Gjest ti10 Skrevet 3. august 2023 #41 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Lister opp en hel masse sport, og så kommer "sport" som første på negativene 🙄 Anonymkode: 86ec4...c76 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sproffen Skrevet 3. august 2023 #42 Del Skrevet 3. august 2023 Hobbyer/interesser vedkommende brenner for. Mest uattraktive som finnes er folk som tillegger seg hobbyer kun for at de skal fremstå mer interessante.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #43 Del Skrevet 3. august 2023 norw skrev (9 timer siden): Jeg snakket med en kompis i går og måtte faktisk be ham om å ikke si for mye om hva jeg er interessert i når vi møter damer, og det er ingenting galt med mine interesser. Jeg har ikke nevnt et ord om interesser på Tinder, siden vi menn kan ha feil interesser. Har ikke giddet å legge inn interesser som stemmer sånn halvveis, eller som er løgn. Tenk om vi menn holdt på på samme måten. Nei, du kan ikke strikke/sy, nei, du kan ikke tegne/male, nei du kan ikke lese bøker osv. Men er ikke målet å finne noen du trives med? Så ingen problem å være ærlig, det utelukker de som er feil. Anonymkode: 4658f...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 3. august 2023 #44 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men er ikke målet å finne noen du trives med? Så ingen problem å være ærlig, det utelukker de som er feil. Anonymkode: 4658f...94a Jeg tenker at mine interesser får komme fram på et senere tidspunkt, evt får matcher spørre om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #45 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): slave av konsumerismen Å bruke sånne begreper om ei som liker å shoppe, mens man selv i prektighetens navn heller elsker å reise, hva er dette for noe? Anonymkode: a3357...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #46 Del Skrevet 3. august 2023 Positive: trening, fjelltur, matlaging Negative: gaming Anonymkode: 30060...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #47 Del Skrevet 3. august 2023 Nesten alle interesser er positive. Anonymkode: 0e6bc...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #48 Del Skrevet 3. august 2023 Alt annet enn motorsport og fotball. Musikk, fisking, gaming, friluft, sjakk osv er jo kult Anonymkode: 3f614...7df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #49 Del Skrevet 3. august 2023 Må være noe jeg også synes er litt spennende. Ikke noe som tar 99% av fritiden...eller sluker hele økonomien.. Fx hest eller hundeoppdrett eller ..feks samle på meningsløse ting som tar jævlig med plass....eller sykelig fotballintetessert som må se alle kamper i alle ligaer og divisjoner..eller drive med bil, ha mange biler , hamstre bildeler og ha diverse vrak som skal fikses, stående på tunet Anonymkode: f903e...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #50 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må være noe jeg også synes er litt spennende. Ikke noe som tar 99% av fritiden...eller sluker hele økonomien.. Fx hest eller hundeoppdrett eller ..feks samle på meningsløse ting som tar jævlig med plass....eller sykelig fotballintetessert som må se alle kamper i alle ligaer og divisjoner..eller drive med bil, ha mange biler , hamstre bildeler og ha diverse vrak som skal fikses, stående på tunet Anonymkode: f903e...826 Jeg mente dette som eksempler på IKKE attraktive hobbyer...for meg Anonymkode: f903e...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #51 Del Skrevet 3. august 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Fair enough. Jeg synes det er litt trist at det å stadig kjøpe ting og opprettholde/forsterke forbrukssamfunnet vårt teller som en interesse Anonymkode: 5cd54...235 Det å være Greta Thunberg er veldig turnoff Anonymkode: c5dda...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #52 Del Skrevet 3. august 2023 Miljøvern og/eller politisk interesse i Rødt/SV/MDG er veldig uattraktive interesser Anonymkode: c5dda...1f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 3. august 2023 #53 Del Skrevet 3. august 2023 Ser at hest er nevnt. Jeg er veldig interessert i sau. Er dette så sexy som jeg tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #54 Del Skrevet 4. august 2023 For meg er ikke hobbyer og interesser noe viktig i en mann. Dvs, det er viktig at han ikke har altoppslukende interesser, som tar kjempemye tid og ville kommet til å dominere i parforholdet. Som at han absolutt skulle dra og stå på ski hver eneste helg, eller sykle i 5-6 timer hver eneste lørdag, eller tilbringe minst to timer på treningsstudio hver dag, eller at han måtte game til 4 hver eneste natt.. Jeg setter pris på at mannen liker å trene normalt mye, altså at han trener nok til å holde helsen ved like, men ikke så mye at det går ut over familielivet. Jeg setter også pris på at han har noen av de samme interessene som meg, som vi kan gjøre i lag, som brettspill og hagearbeid. Mannen min har å se serier som hovedinteresse Og det gjør meg ingenting så lenge det ikke blir i timesvis hver dag, så det går ut over meg og ungene og tiden vi har sammen. Anonymkode: 28af4...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #55 Del Skrevet 4. august 2023 Hæ. Du skal da velge noe du liker. Alle interesser er bra. At man i det hele tatt har noe. Frimerker, foto, padel, redde krykkjer fra fugleinfluensa, salsa, modellfly, whatev. Er det noen som mener du har feil interesser, tilpasser du deg jo ikke, du avviser. Man skal ikke bli sammen med fitter og pikkhuer. Anonymkode: a57ab...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. august 2023 #56 Del Skrevet 4. august 2023 (endret) I mange år hadde jeg akvariehobbyen som min store interesse. Som kvinne hadde jeg i alle fall synes det var et løft at en mann brydde seg om akvariefisk som hobby, drev det seriøst, og ikke bare hadde en naken 700 liters tank i stua med kun sand og en håndfull pirayaer for å tøffe seg. Jeg kan rapportere at det er veldig mange menn innen akvariehobbyen. De var i flertall på ulike treff og auksjoner og slikt som jeg var på. Jeg tror det var noen par som traff hverandre gjennom hobbyen også. Jeg vet om noen. Endret 4. august 2023 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 4. august 2023 #57 Del Skrevet 4. august 2023 For meg handler det om mindset. Man må ikke ha så mange hobbyer, men like hverdagsaktivitet av ulik karakter. Ikke ligge på sofaen i timesvis i strekk (i hvertfall ikke dagesvis), ha evne til å finne flere temaer interessante selv om man ikke dykker ned i alt. Litt turer, litt trening, litt venner, våge å åpne en bok, litt kos. Jeg ønsker meg en som er litt potet, ser jeg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #58 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 0.57): Miljøvern og/eller politisk interesse i Rødt/SV/MDG er veldig uattraktive interesser Anonymkode: c5dda...1f1 Godt folk er forskjellige. For meg hadde det blitt liker-sveip nesten uansett utseende. Anonymkode: ba41e...8c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå