Gå til innhold

seksuelt dominante kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurte på om det finnes en del kvinner der ute som er dominante i sengen: Som liker å ta kontroll, være den aktive osv., dvs litt "role reversal". Eller er det veldig få?

Anonymkode: 5e560...5ba

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Kvinne 40+

Anonymkode: 7cbd3...c76

Skrevet

Vil tro det er 50/50

Skrevet

Min erfaring er at de er veldig få. Har vel ligget med rundt 100 damer, og ingen av de har vært det jeg vil kalle dominant, men det kan jo være tilfeldig også 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Artmo3 said:

Min erfaring er at de er veldig få. Har vel ligget med rundt 100 damer, og ingen av de har vært det jeg vil kalle dominant, men det kan jo være tilfeldig også 

Slutter meg til dette. Det forekommer, men vil tro det er veldig uvanlig.

Anonymkode: 83d8c...eee

• Liker 1
Skrevet

Spennende å bytte på disse rollene

AnonymBruker
Skrevet

Veldig uvanlig etter hva jeg har opplevd. En og annen har tatt litt kontroll, men en virkelig dominant kvinne har jeg tilgode å oppleve 

Anonymkode: 3595e...a41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi switcher, så jeg kan være dominant i sengen. Dette er noe som har kommet med årene, men det har kommet ganske naturlig. Ikke noe som hadde falt seg naturlig i en flyktig relasJon, men med en fast og trygg partner. Kan ta styringen under sex med en ny partner også, men blir ikke dominerende. 

Liker best at vi bytter på og hvem som er dom/sub går av seg selv i dette forholdet. 

Anonymkode: 93abf...016

• Liker 2
Skrevet

De er nødvendigvis ikke i overtall, men de er heller ikke forsvinnende få heller. Så har man også switchene, men da er det som regel avhengig av hvilken dynamikk man har med partner hvilken rolle man føler passer seg selv og relasjonen å innta. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kontekstavhengig. Jeg kan være dominant, underkaste meg, etc. men sexlivet er som oftest ganske normalt uten lakk og lær. Jeg har et behov for at den jeg ligger med og er glad i skal føle seg begjært og tatt vare på. Tror det er dette som gjør at jeg lett glir inn i en dominant rolle. Elsker å få menn jeg er glad i til å føle seg begjært. Opplever at noen menn tror at å være på topp eller at harde bevegelser er det som er å være dominant? For meg handler det derimot om en innstilling som gir seg til kjenne på ulike måter, og dominans kan også være mer subtilt. Kunne godt tatt en fyr med strap on hvis han ville det, er en fantasi. Men slike relasjoner oppstår for meg alltid etter tid. Jeg tror ikke jeg viser noen dominant rolle på ONS, selv om jeg ikke har så mange av dem. Og har for øvrig bare møtt en mann som var dominant på ONS.

Anonymkode: 0b849...ad7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi switcher, så jeg kan være dominant i sengen. Dette er noe som har kommet med årene, men det har kommet ganske naturlig. Ikke noe som hadde falt seg naturlig i en flyktig relasJon, men med en fast og trygg partner. Kan ta styringen under sex med en ny partner også, men blir ikke dominerende. 

Liker best at vi bytter på og hvem som er dom/sub går av seg selv i dette forholdet. 

Anonymkode: 93abf...016

Vil det si at du f.eks. er øverst og rir han hardt? Eller hva mener du evt med å være dominant?

Anonymkode: 5e560...5ba

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (36 minutter siden):

Vil tro det er 50/50

Hvor får du dette fra? 

Min erfaring er at det er en halv kvinne på dusinet som er seksuelt dominante. 

Anonymkode: de893...98d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor får du dette fra? 

Fordi du ikke lar dem blomstre, eller fordi du omgås vaniljekvinner.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor får du dette fra? 

Er dette langvarige relasjoner? Jeg har hatt sex med rundt tyve menn. Bare én oppførte seg dominant på ons. Det kalles ikke å være dominant bare fordi man er øverst og eventuelt jokker hardt og raskt innimellom. I langvarige relasjoner, der tillit opprettes - det er først der det skjer spennende ting, synes jeg. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Artmo3 skrev (40 minutter siden):

Man setter jo ikke i gang med å "svinge pisken" med alle mulige one-night-stands da.... 

Anonymkode: 36345...f7c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man setter jo ikke i gang med å "svinge pisken" med alle mulige one-night-stands da.... 

Hei, fremmede dude, vil du ha en dildo i baken?

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (Akkurat nå):

Fordi du ikke lar dem blomstre, eller fordi du omgås vaniljekvinner.

Tar du virkelig utgangspunktet i de kvinner som er aktive på fetish og bdsm klubber? Hvor mange % av de seksuelt aktive er i dette miljøet tror du? 

Min er faring etter å ha vært delvis aktiv fetisjmiljøet siden begynnelsen av 2000 tallet så er det langt fra 50/50. Langt fra 505/50. 

Er det mitt ansvar å få en kvinne til å blomstre seksuelt? (har for øvrig hatt samme partner de siste 18 årene, og enkelte ganger leker vi med andre par)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar du virkelig utgangspunktet i de kvinner som er aktive på fetish og bdsm klubber? Hvor mange % av de seksuelt aktive er i dette miljøet tror du? 

Min er faring etter å ha vært delvis aktiv fetisjmiljøet siden begynnelsen av 2000 tallet så er det langt fra 50/50. Langt fra 505/50. 

Er det mitt ansvar å få en kvinne til å blomstre seksuelt? (har for øvrig hatt samme partner de siste 18 årene, og enkelte ganger leker vi med andre par)

Det er da begges ansvar for å få den andre til å blomstre seksuelt. Man skal selvfølgieg være nysgjerrig på partner.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste jeg har vært med har vært flere ganger, og jeg snakker også veldig åpent og direkte om preferanser og lyster med sexpartnere. Kan jo hende alle har løyet til meg, men tviler på det

AnonymBruker
Skrevet
Artmo3 skrev (1 minutt siden):

De fleste jeg har vært med har vært flere ganger, og jeg snakker også veldig åpent og direkte om preferanser og lyster med sexpartnere. Kan jo hende alle har løyet til meg, men tviler på det

Har også hatt ff, men har erfaring med at dominans/underkastelse ofte krever mer tillit og kjærlighet. Har også erfaring med at lysten utvikler seg over tid i et forhold og at preferanser dermed endres, ofte i henhold til interaksjonen. En jeg var i forhold med, trodde han var opptatt av bdsm fordi vi hadde et forhold som var sånn, men det viste seg at da han prøvde det med tilfeldige, etter avtale, var han ikke gira. Tror det er mange nyanser her. Jeg har mest lyst å dominere menn jeg er glad i i senga, hvis det overhodet gir mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...