AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Noen med erfaringer? 🌸 Tre offentlige forsøk + ett privat bak oss, og nå har mannen fått et jobbtilbud i Spania. Med meg på hjemmekontor gir det oss muligheten til et spennende annerledesår, noe vi trenger etter mange år med prøving. Samtidig så ønsker jeg ikke å «kaste vekk» hele året, da jeg er i slutten av 30-årene så vil gjerne prøve å få til et forsøk mens vi er der. Men lurer egentlig på alt mulig. Fra anbefalte klinikker, priser sammenlignet med Norge og om oppfølgingen man får er god. Vi har grei økonomi, men vil ikke kaste penger ut av vinduet heller. Særlig fordi vi kan trenge flere forsøk. Vi er også i tenkeboksen på ED. Vi har aldri klart å dyrke gode blastocyster, og jeg har også flere avbrutte kurer bak meg fordi modningen av egg ikke har vært optimal. Anonymkode: eb5fb...531
Neutral90 Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Jeg har hørt om instatuto bernabeu, de har kontorer flere plasser. Sikkert flere klinikker som er like gode, men de har markedsført seg en del mot norske kunder. Har bl.a norsk språk på nettsiden osv (mener jeg å huske).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå