AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Jeg bor i Spania og møtte for tre dager siden en veldig sjarmerende mann fra Colombia. Den 2. gangen jeg traff på han, så spurte han om tlf nr mitt. Vi gikk på en date dagen etter, og jeg ble litt brisen, han drakk kun to drinker. (hadde ikke drukket fra før, for han kom rett fra jobb - han jobber fra ettermiddagen til sen kveld 7 dager i uken.) Jeg var dum og tok han med meg hjem. Og ja vi hadde sex. han ble hos meg til han skulle på jobb igjen dagen etterpå.. vi har møttes en 3-4 ganger nå. Han virkelig veldig interessert, men samtidig ikke. Han tekster sjeldent, men så jobber han jo fra 14.30-00.30 syv dager i uken, så jeg forstår at han er utslitt. Han møter meg så mye han kan. Jeg vet at han er på jobb, for jeg ser han der hver dag. (Jeg må gå den veien han jobber selv, jeg stalker han ikke.) og jeg ser jo at han er på jobb om klokka er 15, 18 eller 00.15.. Vi er alltid ute og spiser, tar noen drinker eller lignende. Han betaler ALLTID, selv om jeg har mye bedre råd enn han. Jeg ønsker å betale, men han nekter meg totalt. Han er veldig gentleman. Har ikke hatt mer sex enn den ene gangen, for jeg har kanskje holdt litt avstand. Jeg får lett følelser og jeg vil ikke knytte meg til en player (tror ikke han er det, men hvem vet.) Men… jeg føler at det er NOE han skjuler, jeg vet ikke hva, men jeg har erfaring med at om en mann er ordentlig interessert i meg, så tar han mye kontakt, men så har jeg aldri datet noen som jobber så mye heller, i alle fall ikke så vanskelige tidspunkter.. Jeg har ikke bodd her lenge, men det har han. Jeg føler at han kanskje gjør dette med alle turister? Men nå er ikke jeg en turist da. Han virker egentlig litt sjenert, men samtidig ikke. Han er veldig rolig, ingen party type. Han har klare mål for livet sitt. Han er 22, jeg er 24. føler at han er veldig ung, selv om det bare er to år. Vi hadde en prat i går, da sa jeg at det kanskje er best å avslutte det. Han respekterte det, men ble veldig lei seg.. han tekstet meg mye til klokken 06 på morgenen i dag. Sa at vi måtte møtes og snakke sammen, for han vil ikke miste meg.. vet ikke hvor jeg vil med dette… men noen synspunkter? 🙈🙈 Anonymkode: 9f0b7...719
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Så han betaler, alltid... Han treffer deg så mye som han kan... Han virker genuint interessert... Hvordan er det du mener at han gjør noe gale?? Anonymkode: 18656...5de 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Husk at dere har noen kulturforskjeller. Ta en prat om hvordan hva dere er vant til fra der dere kommer fra, og hva dere vil med dette egentlig. Ønsker og hva som er realistisk Anonymkode: 18199...902
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Jeg tror at man alltid skal lytte til magefølelsen, det er ofte et tegn på at underbevisstheten har fanget opp noe bevisstheten ikke greier å se klart foreløpig. Det er selvfølgelig unntak, og om ditt eneste ankepunkt er at han tar litt for lite kontakt, fordi du er vant med at andre tar mer kontakt... da er det kanskje greit å snakke med ham om det, høre litt om hva han er vant med når det gjelder å ta kontakt, om han liker mye eller lite kontakt via telefon eller sosiale medier. Kanskje du får litt bedre forståelse for hva han mener. En annen ting er hvorfor han er i Spania, bakgrunnen hans, stedet han jobber osv. Du er nå ny i et nytt land, med alt det innebærer av språk- og kulturforskjeller. Så har du møtt en mann som kommer fra en helt annen kultur. En eller begge av dere kommuniserer dessuten på et språk som ikke er deres morsmål, med alle misforståelsene det kan skape. Du vet jo veldig lite om ham og hans hensikter, hans kontaktnett i Spania og i Colombia. Jeg tror som sagt at man som regel bør lytte til magefølelsen. Om det betyr at du kutter kontakten nå før du blir mer emosjonelt involvert, eller om du holder et litt mer vennskapelig forhold til ham for å bli bedre kjent med ham... det må du nesten bare finne ut av. Ikke ta noen unødvendige sjanser. Anonymkode: 7facb...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 "Det var en billig inngangsbillett til Norge", tenker han. Anonymkode: 3f8aa...ffc
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 Dette blir som å spørre en spåtjeneste, tenker jeg når jeg leser svarene her.. 🫣 Anonymkode: a5db6...417
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: "Det var en billig inngangsbillett til Norge", tenker han. Anonymkode: 3f8aa...ffc Tror jeg ikke. Han vil nok heller bo i Spania. Anonymkode: 0d797...2c6 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror jeg ikke. Han vil nok heller bo i Spania. Anonymkode: 0d797...2c6 Anonymkode: 3f8aa...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #9 Skrevet 2. august 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: 3f8aa...ffc Spania er godt nok sånn sett. Dessuten snakker de spansk og klimaet liker han nok bedre der Anonymkode: 0d797...2c6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #10 Skrevet 3. august 2023 Bare husk på å pakke din egen baggasje hvis dere skal på tur noen gang 🤣 Anonymkode: 7061b...d70 3
Motelvibes Skrevet 3. august 2023 #11 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): "Det var en billig inngangsbillett til Norge", tenker han. Anonymkode: 3f8aa...ffc Skjerp deg. Han bor i Spania.
Ellah Skrevet 3. august 2023 #12 Skrevet 3. august 2023 Kanskje han bare ikke er en tekster? Forsøk å snakke med han om det. Jeg dater en jeg ikke får meldinger av omtrent, det kan også innimellom gå over et døgn før han åpner melinger fra meg. Tok det opp med han og det viser seg at han ikke enser telefonen sin, og at han ikke liker å sitte og tekste. Fikk beskjed om å ringe om det var noe jeg trengte svar på med en gang eller om jeg bare ville snakke litt. Er fortsatt ikke i tvil om at han liker meg, vi møtes så ofte vi kan omtrent, mest på hans initiativ. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #13 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): en veldig sjarmerende mann fra Colombia. Here we go.... Anonymkode: 0822b...1af 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #14 Skrevet 3. august 2023 Colombia-Spania er en av de mest kjente kokainsmugler-rutene i verden. Han jobber 7 kvelder i uka, når har han fri? Har han en gjeld han ikke har fortalt deg om? Ville ikke involvert meg i noe sånt. Anonymkode: 8296f...49e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå