedprioritert det sekundet de får sjangs på noen som er yngre og attraktiv.

Det kan man umulig generalisere over. Folk er forskjellige. Men om så var - ble sexen av en dårligere kvalitet av den grunn. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Både menn og kvinner blir dvaskere med årene. Har datet endel, og det er ingen tvil om at menn på 55+ er daffe og lite fres i I senga. Iallefall når det gjelder penetrering.  

Anonymkode: 5af39...362

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Både menn og kvinner blir dvaskere med årene. Har datet endel, og det er ingen tvil om at menn på 55+ er daffe og lite fres i I senga. Iallefall når det gjelder penetrering.  

Ja, og slik kan vi holde på med å overgå hverandre i hvem som er verst av kvinner og menn i denne tråden. Gjerne ispedd nedsettende språkbruk, slik at vi framhever oss selv mest mulig. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Topper og daler skrev (5 minutter siden):

Ja, og slik kan vi holde på med å overgå hverandre i hvem som er verst av kvinner og menn i denne tråden. Gjerne ispedd nedsettende språkbruk, slik at vi framhever oss selv mest mulig. 

Ja, det er viktig å komme med et par stikk i hver eneste tråd om tragisk menn/kvinner er 🙄

Og gjerne fremheve hvor lykkelig man er fordi man er singel.

• Liker 4
Skrevet
FrøkenFri skrev (3 minutter siden):

Ja, det er viktig å komme med et par stikk i hver eneste tråd om tragisk menn/kvinner er 🙄

Jeg og min livspartner er swingers. I teorien kan hun boltre seg med hvilke menn hun vil, og i swingers-verden byr unge menn seg fram for eldre kvinner. Likevel vil hun bare ha menn som er i nærheten av hennes egen alder. Det er min erfaring.  Likevel tror jeg det finnes andre som min partner. Derfor er det nok ikke så svart/hvitt som det fremstilles her. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Skriver under på denne. Går ikke tilbake til kvinner på min egen alder 😄

Anonymkode: 5f7a6...511

Hvorfor? Er det for lite testosteron slik at du ikke får ereksjon dersom dama ikke  er  ung nok?  Testosteron-nivået kan du få opp igjen med trening, særlig styrketrening av de store muskelgruppene som f.eks. lår.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenFri skrev (11 minutter siden):

Jeg som skrev det over, om lite fres hos menn. Var gift I årevis. Som godt voksen, som har datet litt, er jeg nå overlykkelig over at jeg er singel. For mye jobb med forhold. Og dårlig sex, for meg som absolutt foretrekker penetrering. 

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 14.04):

Veldig merkelig at vi har vært sammen som kjærester i 2 mnd nå da og møtt hverandres familier . 

Skrevet

Er nok motsatt også. Mann i 40 åra her.. Godt på vei ut av forhold, men ser litt mørkt på å finne en ny dame på min egen alder eller eldre som jeg har lyst på. Det finnes jo en noen pene, men en kan nok banne på at disse er opptatt. Og de som er i 20 åra synes jeg blir for ung. Så da blir det sjiktet 30-40 som peker seg ut. Kanskje jeg finner meg en dame, men jeg synes det er litt trist at det er så langt mellom damene jeg virkelig liker (utseendemessig). Tenk når jeg er 50.. grøss og gru 😄 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...