*Heidi* Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Mannen min ønsker seg sååå fælt en klokkeradio som har en slags laser sånn at tallene lyser opp i taket Da kan han bare se i taket hva klokken er skjønner dere.. Søt da Men vet noen hvor jeg kan få tak i dette?
Gjest LoisLane Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har en sånn, fikk av mannen min. Så vidt jeg vet kjøpt på Expert, Elkjøp eller lignende.
Gjest Carmensita Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 Tror de har det på Claes Ohlson. ← Jepp. Der kjøpte jeg min. Veldig fornøyd!
LilleBille Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 Fra 198,- - hos Clas Ohlson - søk på prosjektorklokker.
nostalgia Skrevet 17. januar 2006 #8 Skrevet 17. januar 2006 Er ikke det utrolig irriterende å ligge å se på minuttene som går da? Kan ikke forestille meg at jeg hadde fått sove med noen store lysende tall i taket! Eller er det ikke noe problem i det hele tatt? Hvor store er tallene?
Gjest Qlio Skrevet 18. januar 2006 #9 Skrevet 18. januar 2006 Har en slik klokke, og kommer heretter til å ha en slik for alltid! Ikke irriterende i det hele tatt.
lillesky Skrevet 18. januar 2006 #10 Skrevet 18. januar 2006 Er ikke det utrolig irriterende å ligge å se på minuttene som går da? Kan ikke forestille meg at jeg hadde fått sove med noen store lysende tall i taket! Eller er det ikke noe problem i det hele tatt? Hvor store er tallene? ← For meg er det ikke noe problem, siden jeg ikke sover med linser eller briller. Tallene kan bli større hvis man vil (på noen klokker), men for min del måtte tallene ha vært over hele taket... Prosjektorklokke til 700 kr. 349,- eller Søk på klokkeradio på CO.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå