AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Har du opplevd at noen du bare lå med dukker opp i rare settinger? To damer jeg lå med nå og da (ikke på likt) viste seg å jobbe samme sted som jeg er på. Vi er mange hundre ansatte, og jeg begynte der flere år etter vi hadde oss med hverandre. Haha. Anonymkode: ab392...184 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Haha, ja!! De dukker sannelig opp overalt! Anonymkode: 6c21f...497 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 Si for guds skyld ikke noe til kjæresten/samboeren din om det.. Da vil hun kreve at du slutter i jobben. Anonymkode: 87f1f...6dc
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Si for guds skyld ikke noe til kjæresten/samboeren din om det.. Da vil hun kreve at du slutter i jobben. Anonymkode: 87f1f...6dc Funker ikke sånn Anonymkode: 73b7a...137
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #5 Skrevet 3. august 2023 Så mye har jeg ikke ligge rundt med tilfeldige. Men er det kun disse to? Eller kan det dukke opp flere, da kan jeg jo tenke meg hva dem snakker om i lunsjen 😅 neida men når man jobber i et stort firma med mange 100 ansatte, så er det vel ikke så usansynelig og møte på noen heller, man tidligere har vært borti. Anonymkode: 774a6...58d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #6 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så mye har jeg ikke ligge rundt med tilfeldige. Men er det kun disse to? Eller kan det dukke opp flere, da kan jeg jo tenke meg hva dem snakker om i lunsjen 😅 neida men når man jobber i et stort firma med mange 100 ansatte, så er det vel ikke så usansynelig og møte på noen heller, man tidligere har vært borti. Anonymkode: 774a6...58d de to kjenner ikke hverandre. hun ene har sluttet. Anonymkode: ab392...184
Bamseklemmer Skrevet 3. august 2023 #7 Skrevet 3. august 2023 Jeg traff to av mine sambygninger på Club4 i Trondheim på 90-tallet. Og for å ikke sladre at vi har vært der, ble vi enige å holde det hemmelig for andre. Ok, men nå som det er hemmelig kan vi jo like godt ha litt "gymnastikk", sa jeg med en vri av humor. Vi satt ikke lenge der akkurat, før vi dro på hotellrommet deres.. Etter den tid var de ofte på nye "jenteturer" i storbyen.. Så det å holde på hemmeligheter, har gitt meg mange fordeler og masse gøy.. Felles for begge var at de hadde menn uten sexlyst og ga F i dama si. Jeg var ikke så sikker at de snakket sant, eller om de utnyttet omsorghjertet mitt.. for jeg klarte ikke si nei på den tiden, for jeg syntes synd på dem pga den manglende sexen💙💙 Vi er fremdeles gode venner uten sex, for nå har de jo iallefall menn som elsker dem✔️
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #8 Skrevet 3. august 2023 Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Jeg traff to av mine sambygninger på Club4 i Trondheim på 90-tallet. Og for å ikke sladre at vi har vært der, ble vi enige å holde det hemmelig for andre. Ok, men nå som det er hemmelig kan vi jo like godt ha litt "gymnastikk", sa jeg med en vri av humor. Vi satt ikke lenge der akkurat, før vi dro på hotellrommet deres.. Etter den tid var de ofte på nye "jenteturer" i storbyen.. Så det å holde på hemmeligheter, har gitt meg mange fordeler og masse gøy.. Felles for begge var at de hadde menn uten sexlyst og ga F i dama si. Jeg var ikke så sikker at de snakket sant, eller om de utnyttet omsorghjertet mitt.. for jeg klarte ikke si nei på den tiden, for jeg syntes synd på dem pga den manglende sexen💙💙 Vi er fremdeles gode venner uten sex, for nå har de jo iallefall menn som elsker dem✔️ Hva har dette med HI å gjøre? Anonymkode: 693df...03f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #9 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva har dette med HI å gjøre? Anonymkode: 693df...03f La meg gjette; historien "dukket opp", akkurat som gamle ligg. 😂 Anonymkode: e809d...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå