hunenejenta1 Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 hei! hvilken stilling syntes dere er den beste til og bli fingret i? altså at noen andre fingrer dere. og hvordan funker denne for dere?
Bamseklemmer Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Jeg liker "Mutual Masturbation".. altså at vi onanere hverandre. Det kan jo skje både liggende, sittende og stående.. Stående gir sterkere orgasmer da, og jeg liker ivrigheten av dama når hun nærmer seg orgasme.. for da øker hun også takten av ronkingen. De gangene jeg har prøvd dette.. synes jeg det er pirrende å se, hvem av oss som holder orgasmen lengst. Og den som "taper må vaske huset, og noen ganger en premie til den som kommer først.. sånn at det blir litt rettferdig😂 1
feliek54 Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 hunenejenta1 skrev (10 timer siden): hei! hvilken stilling syntes dere er den beste til og bli fingret i? altså at noen andre fingrer dere. og hvordan funker denne for dere? Ligger ved siden av hverandre og samtidig kysser
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 Liker best å bli fingret i spoone-posisjon, eller når jeg ligger på magen med samla bein Anonymkode: adf45...333
Miss91 Skrevet 3. august 2023 #5 Skrevet 3. august 2023 På en måte som gjør at vi kan kline samtidig. Ellers elsker jeg 69, beste som finnes. 1
Søkende mann Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 Miss91 skrev (På 4.8.2023 den 0.47): På en måte som gjør at vi kan kline samtidig. Ellers elsker jeg 69, beste som finnes. Enig, min absolutte favoritt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå