Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg ringer av og til til en person. Når denne personen er sammen med andre når jeg ringer, kan hun føre samtaler med de som er i rommet og uten forvarsel la meg vente i telefonen. Nå opplevde jeg at hun ringte meg, jeg sa "hallo" gjentatte ganger, men hørte bare at hun snakket med andre i rommet. Er det sært av meg å synes det er upassende? Jeg la på og lot være å ta telefonen etter det, og nå mener hun at det er jeg som oppfører meg dårlig. 

Anonymkode: 3edb5...2a4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei, 

Jeg ringer av og til til en person. Når denne personen er sammen med andre når jeg ringer, kan hun føre samtaler med de som er i rommet og uten forvarsel la meg vente i telefonen. Nå opplevde jeg at hun ringte meg, jeg sa "hallo" gjentatte ganger, men hørte bare at hun snakket med andre i rommet. Er det sært av meg å synes det er upassende? Jeg la på og lot være å ta telefonen etter det, og nå mener hun at det er jeg som oppfører meg dårlig. 

Jeg har også opplevd det. La bare på, og da vedkommende lurte på hva som var skjedd og hvorfor jeg brøt samtalen, så svarte jeg at "jeg trodde du hadde ringt feil, siden du ikke sa noe til meg men jeg hørte at du snakket med noen i bakgrunnen."

Endret av sommerkroppen
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei, 

Gjør det samme. 

Anonymkode: e2945...ace

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hendte da barnet var fire år og avbrøt mens jeg snakka i telefonen.

Hadde kjæreste da, som ble fornærmet og la på om det skjedde. (Eks nå). 

Anonymkode: 8c866...46c

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at hun ringte bevisst og at det ikke bare var en lommeringing?

Men det er derfor jeg alltid trekker meg litt unna og går bort om jeg er sammen med noen og jeg skal ta en telefon. Det samme om jeg mottar en telefon.

Anonymkode: e58ea...9a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det hendte da barnet var fire år og avbrøt mens jeg snakka i telefonen.

Hadde kjæreste da, som ble fornærmet og la på om det skjedde. (Eks nå). 

Anonymkode: 8c866...46c

Man oppdrar barn til å være stille når foreldre snakker i telefonen. Enig med eksen din. 

Anonymkode: e2945...ace

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke lommeringing, noe jeg først trodde det var. Personlig går jeg også til et privat sted når jeg ringer. Annerledes når man har barn. Det var ingen barn i bildet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er du sikker på at hun ringte bevisst og at det ikke bare var en lommeringing?

Men det er derfor jeg alltid trekker meg litt unna og går bort om jeg er sammen med noen og jeg skal ta en telefon. Det samme om jeg mottar en telefon.

Anonymkode: e58ea...9a1

Da hadde hun sikkert sagt det. Om det var lommeringing altså.

AnonymBruker
Skrevet

I gamle dager da folk betalte tellerskritt, hendte det at jeg på pur f lot "samtalen" fortsette når noen glemte meg i andre enden. Hvis det var dem som ringte opp, vel og merke. 😅

Anonymkode: 2e2f9...542

AnonymBruker
Skrevet

Synes det å snakke i telefonen er blitt utrivelig. Ikke opplevd at samtalen blir brutt mot at vedkommende snakker med andre, kun feks små beskjeder til barn osv. Men folk skal gjøre alt mulig mens de er i tlf. Synes det er vanskelig å høre når jeg den jeg snakker med står med oppvasken og det skranglete og plasker, eller kjøkkenvifte står på fult, trafikk langs vegen og vedkommende går tur, og tlf står på høyttaler så jeg hører eget ekko, eller hører vedkommende er på do... jeg er vokst opp med fasttelefon, likte at man satte seg ned og konsentrerte seg om samtalen og personen, alt må ikke være multitasking!!

Anonymkode: f6df9...3fa

Skrevet

Skjønner at det er irriterende og forstyrrende, men det kommer an på hvorfor hun snakker til andre. Hvis det er noe som kan vente, er det jo direkte frekt å la deg vente, men hvis det oppstår noe som hun må ta der og da, kan man jo vise litt forståelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...