AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Min mann har vært utro. Det dreier seg om et langvarig forhold (han påstår hardnakket at de ikke hadde noe forhold, men over så lang tid er det jo det det er!!) Om ikke han hadde blitt avslørt tror jeg ikke han noen gang hadde fortalt det til meg. Det er mye i «historien» hans som «ikke henger på greip» og jeg ønsker å konfrontere elskerinna for å få sannheten på bordet. Han legger alt over på henne og fremstår temmelig uskyldig selv. Noen her som har kontaktet elskerinna og ønsker å dele erfaringer/tips med meg? TS Anonymkode: 336d4...433 1 10
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Hva ønsker du p få klarhet i? Anonymkode: e6b28...f4b 14
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Jeg har ikke personlig erfaring. Men jeg hadde nok i denne saken kontaktet elskerinnen, bedt om hun kan møte deg, og så fortelle henne at du ikke tror din manns historie, at du ønsker å høre hennes, spesielt siden han skylder alt på henne. At du ikke har noe uoppgjort med henne, det er din mann som er ansvarlig overfor deg, du ønsker bare sannheten. Og siden du kan anta at han ikke er ærlig med deg er forholdet egentlig allerede over... Anonymkode: 0e20d...2e4 30 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 Populært innlegg #4 Skrevet 2. august 2023 Har opplevd lignende. Kontaktet henne og mange biter falt på plass var mye verre enn jeg kunne innbilt meg. Gikk fra mannen mens han prøvde å si at han aldri hadde løyet. Ja ja det ble siste løgnen fra han. Gikk for under en uke siden og føler meg fri. Lykke til💙 Anonymkode: 2e3ee...b26 16 36 5
Sannhetsøkende Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke personlig erfaring. Men jeg hadde nok i denne saken kontaktet elskerinnen, bedt om hun kan møte deg, og så fortelle henne at du ikke tror din manns historie, at du ønsker å høre hennes, spesielt siden han skylder alt på henne. At du ikke har noe uoppgjort med henne, det er din mann som er ansvarlig overfor deg, du ønsker bare sannheten. Og siden du kan anta at han ikke er ærlig med deg er forholdet egentlig allerede over... Anonymkode: 0e20d...2e4 Og presiser at han legger all skyld på henne. Så kan hun se hvilken catch han er. 18 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva ønsker du p få klarhet i? Anonymkode: e6b28...f4b Jeg ønsker blant annet å få klarhet i hvordan og når dette begynte. Og hvorfor han holdt ut så lenge. Mye dom skurrer i historien hans. TS Anonymkode: 336d4...433 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ønsker blant annet å få klarhet i hvordan og når dette begynte. Og hvorfor han holdt ut så lenge. Mye dom skurrer i historien hans. TS Anonymkode: 336d4...433 Med hva/ hvem tenker du på her? Anonymkode: e6b28...f4b 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #8 Skrevet 3. august 2023 Jeg har vært elskerinne, og tro meg, jeg har ingen interesse av å snakke med deg. Ikke bryr jeg meg om mannen din heller. Er rett og slett ikke mitt problem. Anonymkode: ae457...bb3 23 2 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 Populært innlegg #9 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært elskerinne, og tro meg, jeg har ingen interesse av å snakke med deg. Ikke bryr jeg meg om mannen din heller. Er rett og slett ikke mitt problem. Anonymkode: ae457...bb3 Nei det er ikke ditt problem, du er en del av problemet. Anonymkode: 9076a...1ff 40 16
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #10 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med hva/ hvem tenker du på her? Anonymkode: e6b28...f4b Hvorfor mannen min hadde et så langvarig, hemmelig forhold til elskerinna. Selv sier han at det ikke var sex og at hun ikke betydde noe som helst for han. Hva var det da som lå bak?? Jeg kjøper ikke den forklaringen der!! Anonymkode: 336d4...433 5 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #11 Skrevet 3. august 2023 Også jeg har hatt perioder der jeg hadde sex med menn i forhold. Opplevde en gang at ei ringte meg for å få «min versjon» fordi hun trodde mannen løy. Jeg svarte at dette måtte de to finne ut av selv og ikke involvere meg. Hun ble sint. Jeg la på. Så nei, jeg ville aldri tatt kontakt med henne. Hva gjør du hvis de har samkjørt sine historier? Hvis han har fortalt deg sannheten? Løyet? Hvis hun bare legger på? Anonymkode: e6b28...f4b 13 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #12 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor mannen min hadde et så langvarig, hemmelig forhold til elskerinna. Selv sier han at det ikke var sex og at hun ikke betydde noe som helst for han. Hva var det da som lå bak?? Jeg kjøper ikke den forklaringen der!! Anonymkode: 336d4...433 Seriøst? Jeg er ikke elskerinnen hans eller han for den saks skyld.. Men, sex, spenning, mindre mas, positiv oppmerksomhet kan være noen stikkord her? Anonymkode: e6b28...f4b 11
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #13 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har vært elskerinne, og tro meg, jeg har ingen interesse av å snakke med deg. Ikke bryr jeg meg om mannen din heller. Er rett og slett ikke mitt problem. Anonymkode: ae457...bb3 Tror neppe DU var MIN MANNS elskerinne så jeg har heller ingen interesse av å snakke med deg 😂 TS Anonymkode: 336d4...433 19 11
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #14 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror neppe DU var MIN MANNS elskerinne så jeg har heller ingen interesse av å snakke med deg 😂 TS Anonymkode: 336d4...433 Du driter deg bare ut nå Anonymkode: e6b28...f4b 20 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #15 Skrevet 3. august 2023 Jeg var en gang en elskerinne med en mann så lenge og det gikk etterhvert så mange rykter om oss (kolleger), at jeg lagret nr til kona på mobilen min som "ikke ta telefonen!" bare sånn i tilfelle. Dersom hun hadde fått fatt i meg, så hadde jeg sagt at dette må du snakke med mannen din om og lagt på. Det er jo han man har lojalitet til, man "outer" ikke en kompis/kjæreste. No fucking way. Isåfall for å lyve for han og støtte hans versjon. Unntaket må være om hun er sur på han/det har endt dårlig. Eller om hun vil ha deg bort, da kan hun fortelle deg noen detaljer som du aldri vil komme over. Anonymkode: db1cb...32c 11 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #16 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror neppe DU var MIN MANNS elskerinne så jeg har heller ingen interesse av å snakke med deg 😂 TS Anonymkode: 336d4...433 Du spør jo om andres erfaringer.. Tror ikke DIN MANN har vært utro mot oss andre her heller, eller at noen her på KG har ringt nettopp DIN MANNS ELSKERINNE. Det er jo et perspektiv å komme med hvordan elskerinna kan respondere også.. Anonymkode: db1cb...32c 9 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #17 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei det er ikke ditt problem, du er en del av problemet. Anonymkode: 9076a...1ff En del av deres problem, men ikke mitt problem. Vil kalle meg et symptom faktisk Anonymkode: ae457...bb3 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #18 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du spør jo om andres erfaringer.. Tror ikke DIN MANN har vært utro mot oss andre her heller, eller at noen her på KG har ringt nettopp DIN MANNS ELSKERINNE. Det er jo et perspektiv å komme med hvordan elskerinna kan respondere også.. Anonymkode: db1cb...32c Det var flaut svar fra ts ja Anonymkode: e6b28...f4b 8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #19 Skrevet 3. august 2023 Selvfølgelig er det en mulighet for at hun ikke vil snakke med meg og da er jo det greit. TS Anonymkode: 336d4...433 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #20 Skrevet 3. august 2023 Forstår behovet ditt, men tviler på at hun kommer til å være noe mer ærlig enn din mann. Ikke spiller det noen rolle heller. Du vet egentlig veldig godt selv at din mann lyver når han legger alt over på henne. Han har allerede bedratt deg og din tillit til han er ødelagt for alltid. Se heller på muligheter for å komme deg videre. Anonymkode: 61d54...897 19 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå