AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Hva kjøper man i bursdagsgave til 2 åring? Jeg har ikke peiling, rett og slett. Det er en jente. Ønsker tips, og gjerne lenker til nettbutikker. Anonymkode: a0adc...660
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Min niese hadde toårsdag nå, og hun ble mest glad for Fisher Price -skolebussen hun fikk av sin onkel. Den (liten med to figurer og stor med fire) har de i mange butikker, man kan kjøpe flere Little People- figurer i tillegg. https://www.prisjakt.no/product.php?p=7899861 Lurt å kjøpe noe som kan byttes i butikk hvis de allerede har det du gir. Anonymkode: 8b5c9...4ca
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 Hør med foreldrene. Unger har like ulik smak som voksne, så at mine unger har likt biler trenger ikke bety at denne ungen liker det. "Generelle" leker som mange liker, er plastilina, perler (store), tegnesaker, klistremerker, gatekritt, o.l. Anonymkode: 6180e...86d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 Min datter var veldig glad i en veske som hun kunne putte leker i og bære rundt. Andre forslag kan være bøker, lego/duplo, dukketøy (hvis hun har dukke), ball, tegnesaker, en fin kjole. Kan være lurt å høre med foreldrene om det er noe spesielt hun/de ønsker seg 🙂 Anonymkode: 71984...d4d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #5 Skrevet 3. august 2023 Duplo!!! Kjøp gjerne på finn.no (da får du gjerne en hel kasse for ca 500). Kan vaskes i vaskemaskin på 40 grader i en stor vaske-pose før du gir det vekk! Anonymkode: 73f70...c34 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #6 Skrevet 3. august 2023 Støtter den over. Duplo har vært favoritten siden før to år og er det ennå. Anonymkode: d3ab6...0a2
Jaane doe Skrevet 3. august 2023 #7 Skrevet 3. august 2023 Spør foreldrene om det er noe barnet trenger eller liker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå