Rødstrupa Skrevet 3. august 2023 #1 Del Skrevet 3. august 2023 (endret) Skulle gjerne vært flue på veggen og sett hennes oppførsel der. Hun skal selge ’’kunst’’ blant annet selvlagde nettene m./tekst og motiv ala de som vi har sett under rettsaken. Mon tro om folk kjøper/er interessert….? Endret 4. august 2023 av Rødstrupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Del Skrevet 3. august 2023 Hadde vært fint om hun ikke fikk solgt et eneste nett. Sorry. Men håper litt at ingen vil støtte henne økonomisk. Jeg ville uansett ikke gått rundt med de. Anonymkode: 68189...5d5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #3 Del Skrevet 3. august 2023 Det er vel begrenset hvor mye hun kan tjene nå også - nå som hun har begynt å motta uførepensjon... Den dama burde skjermes. Anonymkode: ebf25...9ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg kan ikke helt se for meg at noen ønsker å bli sett offentlig med disse nettene, men hvem vet. Folk kjøper så mye rart. Anonymkode: eff4e...52f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #5 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vel begrenset hvor mye hun kan tjene nå også - nå som hun har begynt å motta uførepensjon... Den dama burde skjermes. Anonymkode: ebf25...9ad Jeg håper Skatteetaten tar en ekstra kikk på skattemeldingen hennes! Hun tar vel 2500-3000kr for ETT handlenett? Jeg synes faktisk hun har noen fine nett. 🤣 Men aldri om jeg hadde kjøpt et. Anonymkode: 976ee...e86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #6 Del Skrevet 3. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg håper Skatteetaten tar en ekstra kikk på skattemeldingen hennes! Hun tar vel 2500-3000kr for ETT handlenett? Jeg synes faktisk hun har noen fine nett. 🤣 Men aldri om jeg hadde kjøpt et. Anonymkode: 976ee...e86 Det gjør jeg også. 3000 for et handlenett er også ekstrem stiv pris. Skulle tro at markedet hennes var "Dette kan jeg kjøpe kun på gøy". Men 3000 kroner for et handlenett er ikke akkurat impulskjøp man gjør for gøy. Og jeg hadde vært flau om noen visste at jeg brukte 3000 kroner på et handlenett for å støtte Laila. Anonymkode: 91393...b88 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #7 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det gjør jeg også. 3000 for et handlenett er også ekstrem stiv pris. Skulle tro at markedet hennes var "Dette kan jeg kjøpe kun på gøy". Men 3000 kroner for et handlenett er ikke akkurat impulskjøp man gjør for gøy. Og jeg hadde vært flau om noen visste at jeg brukte 3000 kroner på et handlenett for å støtte Laila. Anonymkode: 91393...b88 Det er en veldig stiv pris om det stemmer, ja. Det er sikkert så dyrt fordi hun er ei psykisk syk dame som ødela samboerskapet sitt, gjorde slik at samboeren måtte slutte i jobben, tente på samboerens bil, ble dømt for angrep på demokratiet osv osv, for det korsstingsbroderiet hun presterer, er ikke mye å skrive hjem om. Det var sånn man broderte på barneskolen, husker jeg. Anonymkode: ebf25...9ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #8 Del Skrevet 3. august 2023 LB som i hun som skrev brev og tagget? Anonymkode: a7bb8...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #9 Del Skrevet 3. august 2023 Hvem er LB? Anonymkode: e15ab...908 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #10 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg håper Skatteetaten tar en ekstra kikk på skattemeldingen hennes! Hun tar vel 2500-3000kr for ETT handlenett? Jeg synes faktisk hun har noen fine nett. 🤣 Men aldri om jeg hadde kjøpt et. Anonymkode: 976ee...e86 Det er en drøy pris for et Laila-nett 😮 Å hun bør være forsiktig ang hvor mye hun kan tjene, hun er jo så åpen om alt. Fort gjort at noen rapporterer henne til skatteetaten og Nav. Anonymkode: 7975e...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. august 2023 #11 Del Skrevet 4. august 2023 Hvem ere som skal selge disse nettene ? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #12 Del Skrevet 4. august 2023 Maskinfører skrev (6 timer siden): Hvem ere som skal selge disse nettene ? 😀 Ja, hvem tror du Anonymkode: 7975e...54f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 4. august 2023 #13 Del Skrevet 4. august 2023 Rødstrupa skrev (22 timer siden): Skulle gjerne vært flue på veggen og sett hennes oppførsel der. Hun skal selge ’’kunst’’ blant annet selvlagde nettene m./tekst og motiv ala de som vi har sett under rettsaken. Mon tro om folk kjøper/er interessert….? Arendalsuka begynner først om to uker, så du må nok smøre deg med litt tålmodighet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #14 Del Skrevet 4. august 2023 6 hours ago, Maskinfører said: Hvem ere som skal selge disse nettene ? 😀 Laila Bertheussen. Hun som ble dømt for trusler mot justisminister Wara. Anonymkode: 1e5ba...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. august 2023 #15 Del Skrevet 4. august 2023 Min favorittveske👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. august 2023 #16 Del Skrevet 4. august 2023 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Min favorittveske👍 Så bra 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #17 Del Skrevet 4. august 2023 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Min favorittveske👍 Hadde du bet 2500,- - 3000,- for den? Anonymkode: 7975e...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. august 2023 #18 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde du bet 2500,- - 3000,- for den? Anonymkode: 7975e...54f Neeeeei😂😂 Hadde selvsagt ikke kjøpt en veske lagd av Bertheussen. Men selvironi har hun i hvertfall. Når man vet at det er hennes påståtte diagnose som står skrevet på posen😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 4. august 2023 #19 Del Skrevet 4. august 2023 Jeg liker "Piken som lekte med Elden"-handlenettet 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 4. august 2023 Forfatter #20 Del Skrevet 4. august 2023 Kaisada skrev (1 time siden): Arendalsuka begynner først om to uker, så du må nok smøre deg med litt tålmodighet;) Åja, unnskyld tok feil av tidspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå