Gå til innhold

Var på date, fikk beskjed om å trene mindre pga sicpack

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi kommer alle i ulike varianter, og vi har forskjellige interesser.

Jet er 51, og var på date med en på 53 i går,gammel kjenning sånn sett, og vi dro på stranda.

Jeg har trent hele livet, det er noe jeg liker godt, og har en liten sixpack. Samtalen med daten gikk lett, og vi snakket om diverse. Så sier han plutselig at jeg burde trene mindre, han synes det ikke var pent med sixpack på damer. Jeg ble litt satt ut, men fikk samlet meg og svart tilbake. Jeg sa at han burde dra til Tyrkia å få hårtransplantasjon,da jeg ikke synes det er pent med tynnhårete menn, og at han samtidig måtte fikse tennene sine, og gjerne få seg et rumpeimplantat, og få vokset ryggen. Han ble stille, jeg pakket tingene mine og dro.

Hva er det med folk som må påpeke kroppslige ting? Så barnslig, og ja jeg vet jeg svarte barnslig, men ærlig talt!

Anonymkode: 358d4...b1f

• Liker 11
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger tenker jeg at det er synd at ikke flere dater filmes.

• Liker 23
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi kommer alle i ulike varianter, og vi har forskjellige interesser.

Jet er 51, og var på date med en på 53 i går,gammel kjenning sånn sett, og vi dro på stranda.

Jeg har trent hele livet, det er noe jeg liker godt, og har en liten sixpack. Samtalen med daten gikk lett, og vi snakket om diverse. Så sier han plutselig at jeg burde trene mindre, han synes det ikke var pent med sixpack på damer. Jeg ble litt satt ut, men fikk samlet meg og svart tilbake. Jeg sa at han burde dra til Tyrkia å få hårtransplantasjon,da jeg ikke synes det er pent med tynnhårete menn, og at han samtidig måtte fikse tennene sine, og gjerne få seg et rumpeimplantat, og få vokset ryggen. Han ble stille, jeg pakket tingene mine og dro.

Hva er det med folk som må påpeke kroppslige ting? Så barnslig, og ja jeg vet jeg svarte barnslig, men ærlig talt!

Haha, elsker at du ga han motsvar 😃

Utrolig frekt å kommentere utseende til folk så han fortjente det. 

Anonymkode: da050...459

• Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo rett. Du kunne se hans flaws før daten, han fant først ut av dine når dere kledde av dere. Hvorfor gikk du på date i det hele tatt hvis han er så stygg?

Anonymkode: 68c91...7c8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Haha! For en type 🤣🤣

DU skal trene mindre fordi HAN har en spesiell idé om hvordan kvinnekroppen skal være?  Sørgelig, trist, leit, men da får han bare leve med at folk har meninger om hvordan HANS burde sett ut 😅

Anonymkode: 29161...042

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har jo rett. Du kunne se hans flaws før daten, han fant først ut av dine når dere kledde av dere. Hvorfor gikk du på date i det hele tatt hvis han er så stygg?

Anonymkode: 68c91...7c8

Hun trodde åpenbart at han hadde en pen personlighet, da. Jammen ble de ikke avkledd begge to.

Anonymkode: 29161...042

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Han har et motbydelig syn på kvinner. Som om ikke det å være synlig sprek og frisk er et gode.
Heier på deg. Jeg syns at metoden din også var barnslig, men samtidig; det speiler ham.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. 

Kvalmt og litt sykt å skulle endre på deg på den måten. Soleklart rødt flagg. Patetisk at han ikke liker sixpack. Jeg synes trente kropper er hot. Men det er på siden av poenget. Jeg ville aldri bedt en dame trene mer (eller mindre) for å se mer ut sånn jeg foretrekker. Man tar hverandre for den man er. (eller lar være).

Veldig kult tilsvar da. Litt barnslig. Men litt gøy. 😁

Anonymkode: 972e9...787

• Liker 6
Skrevet

Du skal gjøre mindre av noe du elsker fordi han vil du skal se ut på en spesiell måte.. hva er det neste?! Godt tilsvar!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mann her. 

Kvalmt og litt sykt å skulle endre på deg på den måten. Soleklart rødt flagg. Patetisk at han ikke liker sixpack. Jeg synes trente kropper er hot. Men det er på siden av poenget. Jeg ville aldri bedt en dame trene mer (eller mindre) for å se mer ut sånn jeg foretrekker. Man tar hverandre for den man er. (eller lar være).

Haha, enig😆

Anonymkode: c2c5e...6b5

AnonymBruker
Skrevet

Han fikk vel mindreverdighetskomplekser, vedder på du hadde bedre sixpack enn ham. 

Anonymkode: 93f80...c20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo enig i at det ikke er så fint med veldig markerte muskler hos damer. 
Men det er jo smak og behag :) Og jeg hadde jo aldri sagt det til noen.

Anonymkode: 7f372...fc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mann her. 

Det er da ikke patetisk å ikke like sixpack på kvinner. Jeg liker heller ikke det. Men det er patetisk og totalt uakseptabelt å nevne dette til vedkommende. Slikt holder man for seg selv. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (6 timer siden):

Han har et motbydelig syn på kvinner. Som om ikke det å være synlig sprek og frisk er et gode.
Heier på deg. Jeg syns at metoden din også var barnslig, men samtidig; det speiler ham.

Det er ikke sunt for kvinner å ha en fettprosent som fører til synlig magemuskulatur. Ideelt sett bør den ligge mellom 21-33% hos kvinner.

Men ja. Fyren virker motbydelig.

Anonymkode: c7913...2db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Så sier han plutselig at jeg burde trene mindre, han synes det ikke var pent med sixpack på damer.

Jeg sa at han burde dra til Tyrkia å få hårtransplantasjon,da jeg ikke synes det er pent med tynnhårete menn, og at han samtidig måtte fikse tennene sine, og gjerne få seg et rumpeimplantat, og få vokset ryggen. 

Hyggelig fyr, men ditt svar tilbake var like tåpelig. 
Å trene er noe man gjør selv. Det du sa måtte han ha noen andre til å hjelpe ham med. Det beste hadde vært om du hadde sagt noe HAN  måtte gjøre selv.

Anonymkode: 43211...1bd

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd, det der har ikke skjedd.

Anonymkode: 02078...3d4

AnonymBruker
Skrevet

Han var teit og du var barnslig som valgte å gå rett i angrep på ham. Begge burde bare ha avsluttet daten raskt i all høflighet og blitt enige om at dette ikke kommer til å funke.
Når jeg leser sånn her skjønner jeg hvorfor såpass mange er ufrivillig single. Man må være litt raus, og fokusere mer på personlighet og kjemi enn bare utseende og førsteinntrykk.

Anonymkode: 4cfc2...b2a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er ikke sunt for kvinner å ha en fettprosent som fører til synlig magemuskulatur. Ideelt sett bør den ligge mellom 21-33% hos kvinner.

Jeg er en av de som, om jeg trener regelmessig får mer eller mindre sixpack. Har vært slik hele livet. Og det selv om min fettprosent absolutt ikke er for lav. Men jeg har en timeglassfigur, hvor fettet i hovedsak legger seg rundt hofter og lår samt brystene. Så det du skriver kommer med en god del unntak.

Ellers synes jeg også at hans kommentar var helt blåst. Men TS sin kommentar var egentlig verre, for ts gikk direkte mot ting som bare er slik han er skapt, så motivet var tydeligvis å såre ham i tillegg til å speile ham.

Michelle Obama sa vel noe slikt som "when they go low, we go high!" - det er noe å prøve å ha med seg...

Anonymkode: ab2b2...9fb

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, dette har nok ikke skjedd.

Anonymkode: 63e51...77c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei. Skulle hilse fra 1950. De savner deg. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...