Gå til innhold

Er mellom 33 og 35 grader i syden perfekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller for varmt? 

Anonymkode: 186ac...ded

AnonymBruker
Skrevet

For varmt. 
Man orker ikke ligge på stranda, eller være ute noe særlig i det hele tatt.

Man blir slapp og utilpass.

Anonymkode: 2d8b3...027

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For varmt for meg, reiser derfor ikke til «syden», men hvis du bor godt med klimaanlegg på rommet/leiligheten kan det være levelig hvis man holder seg inne 14-18 og i skyggen 11-14.

Anonymkode: 8b89f...eaa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Eller for varmt? 

Anonymkode: 186ac...ded

Det er nok egentlig for varmt. Men det er heller ikke normalt i de fleste skystnære strøk er det under 30. under 30 og 30 er perfekt. 

Anonymkode: 45ffe...475

Skrevet

Du blir jo vant til varmen men det tar jo litt tid. Jeg bodde lenge på et sted med mellom 30-40 varmegrader og ble vant til det men behagelig ble det aldri når luftfuktigheten bikket 90 prosent. 

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg kun skal dra meg på en vindfull strand går det, men det er kjedelig, jeg vil se og oppleve ting. Så 23-27 er egentlig nok om man skal traske rundt. Over 33 er for mye. 

Anonymkode: c7dc7...02b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Perfekt.

Anonymkode: 3702e...e90

AnonymBruker
Skrevet

For varmt  (for meg)

Anonymkode: b8dad...75b

• Liker 1
Skrevet

25-30 er fint

Skrevet

Med mindre man bare har tenkt å oppholde seg i skyggen er over 30 grader for mye, etter min mening. 28 grader i skyggen er perfekt, om man har sjøen i nærheten.

Skrevet

Helt perfekt for en badeferie, men litt vel varmt dersom man skal gå litt rundt. 

Skrevet

Fungerer fint for oss. Vi er ikke så glade i strand og sitte stille. Mye gåing og også løping på ferie.

Skrevet

For varmt for meg, ideelt for andre. Dessuten spiller jo vind, vær, luktfuktighet og aktivitetsplaner inn.

AnonymBruker
Skrevet

For varmt for meg. 

Anonymkode: 89c45...83a

AnonymBruker
Skrevet

Håpløst å gi et svar på. For noen er alt over 25 for mye, selv synes jeg det går fin fint opp til 40. Deretter blir det litt mye om det er går over mange dager. 

Så om du spør meg så er rundt 35 perfekt.

Anonymkode: edd13...efc

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt for varmt for meg. Jeg hater når tempen går over 23 grader. Så derfor reiser jeg heller ikke til "syden" ;)

Anonymkode: b90fb...c82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er altfor varmt for meg. Jeg fikser ikke sånn varme, og det er også grunnen til at jeg sluttet å reise til "syden" for mange år siden. Skjønner ikke at jeg orket å hale meg gjennom fjorten dager i den varmen hver sommerferie før.

Anonymkode: 87d39...03f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så i dagbladet i dag at det er meldt ny hetebølge i spania. Kan ikke garantere at det er riktig....

Men foundrer meg ikke..

Anonymkode: bce33...fdf

Skrevet

For varmt for meg, da må man være konstant i vannet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...