Gå til innhold

Kan jeg klage på brystoperasjon som ikke ble som planlagt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden tok jeg brystreduksjon hos aleris i Bergen. Jeg er ikke fornøyd med resultatet og lurer på om jeg har rett til å få det fikset. Nipplene er plassert unaturlig høyt på brystene. Synes det ser rart ut. Da hun viste meg hva hun skulle gjøre i inngrepet så var ikke nipplene plassert så høyt… Jeg tror dette resultatet bare vil bli værre med årene siden selv om brystene siger så er nipplene såpass høyt oppe at de ikke siger med den huden…

Da jeg snakket med kirurgen sa hun at jeg kunne operere på nytt til en litt billigere pris. Men det var ikke snakk om mye ift totalsummen. 

Burde jeg prøve å pushe henne litt og kreve en mye billigere eller gratis operasjon? Eller er det slik at slike operasjoner ikke kan forventes å bli så bra? At jeg hadde høye forventninger?

Anonymkode: d4cf2...977

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo bare presse alt du kan. Men, du kommer nok ingen vei. Eneste muligheten jeg ser er at du må gå til media

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at her har du betalt for «en vare» som ikke svarte til forventningene. Enten så har du ikke fått tilstrekkelig informasjon om resultatet, eller så har kirurgen gjort en dårlig jobb. Anbefaler deg å prate med kirurgen og dersom det viser seg at de har gjort en dårlig jobb så skal du få «ny vare» gratis. 

Anonymkode: cafec...220

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge siden er dette nå? Du har vel en tidsfrist på 2 år på å klage tror jeg.

Jeg hadde absolutt tatt en prat med henne igjen ja! Men snarest, da det virker som det har gått en lang stund.

Anonymkode: 22078...4e9

AnonymBruker
Skrevet

Nei det kan du ikke. Man kan aldri garantere resultatet av kosmetisk kirurgi. Og, det heter brystvorter. Dette er en nippel:

image.jpeg.fc88dad0dfe20b817af8e6bbc355f801.jpeg

Anonymkode: 3ca48...920

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva sto i kontrakten du skrev under da du inngikk avtalen?

Anonymkode: 3225e...26c

• Liker 1
Skrevet

Kommer vel an på om du har klaget i rimelig tid og etter retningslinjene de har for klaging. Du sendte vel skriftlig tilbakemelding/klage kort tid etter inngrepet hvis du allerede da reagerte på plassering? (Når eventuell hevelse var gått ned).

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...