Gå til innhold

Andres forventninger om "din type" mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som alltid har kjent på at alle rundt har en viss forventning om hva slags type kjæreste/mann man har. 

Famile/venner/kollegaer for den del. 

Jeg er en jo selv en viss type og så forventer alle liksom at det er slike menn jeg også ender opp med. Jeg leser mye, går på kunstutstillinger, har studert kunsthistorie, liker å gå i operaen, på ballett, steller i hagen, opptatt av blomster, historie, språk.. er også ganske sprek og liker å gå i skog og fjell, padle, fiske osv. 

Menn jeg faller for er typisk praktiske menn med dertil jobber, gjerne en mekaniker, en jeger, eller en snekker, sjelden en belest en. Jeg faller for menn som kan bygge på huset, fikse bilen og kan løse alle praktiske problemer. Menn som er lette til sinns som får meg til å le og som ser lyst på livet (i motsetning til meg), som blir med meg på vandring og sover i telt.

Da jeg var yngre lot jeg andres forventninger styre meg, nå er jeg voksen, har vært singel noen år og vil finne drømmemannen uten  å bry meg om hva andre måtte mene. 

Det jeg lurer på er om andre har kjent på samme forventninger fra omverdenen? Og er det reelt, har man egentlig forventninger om hva slags partnere andre skaffer seg eller er det bare i min fantasi?

Anonymkode: 5d633...5bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når mennesker bodde i jungel eller huler. Tror de var da opptatt av hvilken hobby de så for seg som noen som kunne gi de friske avkom?

Anonymkode: 7ec03...141

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker samme type menn som deg, og har en slik mann som jeg er veldig glad i. 

Jeg er karrierekvinne og arbeider som toppleder, når jeg møter nye folk (spesielt via jobb) så ligger det en viss forventning om at jeg har en karrieremann i dress, som meg selv. 

Anonymkode: 829ca...b5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...