Gå til innhold

Barn i barnehagen med fleeceforet regntøy nå??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor i Oslo, det er 24 varmegrader men vått i sandkassen, observerte barn i barnehagen med fleeceforet regnbukse på, det var kun det som hang i gangen til ungen, så barnehagen måtte vel ta den på.

Men er det ikke veldig merkelig at foreldre kun har dette til barnet midt på sommeren??

Anonymkode: 1f2a3...e3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mye merkeligere å henge seg opp i dette og i tillegg starte en tråd om det. Skjer det litt lite om dagen?

Anonymkode: 2a7c0...963

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Herregud, «observerte». Mye man skal legge seg opp i. Fleece eller ikke fleece, klamt er det uansett med regntøy. Så jeg ville ikke reagert veldig. Har litt å si hva man har under og. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må i hvert fall ha gradestokken på solsiden...

Jeg bor like utenfor Oslo og om morgenen nå er det ofte 12-15 grader og det samme går det ned i når det regner. 

Mitt barnehagebarn vil helst gå i tynn tights eller shorts når det er fint og da er det veldig greit å ta på fleeceforet regnbukse over når det regner og man skal ligge og rulle i en våt sandkasse i under 15 grader.

Anonymkode: 69224...0ec

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er definisjonen på et ikke-problem.

Anonymkode: feb8b...67d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Zwish skrev (6 minutter siden):

Herregud, «observerte». Mye man skal legge seg opp i. Fleece eller ikke fleece, klamt er det uansett med regntøy. Så jeg ville ikke reagert veldig. Har litt å si hva man har under og. 

Olabukse hadde jenta på 1,5 år under.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og problemet er...?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Javel?

Kanskje den uforede regnbuksen er mistet/glemt på hytta/revnet? Kanskje de ikke har rukket å kjøpe ny?

Det finnes mange årsaker til at barnet bare hadde en foret regnbukse, men jeg forstår ikke hvorfor du bruker energi på å bry det med det? Hvorfor er det et problem for deg? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mor til 2 barn. Jeg lar barna bruke kun slike regntøy. Når det regner det som regel surt og kaldt, selv om sommeren. Det blåser og er tøyet våt/fuktig blir man kald. Klam blir man uansett.  Og for all del, skaff deg en hobby så du slutter å legge deg opp i sånt.

Anonymkode: f1a75...4d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Og problemet er...?

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Javel?

Kanskje den uforede regnbuksen er mistet/glemt på hytta/revnet? Kanskje de ikke har rukket å kjøpe ny?

Det finnes mange årsaker til at barnet bare hadde en foret regnbukse, men jeg forstår ikke hvorfor du bruker energi på å bry det med det? Hvorfor er det et problem for deg? 

Noen spurt om hva jenta hadde under!!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen spurt om hva jenta hadde under!!

Men kan du gi et svar på hvorfor du bruker tid og tankevirksomhet på å gruble over denne regnbuksen?

Hva tror du det betyr?

Og hvis du lurte: Nei, fleeceforet regnbukse om sommeren er ikke  grunnlag for å melde bekymring til barnevernet.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, hadde du behov for å føle deg ovenpå siden du så barn som ikke hadde vanlig regnbukse/utebukse..? Fy faen så sær og smålig du er ts. 

Anonymkode: ba062...98c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg hentet i barnehagen het om dagen hadde min fleece under regntøy så hadde sikkert gått fint med foret regntøy 

Anonymkode: ef023...3f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...