AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Aner ikke hvordan dette temaet dukket opp. Men jeg har ei datter på ni år som går i klasse med si beste venninne. De leker så og si hele tiden. Nå har de funnet ut st meg og venninnen's single far kan bli kjærester. Hun hadde også nevnt dette for han. De avsluttet i vår/sommer en idrett (håndball) de gikk i og under siste time foreslo venninnen om vi kunne ha én fast dag hjemme sammen, gjerne her. Da kommer mange ganger faren også innom. Kan det være farens hemmelige opplegg? Eller er barn så fantasifulle? Hva tenker dere? Er det en normal ønsketenkning rundt barn? Anonymkode: ae2da...2df
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Kan godt se for meg at disse bestevenninnene fantaserer om å være søstre ja. Tviler på at en voksen mann «bruker» datteren til å foreslå sånt, da hadde han nok heller hintet selv, tror du ikke? Men hvordan er faren da, hadde det vært noe? Anonymkode: dedad...7fc 16
Gjest ti10 Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 Ser for meg at dette er noe to jenter godt kunne ha funnet på. Hvis du er interessert, kan du jo lodde stemningen. Noe kontakt må du vel ha med jentas far hvis døtrene deres har så god kontakt. Slå av en prat, vær hyggelig og interessert i livet hans, og hvis du han er like hyggelig og interessert tilbake, og dere har kjemi, er det bare å fortsette utviklingen. Tviler på at faren bruker datteren for komme nærmere deg, da hadde hun vel avslørt seg uansett.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 Det er vel ikke noe å bry seg om? Ærlig talt. Anonymkode: 609da...e11 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #5 Skrevet 3. august 2023 Dette er en velbrukt klisje fra romantiske komedier. Men la nå det være; er det noe du kunne ha tenkt deg? Finner du han attraktiv? Anonymkode: 4f177...ee7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #6 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er en velbrukt klisje fra romantiske komedier. Men la nå det være; er det noe du kunne ha tenkt deg? Finner du han attraktiv? Anonymkode: 4f177...ee7 Litt klisjé og typisk romantiske filmer ja😄 han er helt ok og kunne sikkert likt å bli bedre kjent med han. Anonymkode: ae2da...2df
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #8 Skrevet 3. august 2023 Ja men så begynner jeg å bli litt interessert i han.. klarer å tenke på dette nå. Blir det feil ? Anonymkode: ae2da...2df
Bombasi Skrevet 3. august 2023 #9 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Aner ikke hvordan dette temaet dukket opp. Men jeg har ei datter på ni år som går i klasse med si beste venninne. De leker så og si hele tiden. Nå har de funnet ut st meg og venninnen's single far kan bli kjærester. Hun hadde også nevnt dette for han. De avsluttet i vår/sommer en idrett (håndball) de gikk i og under siste time foreslo venninnen om vi kunne ha én fast dag hjemme sammen, gjerne her. Da kommer mange ganger faren også innom. Kan det være farens hemmelige opplegg? Eller er barn så fantasifulle? Hva tenker dere? Er det en normal ønsketenkning rundt barn? Anonymkode: ae2da...2df Koselig da! Barn er såpass fantasifulle at det er fort noe de kunne funnet på. Men sånn utover det.... Hva tenker du om denne mannen da? Er han av interesse? Hva med å gjøre et fremstøt hvis det er noe der? 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #10 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja men så begynner jeg å bli litt interessert i han.. klarer å tenke på dette nå. Blir det feil ? Anonymkode: ae2da...2df Kan du ikke be både han og datteren med på noe, der det er naturlig at barna er litt for seg selv og dere kan sitte å prate - type trampolinepark e.l? 😀 Anonymkode: dedad...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #11 Skrevet 3. august 2023 Bombasi skrev (6 minutter siden): Koselig da! Barn er såpass fantasifulle at det er fort noe de kunne funnet på. Men sånn utover det.... Hva tenker du om denne mannen da? Er han av interesse? Hva med å gjøre et fremstøt hvis det er noe der? Blir litt feil tror jeg... ble kjent med eksen hans i samme periode som jeg ble kjent med han, ca 3år nå. Ja det kan virke som han kan være litt interessert selv. Men har dratt på tur med hans eks og mor til hans barn. Føler det blir så feil. Kan ikke kalle oss nære venninner men videoer endel sammen. Anonymkode: ae2da...2df
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #12 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Blir litt feil tror jeg... ble kjent med eksen hans i samme periode som jeg ble kjent med han, ca 3år nå. Ja det kan virke som han kan være litt interessert selv. Men har dratt på tur med hans eks og mor til hans barn. Føler det blir så feil. Kan ikke kalle oss nære venninner men videoer endel sammen. Anonymkode: ae2da...2df Ja, det kompliserer det jo litt.. dersom du er venn med eksen. Det må du selv vurderer, vi hørte jo ikke noe om henne i begynnelsen. Anonymkode: dedad...7fc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #13 Skrevet 4. august 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Blir litt feil tror jeg... ble kjent med eksen hans i samme periode som jeg ble kjent med han, ca 3år nå. Ja det kan virke som han kan være litt interessert selv. Men har dratt på tur med hans eks og mor til hans barn. Føler det blir så feil. Kan ikke kalle oss nære venninner men videoer endel sammen. Anonymkode: ae2da...2df Det forandrer casen. La det ligge. Fallhøyden blir også veldig stor, om dere starter på noe, men ikke finner tonen. I allefall for jentene deres. Anonymkode: 4f177...ee7 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #14 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det forandrer casen. La det ligge. Fallhøyden blir også veldig stor, om dere starter på noe, men ikke finner tonen. I allefall for jentene deres. Anonymkode: 4f177...ee7 Ja det er sant. Men kjærlighet kan vel overgå mye, men først vil jeg finne ut av om han kan være interessert eller ikke. Anonymkode: ae2da...2df
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #15 Skrevet 4. august 2023 Hvis det er slutt mellom faren og moren til jenta, så er det mange som er modne og ønsker hverandre det beste videre på hver sin kant. Jeg kjenner et ektepar som har jevnlig kontakt med moren til de voksne barna. Det ble slutt mellom dem da barna gikk på barneskolen. Så det kan gå helt fint for noen. Ser videre at noen sier at hvis det hadde blitt slutt mellom dere så ville det gå det ut over døtrene: Jentene kan jo fortsette å være bestevenninner selv om foreldrene eventuelt gjorde det slutt. Anonymkode: 813cd...249 1
Gjest CatPerson123 Skrevet 4. august 2023 #17 Skrevet 4. august 2023 Tror det er jentenes påfunn søtt da!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #18 Skrevet 4. august 2023 Du tror virkelig at faren har sagt til sin datter at han er interessert i deg, og bedt de 2 jentene si at de vil at dere skal bli sammen? Anonymkode: 994be...569 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #19 Skrevet 4. august 2023 For det første heter det jeg og han og for det andre er dette en helt vanlig ting barn og t o m ungdommer finner på. Mine har foreslått fedre til venninner flere ganger. Anonymkode: 1cb41...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #20 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 12.09): Aner ikke hvordan dette temaet dukket opp. Men jeg har ei datter på ni år som går i klasse med si beste venninne. De leker så og si hele tiden. Nå har de funnet ut st meg og venninnen's single far kan bli kjærester. Hun hadde også nevnt dette for han. De avsluttet i vår/sommer en idrett (håndball) de gikk i og under siste time foreslo venninnen om vi kunne ha én fast dag hjemme sammen, gjerne her. Da kommer mange ganger faren også innom. Kan det være farens hemmelige opplegg? Eller er barn så fantasifulle? Hva tenker dere? Er det en normal ønsketenkning rundt barn? Anonymkode: ae2da...2df Ja det er vanlig for barn å fantasere om en komplett familie. Det er garantert ikke noe opplegg fra faren hennes. Anonymkode: 101aa...075 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå