Gå til innhold

Kan du bli lei av å motta blowjob fra kjæresten/samboer/kone?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vandt til å få høre "fy faen, DET der kan du!", "det er faen meg den deiligste bj jeg noen gang har opplevd!"

Problemet nå er at kjæresten ikke vil komme inni meg ved penitreringen, så vi avslutter daglig med en bj og at han kommer i munnen min.

Bare så det er sagt, jeg elsker (!!) det, og får enorm glede av å gi han nytelse. 

Men kan han bli lei? For man har jo sin egen stil og teknikk, så jeg finner ikke opp hjulet på nytt akkurat.

Tips? Burde jeg kun gi han 1-2 i uken eller?

Anonymkode: d4716...ea2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Problemet nå er at kjæresten ikke vil komme inni meg

Du hadde ikke laget innlegget, hvis det ikke føltes som en problemstilling. Det at han ikke kommer inni deg, har sådd en liten usikkerhet? Gjetter bare. 

Jeg har for eksempel ganske dårlig følsomhet i penis, og har ikke klart å komme med vaginal penetrering med min nye kjæreste. Vi snakket en del om det på forhånd, og hun har vært veldig avslappet på det. Vi har ordnet det på flere vis, men jeg er veldig oppmerksom på at jeg f.eks ikke skal venne meg til å avslutte analt hver gang.  

Samtale, tror jeg er løsningen for deg og partneren også. Si at du savner at han kommer inni deg, og spør hva som skal til. En god bj, eller runk kan rent stimulansemessig være vanskelig å overgå. Det kan også være ren latskap, siden det krever litt mer å knulle seg til en orgasme. 

Anonymkode: 7de69...b8f

• Liker 4
Skrevet

Så lenge du selv har lyst, så gir du han det når han ønsker, liker han hva du gjør så blir han ikke lei, så å holde tilbake fordi du er redd for det er bare tull, da vil han nok lure på hva som er galt hvis han plutselig begynner å bli avvist 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg IKKE blitt lei av 😊

Tror du blir lei før han.

Anonymkode: 1898f...db4

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du hadde ikke laget innlegget, hvis det ikke føltes som en problemstilling. Det at han ikke kommer inni deg, har sådd en liten usikkerhet? Gjetter bare. 

Jeg har for eksempel ganske dårlig følsomhet i penis, og har ikke klart å komme med vaginal penetrering med min nye kjæreste. Vi snakket en del om det på forhånd, og hun har vært veldig avslappet på det. Vi har ordnet det på flere vis, men jeg er veldig oppmerksom på at jeg f.eks ikke skal venne meg til å avslutte analt hver gang.  

Samtale, tror jeg er løsningen for deg og partneren også. Si at du savner at han kommer inni deg, og spør hva som skal til. En god bj, eller runk kan rent stimulansemessig være vanskelig å overgå. Det kan også være ren latskap, siden det krever litt mer å knulle seg til en orgasme. 

«Latskap»? «Mer krevende»? Det må gjelde for noen få. Vil tro at de aller fleste menn er som meg: Enkleste vei til orgasme er gjennom vaginalt samleie. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Neida, ingen tvil er sådd 😇 Vi snakker godt sammen om det meste (alt), både fine og vanskelige tema. Han ble uplanlagt far ved å være uforsiktig, og vi ønsker ikke å bruke prevensjon.  Vi er innforstått med risikoen for svangerskap, den er vi villig til å ta, men vi er for tidlig i forholdet til å hoppe av i svingen eller komme inni meg på "sikre" dager. Om et halvt år gjør vi nok det også.

Tenkte mer på at han kan slutte å tenke at jeg gir verdens beste blowjob 😅

Ts

Skrevet

Nei🙈

Men mannen min foretrekker å komme inni meg🤗

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fortsatt til gode å motta en bj som er god så jeg klarer meg iallfall fint uten. 

Anonymkode: 8daa3...15a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har fortsatt til gode å motta en bj som er god så jeg klarer meg iallfall fint uten. 

Anonymkode: 8daa3...15a

😱 

Virkelig? Hva er det som blir feil, om jeg kan spørre om det?

AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (4 timer siden):

«Latskap»? «Mer krevende»? Det må gjelde for noen få. Vil tro at de aller fleste menn er som meg: Enkleste vei til orgasme er gjennom vaginalt samleie. 

De aller fleste?  Jeg har ikke statistikk, og neppe du heller. Jeg tok utgangspunkt i HI, men slik ts forteller etterpå, så kan de jo neppe ha penetrerende sex i det hele tatt?  

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De aller fleste?  Jeg har ikke statistikk, og neppe du heller. Jeg tok utgangspunkt i HI, men slik ts forteller etterpå, så kan de jo neppe ha penetrerende sex i det hele tatt?  

Den vanligste heterofile måten å ha sex på er vaginalt samleie. Jeg liker også både å få og motta oralsex. Det hører med i repertoaret, men jeg tror jeg har mine ord i behold når jeg sier at flertallet av heterofile menn kommer enklest gjennom vaginal penetrering. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri blitt lei blowjobber. Selv ikke de dagene jeg har fått det morgen, ettermiddag og kveld. Det krever knapt noen ting før jeg blir kåt. Jeg har latt menn suge meg om de bare har ymtet frempå med det. Beste jeg vet, liker det bedre enn samleie. Når jeg leser en mann kommentere at han ikke bryr seg om å bli sugd tror jeg alltid det er en kvinne som har skrevet det. 

Anonymkode: 076d0...16b

AnonymBruker
Skrevet

Alle mennesker er forskjellige. Også når det gjelder sex.

Personlig gir det meg lite å motta oralsex/BJ. Jeg for sjeldent orgasme av det, og syntes mest det blir litt kjedelig.

Jeg hadde ikke giddet et sexliv baser på å motta BJ for å si det sånn.

Men når det kjæresten din, så er det nesten bare han som kan svare på det. Som sagt, så er vi alle forskjellige.

Anonymkode: a644a...f55

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når jeg leser en mann kommentere at han ikke bryr seg om å bli sugd tror jeg alltid det er en kvinne som har skrevet det. 

Anonymkode: 076d0...16b

Så innlegget ditt etter jeg kommenterte under😂

Jeg er mann. Bryr meg ikke om å bli sugd. Gir meg lite. Kommer sjelden av det. Aldri vært noen fan. 

Noe som forøvrig kona er glad for. Så slipper hun å gi, med god samvittighet. Hu kan konsentrere seg om å motta i stedet.

Anonymkode: a644a...f55

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Neida, ingen tvil er sådd 😇 Vi snakker godt sammen om det meste (alt), både fine og vanskelige tema. Han ble uplanlagt far ved å være uforsiktig, og vi ønsker ikke å bruke prevensjon.  Vi er innforstått med risikoen for svangerskap, den er vi villig til å ta, men vi er for tidlig i forholdet til å hoppe av i svingen eller komme inni meg på "sikre" dager. Om et halvt år gjør vi nok det også.

Tenkte mer på at han kan slutte å tenke at jeg gir verdens beste blowjob 😅

Ts

Hvorfor ønsker dere ikke å bruke prevensjon?
Særlig siden han har opplevd hva uforsiktighet kan føre med seg. Kondom ville vært perfekt for han, da han virkelig har kontrollen og oversikten på at prevensjonen blir brukt riktig... han trenger ikke stole på at du er flink nok med pilla og alt det der. Han styrer "showet" og har kvalitetskontrollen.

Husk at du kan bli gravid med hopp-av-i-svingen-metoden, selv om han er aldri så flink å trekke seg ut før han kommer. Og sikre dager er ikke alltid så sikre likevel.

Selv om det er deilig å bli sugd av og sprute i munnen til kjæresten er det digg å kunne fullføre inni henne også. Bare kunne knulle og stå i uten å telle ned til han skal trekke seg ut. Og det må vel være deilig for deg å kjenne han inni deg? Kanskje også kunne komme samtidig?

Personlig ville jeg savnet å komme inni en varm og våt fitte... det er en magisk følelse. Jeg foretrekker faktisk å komme inni fitta til kjæresten enn munnen (selv om det også er godt). Men i ditt tilfelle blir det motsatt ... da han ser ut til å foretrekke det motsatte. Vil tippe han ville sagt i fra om han ble lei av å komme i munnen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...