Gå til innhold

Tråkkebukser in igjen??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var i Oslo i går og så der flere med lange bukser som subbet og ble tråkket på.

Er dette virkelig in igjen? Husker med grunn på hvordan vi gikk med dette på ungdomsskolen 

Anonymkode: dd9c9...fb5

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par sånne! For min del er det fordi jeg har meterlange bein og ikke akkurat er bortskjemt med det, så jeg blir sjeleglad når bukser er "for lange". Men liker jo ikke å subbe, kan jo ikke bruke dem når det regner liksom for de er i bakken.

Har merket det har blitt lettere å få tak i veldig lange bukser nå, så ja, kanskje trenden er tilbake.

Da jeg var fjortis (90-tallet), så skulle buksa omsvøpe Buffalo-skoen og bli helt slitt bak av tråkking og søle.

Anonymkode: d29c5...16d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har et par sånne! For min del er det fordi jeg har meterlange bein og ikke akkurat er bortskjemt med det, så jeg blir sjeleglad når bukser er "for lange". Men liker jo ikke å subbe, kan jo ikke bruke dem når det regner liksom for de er i bakken.

Har merket det har blitt lettere å få tak i veldig lange bukser nå, så ja, kanskje trenden er tilbake.

Da jeg var fjortis (90-tallet), så skulle buksa omsvøpe Buffalo-skoen og bli helt slitt bak av tråkking og søle.

Ja var nesten slike 90 talls bukser jeg så flere hadde, kanskje ikke like vide som Miss sixty buksene på 90 tallet, men god tråkket ned og slitt bak.

Og forundret meg også over at mange også brukte pels slippers

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja var nesten slike 90 talls bukser jeg så flere hadde, kanskje ikke like vide som Miss sixty buksene på 90 tallet, men god tråkket ned og slitt bak.

Og forundret meg også over at mange også brukte pels slippers

Furry slippers er søte😍

Anonymkode: 65762...42e

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Samme her, nederst ble sømmen klipt opp. Og samme med Adidas kneppebukse, selv om den også ble brukt med leggvarmere over og Buffalo. Brukte vi joggesko skulle vi ha lange Champion sokker over. De ivrigste brukte to par. Eller USA sokker. Jeg likte dette best selv da jeg hatet når buksa ble våt og grisete de nederste 20 cm, men alle gikk sånn, selv i sørpa. 

Anonymkode: dbb9b...b45

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Furry slippers er søte😍

Anonymkode: 65762...42e

Jeg har det og elsker dem. 🥰😌

Anonymkode: f500b...289

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen over 25 som bruker det? 

Anonymkode: b35b0...ccf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tråkkebukser???

Anonymkode: 6d7f1...0e5

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge høyvannsbukser ikke kommer på moten igjen😅

Anonymkode: ab7ff...f23

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Tråkkebukser???

Anonymkode: 6d7f1...0e5

Bukser som er så lange at man tråkker på dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...