AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Hei! Min iphone 8 synger på siste verset, i den grad at jeg venter på at den dør hvert øyeblikk. Jeg skal derfor kjøpe ny mobil. Jeg har 64 GB lagring nå, men tenker jeg vil ha mer på neste mobil. I tillegg ønsker jeg et relativt godt mobilkamera. Størrelse er ikke så viktig, men jeg har ikke noe spesifikt ønske om en stor mobil. Fint om den har fingeravtrykkinnlåsning, men ikke et must. Har ikke behov for den nyeste og dyreste😅 Da lemper jeg heller på noe annet. Så hva kan folk anbefale? Anonymkode: cf485...6d0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Jeg har iPhone 14, 250 gb eller noe. Ikke den største str på mobilen. Aldri vært så fornøyd. perfekt størrelse og vekt!! Noen kan bli for tunge, denne her er perfekt Anonymkode: 0f116...133
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 Jeg har 13 mini, den er helt nydelig størrelsesmessig. Jeg byttet fra 7 elns selv nylig, og kameraet er en helt annen verden. Så fornøyd! Jeg tok 13 fordi den hadde mini versjon, den er jo ikke liten, men jeg synes de andre er altfor store. Anonymkode: 8d050...137
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg har 13 mini, den er helt nydelig størrelsesmessig. Jeg byttet fra 7 elns selv nylig, og kameraet er en helt annen verden. Så fornøyd! Jeg tok 13 fordi den hadde mini versjon, den er jo ikke liten, men jeg synes de andre er altfor store. Anonymkode: 8d050...137 Den har 128 GB forresten, holder i massevis her i hvert fall. Anonymkode: 8d050...137
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #5 Skrevet 3. august 2023 Akkurat fått iphone14, 250gb, vanlig str, synes den virker veldig bra! Fornøyd med kameraet hvertfall, og med en liten gutt på 11 mnd er vel det nesten det viktigste 🥰 Hvis du er vant med iPhone fra før ville jeg forøvrig fortsatt med det med mindre du har relativt god teknisk forståelse. Jeg skjønner hvertfall ikke et plukk av android telefoner 😂 Anonymkode: f7829...31b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #6 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Akkurat fått iphone14, 250gb, vanlig str, synes den virker veldig bra! Fornøyd med kameraet hvertfall, og med en liten gutt på 11 mnd er vel det nesten det viktigste 🥰 Hvis du er vant med iPhone fra før ville jeg forøvrig fortsatt med det med mindre du har relativt god teknisk forståelse. Jeg skjønner hvertfall ikke et plukk av android telefoner 😂 Anonymkode: f7829...31b Jeg orker ikke bytte merke nå nei😅 Er så mye lettere å overføre ting fra en mobil til neste med icloud også. Anonymkode: cf485...6d0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #7 Skrevet 3. august 2023 Noen som har erfaring med de sidene som selger nesten ny iphone? Er student så om det går an å spare litt penger og fortsatt få en brukanes mobil hadde det vært fint😅 Ts Anonymkode: cf485...6d0
Tøvftta Skrevet 3. august 2023 #8 Skrevet 3. august 2023 Hadde gått for iPhone 13 hadde jeg vært deg. Kjøpte selv en 14 nylig og har aldri hatt så dårlig dyr telefon før!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #9 Skrevet 3. august 2023 Samme situasjon her. Har sett meg ut iPhone 12. Mest fordi den og 13 er ganske like, bortsett fra lagringsplass som jeg ikke trenger stort av, fordi jeg har alt av bilder og sånt på skylagring uansett. Synes dog at prisen er litt drøy. Pga. inflasjonen koster den nesten det samme som da den var ny, og med mitt bruk lønner det seg ikke å kjøpe dytt abonnement for å få den billigere heller. Avventer til lanseringen av iPhone 15 i september for å se om prisen droppes litt, hvis ikke tenker jeg å kjøpe en «nesten ny» via forhandler. Da har man jo mer garanti å gå på enn ved privat bruktkjøp. Anonymkode: 93f5c...c83
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #10 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Samme situasjon her. Har sett meg ut iPhone 12. Mest fordi den og 13 er ganske like, bortsett fra lagringsplass som jeg ikke trenger stort av, fordi jeg har alt av bilder og sånt på skylagring uansett. Synes dog at prisen er litt drøy. Pga. inflasjonen koster den nesten det samme som da den var ny, og med mitt bruk lønner det seg ikke å kjøpe dytt abonnement for å få den billigere heller. Avventer til lanseringen av iPhone 15 i september for å se om prisen droppes litt, hvis ikke tenker jeg å kjøpe en «nesten ny» via forhandler. Da har man jo mer garanti å gå på enn ved privat bruktkjøp. Anonymkode: 93f5c...c83 Lurt å se an til iphone 15 kommer🙌🏼 Vet noen om prisene pleier å falle da? Anonymkode: cf485...6d0
Fountaine Skrevet 3. august 2023 #11 Skrevet 3. august 2023 Vent til iPhone 15 kommer. Det kommer mange nye modeller og du kan velge en billigere 15-modell.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #12 Skrevet 3. august 2023 Fountaine skrev (6 minutter siden): Vent til iPhone 15 kommer. Det kommer mange nye modeller og du kan velge en billigere 15-modell. Mener du at en iphone 15 vil koste mindre enn iphone 13? Som student merker man fort bare 2000kr i forskjell, så det er derfor jeg egentlig først og fremst vurderer modeller som ikke er helt splitter nye😅 Anonymkode: cf485...6d0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #13 Skrevet 3. august 2023 Etter hva jeg har lest tidligere er at iphone 8 og modellene under vil ikke oppdateres med IOS 17 som kommer.. Jeg ville nok anbefalt å kjøpe en av de nye modellene og kanskje de rimeligste av de 🙂 Jeg har også iphone 8 og kommer nok til å gjøre det :-) Anonymkode: 34823...75b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #14 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har erfaring med de sidene som selger nesten ny iphone? Er student så om det går an å spare litt penger og fortsatt få en brukanes mobil hadde det vært fint😅 Ts Anonymkode: cf485...6d0 Kjøp på Finn. Mange som selger helt nye. Tenker at XS holder i massevis ☺️Ikke ekstremt dyre heller Anonymkode: e4229...cff
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #15 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjøp på Finn. Mange som selger helt nye. Tenker at XS holder i massevis ☺️Ikke ekstremt dyre heller Anonymkode: e4229...cff Er det trygt å kjøpe mobiler på finn da? Man bør kanskje passe på å få med kvittering/garanti hvis det går.. Jeg kjøpte brukt mobil i butikk og det gikk veldig bra.. Anonymkode: 34823...75b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #16 Skrevet 3. august 2023 Iphone 15 kommer trolig med USB-C for lading og dynamic island på skjermen 🙂 Anonymkode: 34823...75b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #17 Skrevet 3. august 2023 Jeg kjøpte brukt iphone på power og det er bare og følge med på denne siden fremover eller ringe og høre med de om det kommer nyere modeller brukt.. https://www.power.no/c/8923/mobil-og-foto/repower-brukt-iphone/ Anonymkode: 34823...75b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #18 Skrevet 3. august 2023 Tror jeg ender opp med iphone 13 mini. Har abonnement hos Ice så bestiller med abonnement og får selve mobilen til 7000kr. Skal bare dobbeltsjekke hva abonnementet jeg har nå koster😅 Ts Anonymkode: cf485...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #19 Skrevet 3. august 2023 Jeg har 12 mini og den er irriterende liten. Anonymkode: c919e...ac0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #20 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har 13 mini, den er helt nydelig størrelsesmessig. Jeg byttet fra 7 elns selv nylig, og kameraet er en helt annen verden. Så fornøyd! Jeg tok 13 fordi den hadde mini versjon, den er jo ikke liten, men jeg synes de andre er altfor store. Anonymkode: 8d050...137 Jeg har fortsatt 7 så det er vel snart på tide med et bytte. Har alltid vært fornøyd med 7-ern, men nå begynner batteriet å bli dårlig. Hvordan er 13 mini i størrelse til sammenligning med 7-ern? Anonymkode: d5286...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå