AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Venninnen min har datet en fyr i noen mnd nå og de har gått veldig sakte frem. Begge to har tidligere blitt så såret at det vanskelig å slippe noen innpå, men nå har de altså fått følelser for hverandre. Men de leker katt og mus, den ene kan bruke en dag eller to på å svare for så å være litt avvisende og få den andre "på". Jeg har aldri skjønt denne leken, er det vanlig? Det høres bare så utrolig slitsomt ut, ikke at man ikke skal svare med en gang, men dag eller to er vel ganske lenge å vente? Jeg har troen på at dersom det er rett så får man det til, da har man tid og gjør det man kan for å treffes? Anonymkode: 56ec4...c26
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Tåpelig. Høres ikke akkurat ut som den beste fremtiden mellom disse to. Jaktforhold. Blir som en kattunge som du vifter med en lekemus foran ansiktet på, så er det spennende. Og når den først får lekemusa, så er det ikke interessant noe mer. Anonymkode: b2194...313 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tåpelig. Høres ikke akkurat ut som den beste fremtiden mellom disse to. Jaktforhold. Blir som en kattunge som du vifter med en lekemus foran ansiktet på, så er det spennende. Og når den først får lekemusa, så er det ikke interessant noe mer. Anonymkode: b2194...313 Enig- høres tåpelig ut. Kan jeg spørre hva er alderen deres? Aldri hørt om at folk ikke svarer hverandre på mer enn en dag når man «holder på» Anonymkode: c8e51...6e2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Enig- høres tåpelig ut. Kan jeg spørre hva er alderen deres? Aldri hørt om at folk ikke svarer hverandre på mer enn en dag når man «holder på» Anonymkode: c8e51...6e2 31 og 37 år er de. Anonymkode: 56ec4...c26
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #5 Skrevet 3. august 2023 De bør finne en bedre lek Anonymkode: df519...8f5 1
Gjest CUSHION Skrevet 3. august 2023 #6 Skrevet 3. august 2023 Gjør han det samme? Isåfall veldig turn-off. Men jeg tenker at veldig mange kvinner hadde hatt godt av å være litt hard to get noen ganger. Det er ikke en lek, men en metode hvor du viser at du har god selvtillit, har et selvstendig liv og ikke er avhengig av vedkommende eller kontakt på sosiale medier. Så mange kvinnfolk som maser ned eventuelle partnere på nett og blir så lei seg når den trygge, stabile mannen blir skremt vekk og trekker seg unna dem🫠rart med det.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #7 Skrevet 3. august 2023 CUSHION skrev (2 timer siden): Gjør han det samme? Isåfall veldig turn-off. Men jeg tenker at veldig mange kvinner hadde hatt godt av å være litt hard to get noen ganger. Det er ikke en lek, men en metode hvor du viser at du har god selvtillit, har et selvstendig liv og ikke er avhengig av vedkommende eller kontakt på sosiale medier. Så mange kvinnfolk som maser ned eventuelle partnere på nett og blir så lei seg når den trygge, stabile mannen blir skremt vekk og trekker seg unna dem🫠rart med det. Ja, begge to kan bruke lang tid på å svare, akkurat som de tar igjen og ikke kan svare med en gang med mindre de er i en aktiv samtale. jeg ser hva du skriver ang hard to get, men likevel finns det andre måter å gjøre det på. Å vise interesse og at du ønsker å møtes er ikke det samme som å være avvisende og la være å svare på flere dager. Man finner en fin balansegang her som gjør at man ikke fremstår som desperat, men moden og bestemt på hva man ønsker. Hvorfor skal man få den andre til å tvile og føle seg usikker? Anonymkode: 56ec4...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå