AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Bor i Oslo, det er 24 varmegrader men vått i sandkassen, observerte barn i barnehagen med fleeceforet regnbukse på, det var kun det som hang i gangen til ungen, så barnehagen måtte vel ta den på. Men er det ikke veldig merkelig at foreldre kun har dette til barnet midt på sommeren?? Anonymkode: 1f2a3...e3d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Mye merkeligere å henge seg opp i dette og i tillegg starte en tråd om det. Skjer det litt lite om dagen? Anonymkode: 2a7c0...963 4 4
Zwish Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 Herregud, «observerte». Mye man skal legge seg opp i. Fleece eller ikke fleece, klamt er det uansett med regntøy. Så jeg ville ikke reagert veldig. Har litt å si hva man har under og.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 Du må i hvert fall ha gradestokken på solsiden... Jeg bor like utenfor Oslo og om morgenen nå er det ofte 12-15 grader og det samme går det ned i når det regner. Mitt barnehagebarn vil helst gå i tynn tights eller shorts når det er fint og da er det veldig greit å ta på fleeceforet regnbukse over når det regner og man skal ligge og rulle i en våt sandkasse i under 15 grader. Anonymkode: 69224...0ec 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #5 Skrevet 3. august 2023 Dette er definisjonen på et ikke-problem. Anonymkode: feb8b...67d 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #6 Skrevet 3. august 2023 Zwish skrev (6 minutter siden): Herregud, «observerte». Mye man skal legge seg opp i. Fleece eller ikke fleece, klamt er det uansett med regntøy. Så jeg ville ikke reagert veldig. Har litt å si hva man har under og. Olabukse hadde jenta på 1,5 år under. Anonymkode: 1f2a3...e3d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #7 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Olabukse hadde jenta på 1,5 år under. Anonymkode: 1f2a3...e3d Og problemet er...? Anonymkode: 69224...0ec 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #8 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Olabukse hadde jenta på 1,5 år under. Anonymkode: 1f2a3...e3d Javel? Kanskje den uforede regnbuksen er mistet/glemt på hytta/revnet? Kanskje de ikke har rukket å kjøpe ny? Det finnes mange årsaker til at barnet bare hadde en foret regnbukse, men jeg forstår ikke hvorfor du bruker energi på å bry det med det? Hvorfor er det et problem for deg? Anonymkode: 2a7c0...963 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #9 Skrevet 3. august 2023 Jeg er mor til 2 barn. Jeg lar barna bruke kun slike regntøy. Når det regner det som regel surt og kaldt, selv om sommeren. Det blåser og er tøyet våt/fuktig blir man kald. Klam blir man uansett. Og for all del, skaff deg en hobby så du slutter å legge deg opp i sånt. Anonymkode: f1a75...4d5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #10 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Og problemet er...? Anonymkode: 69224...0ec AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Javel? Kanskje den uforede regnbuksen er mistet/glemt på hytta/revnet? Kanskje de ikke har rukket å kjøpe ny? Det finnes mange årsaker til at barnet bare hadde en foret regnbukse, men jeg forstår ikke hvorfor du bruker energi på å bry det med det? Hvorfor er det et problem for deg? Anonymkode: 2a7c0...963 Noen spurt om hva jenta hadde under!! Anonymkode: 1f2a3...e3d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #11 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen spurt om hva jenta hadde under!! Anonymkode: 1f2a3...e3d Men kan du gi et svar på hvorfor du bruker tid og tankevirksomhet på å gruble over denne regnbuksen? Hva tror du det betyr? Og hvis du lurte: Nei, fleeceforet regnbukse om sommeren er ikke grunnlag for å melde bekymring til barnevernet. Anonymkode: 2a7c0...963
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #12 Skrevet 3. august 2023 Haha, hadde du behov for å føle deg ovenpå siden du så barn som ikke hadde vanlig regnbukse/utebukse..? Fy faen så sær og smålig du er ts. Anonymkode: ba062...98c 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #13 Skrevet 3. august 2023 Da jeg hentet i barnehagen het om dagen hadde min fleece under regntøy så hadde sikkert gått fint med foret regntøy Anonymkode: ef023...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå