Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det slutt med kjæresten på 61 år. Han krangler alltid med meg når jeg sier i fra om små ting. Det blir et helvete bare jeg spør om han kan vente med å ta en røyk, banner og skriker høyt. Han sier hele tiden at han forventer jeg skal være «husmor», stille opp for hans voksne barn og barnebarn, siden han gjør så mye for meg. Han har bidratt noe økonomisk da han fikk dårlig samvittighet da han avlyste vår avtale om kjøp av felles bolig. Kjenner det allikevel er vanskelig å komme videre etter bruddet da jeg på en måte gjorde det slutt i «kampens hete», til svar da jeg sa jeg ville dra var: Det er like greit.

Noen tips for å komme seg videre?

Anonymkode: f4404...c03

Videoannonse
Annonse
Gjest CUSHION
Skrevet

Skulle tro at en mann på 61 år faktisk var en mann, men der tok vi begge feil ser jeg. Jeg kunne gått med på å være hjemmeværende husmor hvis mannen var en trygg og snill person, lojal og forsørget meg 100% økonomisk. Dette ser ikke ut til å være tilfelle her, men det finnes mannfolk der ute som vil fylle deg med kjærlighet og trygghet, forsørge deg, være der for deg, få deg til å le og aldri heve stemmen til deg. Du må bare fortsette å prioritere deg selv!

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig at det tar tid å komme seg etter et brudd, selv om man vet at bruddet var til det beste.

Det er lett å tenke på alt det gode og glemme alt det dårlige etter det er blitt slutt. Men fokuser heller på hva som faktisk fikk deg til å ville gå. 

Anonymkode: 34536...e65

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du trenger hjelp for å komme deg videre, dere er ferdige med hverandre. Det eneste jeg kan komme på er å være påpasselig med å ikke ha kontakt med han.

Anonymkode: 557c7...d8d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjorde det slutt med kjæresten på 61 år. Han krangler alltid med meg når jeg sier i fra om små ting. Det blir et helvete bare jeg spør om han kan vente med å ta en røyk, banner og skriker høyt. Han sier hele tiden at han forventer jeg skal være «husmor», stille opp for hans voksne barn og barnebarn, siden han gjør så mye for meg. Han har bidratt noe økonomisk da han fikk dårlig samvittighet da han avlyste vår avtale om kjøp av felles bolig. Kjenner det allikevel er vanskelig å komme videre etter bruddet da jeg på en måte gjorde det slutt i «kampens hete», til svar da jeg sa jeg ville dra var: Det er like greit.

Noen tips for å komme seg videre?

Hvem savner en kranglete , egoistisk , manipulerende person? jo , folk som er ensom . Prøv å ta opp kontakt med venner og annen familie . Reis litt og nyt , om så bare i nærområdet . Vær snill med deg selv , egenpleie etc . Prioriter hobby evnt turer i skog og mark . Meld deg inn i en tur-gruppe eller ta et kurs av noe slag . Du fortjener å ha det godt ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
CUSHION skrev (9 timer siden):

Skulle tro at en mann på 61 år faktisk var en mann, men der tok vi begge feil ser jeg. Jeg kunne gått med på å være hjemmeværende husmor hvis mannen var en trygg og snill person, lojal og forsørget meg 100% økonomisk. Dette ser ikke ut til å være tilfelle her, men det finnes mannfolk der ute som vil fylle deg med kjærlighet og trygghet, forsørge deg, være der for deg, få deg til å le og aldri heve stemmen til deg. Du må bare fortsette å prioritere deg selv!

Tusen takk🤗

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Og i dag… sendte han sms - savn, elsker meg, bla bla. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...