Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har kjent hverandre i sikkert 35 år og har det veldig koselig de ytterst få gangene vi treffes.

Hun jobber ikke, ble ufør etter en ulykke.

Vi treffes veldig sjelden og hver eneste gang så er det kos og fraser som at hun har savnet meg såååååååå mye. Vi må treffes snart osv osv. Hun kjører forbi meg ofte, men kommer aldri innom. Jeg har besøkt henne noen få ganger. Vi snakker da om hvor fælt hun har det på alle mulige måter.

Etter ulykken ble hun også singel og trøster seg med piller og alkohol. Sist jeg ringte henne var hun stup full midt i uka. Hun sa rett ut at hun har fått tilbud om antabus, men hun vil ikke. Hun vil drikke seg full 3-4 ganger i uken. Så gråter hun litt og atter engang at vi må møtes en dag. Hun vil gjerne at jeg kommer til henne, så vi kan drikke oss sørpe dritings. Dette har jeg avslått flere ganger og hun bli nok litt snurt.

Sist hun ringte meg var det surving i 20 min om hennes liv. Jeg sa hun måtte få hjelp til denne drikkingen, men nei.

Jeg får ikke gjort noe mer enn det jeg har prøvd hittil.

Jeg tenker jeg sier til henne neste gang at hun må gå orden på denne rusproblematikk hennes før vi kan ha kontakt igjen. Er det slemt av meg å si? Jeg er veldig glad i henne og vil henne bare godt, men jeg når ikke inn. 

Anonymkode: 36eca...506

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Hvorfor tror du at du skylder henne å snakke henne etter munnen...? 

- nei jeg vil ikke komme å drikke. Bli heller med på en fjelltur.

- jeg orker ikke konstant negativitet. Hva har vært bra siden sist?

- du kan ikke drive på sånn. Du har et stort alkoholproblem du må ta tak i før det er for sent. 

- jeg vil ikke ha kontakt når du er beruset. Jeg er glad i deg og orker derfor ikke se at du ødelegger livet ditt. 

Skrevet

Du sier dere har det veldig koselig de ytterst få gangene dere treffes samtidig som at dere da snakker om hvor fælt hun har det på alle måter?

Høres ikke så koselig ut for meg, det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...