AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Var på en tur ut til sjøen med kjæresten i går kveld. Hadde ikke tenkt på det som annet enn noe romantisk og koselig, en gåtur. Men da vi kom ut til en fin holme og det nærmet seg solnedgang, hintet jeg om at det kunne vært deilig å ha sex der. Det var han negativ til, han mente det ikke var noe rått eller seksuelt over stemningen, sånt må bygges opp sa han. Ble jo skuffet, og har tenkt etterpå på hvordan skal sånt bygges opp? Er det ikke mulig å være spontan der og da? Var ingen andre der, ville vært en super opplevelse for livet. Anonymkode: be156...9f5 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Enig med deg ts, det går an å være spontan på slikt. Jeg og samboer har flere ganger spontant kommet på at vi skulle ha sex ute når vi var ute og gikk en tur sent om kvelden hvis det var mørkt og ingen andre der. Eller noen ganger i bilen om vi kjørte på en vei med lite trafikk og det var sent/mørkt, så fant vi bare et sted å stoppe ved veien. Anonymkode: 60b66...7bd 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 Sex i naturen er magisk. Ikke noe vi gjør ofte, men kona mi blir litt mer vill og rå i naturen på alle måter, frisk luft og stimulering av sanser gjør godt for hjernen. Vil hun plutselig ha sex ute på tur stiller jeg gjerne opp! Jeg tror det bunner ut i at vi bare er oss to, det er ingen andre gjøremål som kan gjøres der og da og den friske lufta. Min beste sexopplevelse til nå i livet hadde jeg en varm og stille sommerkveld på en holme ytterst i havgapet med fullmåneoppgang som bakgrunn! 😍😍 Anonymkode: 19691...249 1 1
Fioljenta Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 Jeg vet ikke hva som skal til for å bygge opp stemningen for ham, men det vet han. Spør ham. Da vet du hva dere kan gjøre neste gang. 🙂 Vi har noen fine minner ute, så når vi havner i lignende situasjon helt for oss selv, vel, da bygges stemningen opp ganske kjapt. 💜 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Synes dette var litt leit å høre. En kjæreste som takker nei til en slik invitasjon plages med ett eller annet. Dette er jo et drømmescenario for de aller fleste menn (vil jeg tro). Jeg ville ha tatt dette opp med han. Prøve finne ut av hva som ligger bak en slik avvisning. For meg er det vanskelig å forstå hva som kan være mer rått eller seksuelt enn ditt initiativ. Hvordan er sexlivet deres ellers? Anonymkode: 3b346...b03 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Var på en tur ut til sjøen med kjæresten i går kveld. Hadde ikke tenkt på det som annet enn noe romantisk og koselig, en gåtur. Men da vi kom ut til en fin holme og det nærmet seg solnedgang, hintet jeg om at det kunne vært deilig å ha sex der. Det var han negativ til, han mente det ikke var noe rått eller seksuelt over stemningen, sånt må bygges opp sa han. Ble jo skuffet, og har tenkt etterpå på hvordan skal sånt bygges opp? Er det ikke mulig å være spontan der og da? Var ingen andre der, ville vært en super opplevelse for livet. Anonymkode: be156...9f5 Det må være spontant. Jeg ba med fwb min ut på naken bading i juni sent en kveld. Fantastisk opplevelse. Sex i vann var digg syns jeg. Vi hadde flax. 10 min etter vi hadde fått på klærne kom det en ung mann gående med håndkle og skulle bade. Vi fniste godt da😂 Som jeg sier bedre å være to å drite seg ut enn alene. Anonymkode: 0e393...79a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 Sex ute i det fri er noe av det mest rå og spennende som finnes. Anonymkode: 3b346...b03
Even Tuell Skrevet 4. august 2023 #8 Skrevet 4. august 2023 On 8/3/2023 at 5:40 PM, AnonymBruker said: Var på en tur ut til sjøen med kjæresten i går kveld. Hadde ikke tenkt på det som annet enn noe romantisk og koselig, en gåtur. Men da vi kom ut til en fin holme og det nærmet seg solnedgang, hintet jeg om at det kunne vært deilig å ha sex der. Det var han negativ til, han mente det ikke var noe rått eller seksuelt over stemningen, sånt må bygges opp sa han. Ble jo skuffet, og har tenkt etterpå på hvordan skal sånt bygges opp? Er det ikke mulig å være spontan der og da? Var ingen andre der, ville vært en super opplevelse for livet. Anonymkode: be156...9f5 Kjip reaksjon. Sex i solnedgang med utsikt over sjøen ville vært både romantisk, spennende og opphissende. Passer jo både til et litt roligere intim sex og til et litt røffere knull. Eller begge. Litt av poenget med spontan sex er jo å utnytte anledningene som byr seg, være åpen og kjapp til å gripe sjansene. Planlagt spontantitet blir jo et oxymoron... Men man kan jo alltids planlegge utendørs sex. Ha det som et mål for turen: "klarer vi finne et fint sted å ha sex?" Eller gjøre det til en eksplisitt destinasjon om han ikke er noe på spontaniten ala: "Blir du med ned på Saltholmen ?... jeg vet om en fin plass vi kan være litt i fred. Har lyst til å ri deg inn i solnedgangen".... "Oppe på Bjørnebergnuten er det en fin plass med god utsikt. Jeg lyst til å se utover fjorden mens jeg kjenner deg inni meg." 1
DinGudinne Skrevet 5. august 2023 #9 Skrevet 5. august 2023 Sex ute i naturen er deilig, både i vann og på land. Er noen år siden sist nå. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #10 Skrevet 5. august 2023 Glemmer ikke når vi gjemte oss i en park. Trodde vi. Vi hadde oss der det var best lys og avsluttet til stor applaus. 😆 Anonymkode: 023b2...801
Master1 Skrevet 5. august 2023 #11 Skrevet 5. august 2023 Der og DA teller.... Husk en lever bare en gang så da må livet nytes... M@ster
DinGudinne Skrevet 5. august 2023 #12 Skrevet 5. august 2023 heit skrev (39 minutter siden): Vi ligger i 69 åååå slikker og suger verandre til vi kommer begge to. Hallooooo, du altsååååå
Klown Skrevet 5. august 2023 #13 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 17.40): Var på en tur ut til sjøen med kjæresten i går kveld. Hadde ikke tenkt på det som annet enn noe romantisk og koselig, en gåtur. Men da vi kom ut til en fin holme og det nærmet seg solnedgang, hintet jeg om at det kunne vært deilig å ha sex der. Det var han negativ til, han mente det ikke var noe rått eller seksuelt over stemningen, sånt må bygges opp sa han. Ble jo skuffet, og har tenkt etterpå på hvordan skal sånt bygges opp? Er det ikke mulig å være spontan der og da? Var ingen andre der, ville vært en super opplevelse for livet. Anonymkode: be156...9f5 Kjedelig type. Hadde jeg fått spørsmålet hadde jeg "slått" til med engang.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #14 Skrevet 7. august 2023 Sex ute er kjempedeilig, vi tar på komfortable joggedresser når vi går tur, i tilfelle det skjer noe mer. Lite romantisk type han til TS… Anonymkode: e0e7a...64a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #15 Skrevet 7. august 2023 Har hatt sex med mannen ute i det fri flere ganger. I skogen, på stranden og i bilen. Har også onanert når jeg er ute alene. Anonymkode: 93142...5ed 2
Bamseklemmer Skrevet 7. august 2023 #16 Skrevet 7. august 2023 Jeg pleier å ligge på hverandaen på hytta.. Tykk og god madrass, masse puter og ei stor varm dyne og tarp. Så ligger vi å ser stjernehimmelen og fullmånen.. og hører på lyder fra skogen av dyr og fugler. nesa er som regel iskald, mens kroppene er glovarme. Det er jo også utrolig romantisk å nippe til vin og det knitre i bålpanna. Og nå fremover mot høsten blir det jo helt fantastisk uten knott og mygg. Hele pakka kan jo flyttes på en holme.. det er bare om man finner noe å henge tarpen i, for det er ikke så trivelig med duggfall på teppenet🤭 Dette vil jeg anbefale deg TS.. men du må få rettet opp han typen din.. Romantikk er også å anbefale for menn, for slike minner setter alltid et godt spor i sjela✔️ 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #17 Skrevet 7. august 2023 Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): Jeg pleier å ligge på hverandaen på hytta.. Tykk og god madrass, masse puter og ei stor varm dyne og tarp. Så ligger vi å ser stjernehimmelen og fullmånen.. og hører på lyder fra skogen av dyr og fugler. nesa er som regel iskald, mens kroppene er glovarme. Det er jo også utrolig romantisk å nippe til vin og det knitre i bålpanna. Og nå fremover mot høsten blir det jo helt fantastisk uten knott og mygg. Hele pakka kan jo flyttes på en holme.. det er bare om man finner noe å henge tarpen i, for det er ikke så trivelig med duggfall på teppenet🤭 Dette vil jeg anbefale deg TS.. men du må få rettet opp han typen din.. Romantikk er også å anbefale for menn, for slike minner setter alltid et godt spor i sjela✔️ Se på stejernehimmelen, når tarpet er hengt opp ja, hadde ikke jeg fått til😂 Anonymkode: 4460f...b78
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #18 Skrevet 7. august 2023 heit skrev (På 5.8.2023 den 17.14): Vi ligger i 69 åååå slikker og suger verandre til vi kommer begge to. DinGudinne skrev (På 5.8.2023 den 17.54): Hallooooo, du altsååååå Når to menn tenner hverandre i kommentarfeltet på KG, da vet du at det enda er ferie 🤣 Anonymkode: 6ef15...d80 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #19 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Se på stejernehimmelen, når tarpet er hengt opp ja, hadde ikke jeg fått til😂 Anonymkode: 4460f...b78 Du vet at tarp kan henges opp på ulike måter ja? 🙄 Anonymkode: 82257...817
Søkende mann Skrevet 7. august 2023 #20 Skrevet 7. august 2023 Spontan sex ute er bare deilig. Det som skjer, skjer. Litt spenning for å bli oppdaget, men det å være fri å naken i naturen kombinert med sex er aldeles herlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå