AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Satt på toget her om dagen, og det kom en utenlandsk fyr og satte seg ved siden av meg. Han begynte å snakke og samtalen fløt naturlig. Han uttrykte at han syntes jeg var vakker og at vi burde møtes. Når jeg sa at jeg ikke er interessert i noe mer, så sa han at det var ikke poenget og at han kun vil være venner. Syns det virker rart at en mann skal komme bort til ei han syns er attraktiv og si at han kun var ute etter venner. Er usikker nå på om jeg vil møte han.. Anonymkode: b686a...ea8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Nei, dette er rart. Ikke møt ham. Han sjekket deg jo opp og man vil ikke være venner med tilfeldige man ikke kjenner. Vennskap kommer naturlig. Anonymkode: 4ee2d...22c
Artmo3 Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 Dette er noe han bare sa fordi du avviste han, han vil 100% mer enn kunn vennskapelig kontakt 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 Han vil være venner først, og forventer at han kan overtale deg til å ligge med ham etterhvert. Anonymkode: a7185...c38
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #5 Skrevet 3. august 2023 Passe sykt etter norsk målestokk, men denne fyren kommer vel fra en mer primitiv kultur enn vår. Anonymkode: 6209b...62e
jabx Skrevet 3. august 2023 #6 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Satt på toget her om dagen, og det kom en utenlandsk fyr og satte seg ved siden av meg. Han begynte å snakke og samtalen fløt naturlig. Han uttrykte at han syntes jeg var vakker og at vi burde møtes. Når jeg sa at jeg ikke er interessert i noe mer, så sa han at det var ikke poenget og at han kun vil være venner. Syns det virker rart at en mann skal komme bort til ei han syns er attraktiv og si at han kun var ute etter venner. Er usikker nå på om jeg vil møte han.. Anonymkode: b686a...ea8 Menn og kvinner kan som hovedregel ikke være venner. Menn vil som regel alltid ønske å i det minste ha sex med venninner. Et unntak kan være at han har kjæreste og er veldig forelsket. Men det kan da være midlertidig.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #7 Skrevet 3. august 2023 Han kom bort til deg for å flørte, han ba deg ut-ish, du avviste ham, han prøvde å holde maska og bortforklare hvorfor han kom bort. Jeg ville ikke møtt ham for hensiktene hans var ganske klare spør du meg og i tillegg så er han ikke av typen som tør å innrømme hva han i utgangspuktet prøvde på. Ikke vennskapsmateriale for meg Anonymkode: 84c2c...246
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #8 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Passe sykt etter norsk målestokk, men denne fyren kommer vel fra en mer primitiv kultur enn vår. Anonymkode: 6209b...62e Ganske typisk Ola og Kari å bruke begrep som primitiv om andres kultur. Det er primitivt, det. I andre kulturer utenfor nisselua er det mer åpenhet blant fremmede. For også å svare TS så har nok heller ikke jeg oppsøkt fremmede jenter for vennskap. Det er sånt som kommer av seg selv gjennom felles venner, på skole, jobb, i lag og foreninger. Så kan man jo diskutere om man burde være mer sosialt åpen for nye bekjentskap, men det er en annen tråd Anonymkode: 90dfe...36c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #9 Skrevet 3. august 2023 Han sa at om jeg har kjæreste, så kan vi alle henge sammen. Anonymkode: b686a...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå