AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Drev med en fyr fra april til juli, og nå satt han på FB at han er i et forhold. Sist han sendte melding og ba meg over var 6 juli, så ble det stilt. Jeg var og er ikke spesielt interessert men jeg får alltid en vond følelse av sånn dobbeldating, gjør det aldri selv og syns det er ekkelt når det er sex involvert. Kan han ha møtt noen så sent som i starten av juli og blitt kjærester i løpet av 4 uker selv om han er voksen, eller har han hatt meg på si? Var mest seksuelt da det var der vi hadde mest kjemi. Anonymkode: 69436...ad9
Stavangerrrr Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Vært der selv, han har nok holdt på med flere samtidig. Kip følelse ja 3
Duff Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Det kan gå veldig fort når man møter den rette. 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Just now, Stavangerrrr said: Vært der selv, han har nok holdt på med flere samtidig. Kip følelse ja Skikkelig ekkelt siden vi hadde sex hver gang 🤢 Og skjønner ikke hvordan han hadde tid til flere for han ba meg over sikkert 4 ganger i uka hver uke, det var alltid jeg som sa nei fordi jeg ikke hadde tid så møttes 1 gang i uka. Så er det èn ting at han har ligget med flere samtidig, men tydeligvis datet seriøst også? Anonymkode: 69436...ad9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 Just now, Duff said: Det kan gå veldig fort når man møter den rette. Håper nesten det er det som har skjedd, at han møtte henne dagen etter altså 7 juli Anonymkode: 69436...ad9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 Hos meg og mannen min tok det 2 uker fra vi først møttes. Det kan gå så fort Anonymkode: d64b7...b4e 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Skrevet 2. august 2023 Vi ble sammen samme dag som vi møttes første gang Anonymkode: 0545d...758 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #9 Skrevet 2. august 2023 Hos meg har det gått fort i sommer, og hun jeg hadde kontakt med i mai-juni, har også lurt på om jeg virkelig hoppet videre så fort, men det har faktisk ikke vært overlapping. Med den nye, kalte vi oss kjærester etter to uker, men ingen av oss har gått ut i sosiale medier med noe. Akkurat det høres litt spesielt ut. M55 Anonymkode: c3f19...9a2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #10 Skrevet 2. august 2023 Jeg møtte en første gang ca 5 juli (pratet fra 20juni). Vi er sammen nå,men ønsker ikke sånn offisielt på facebook. Ingen av oss datet noen rett før, så skal jeg tippe er dette en mann som har holdt på med flere....evt må han ha møtt drømmedamen på dagen,men trøst deg med at han var ikke rett for deg😘 Vær glad du er kvitt han🙏Klem Anonymkode: c674d...129 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #11 Skrevet 2. august 2023 Min elsker og min venninne ble sammen i sommer. De møttes hjemme hos meg i juni, og var hhv. samboende og kjæreste. Tre uker seinere har han kjøpt ny leilighet til samboeren, og satser alt på ei dame han har kjent "et kvarter". Helt vilt. Begge har barn også. (Og kjæresten hennes vet fortsatt ingenting om at hun har en til) Jeg er rådvill om hva jeg kan si til andre. Anonymkode: 48b8d...523
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #12 Skrevet 2. august 2023 Duff skrev (24 minutter siden): Det kan gå veldig fort når man møter den rette. Enig, men selv da tviler jeg på at man deler det på face etter 4 uker. Anonymkode: 60507...60d
Duff Skrevet 2. august 2023 #13 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Enig, men selv da tviler jeg på at man deler det på face etter 4 uker. Anonymkode: 60507...60d Folk er forskjellige. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #14 Skrevet 3. august 2023 Takk for svar 😊 ts Anonymkode: 69436...ad9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #15 Skrevet 3. august 2023 Jeg og mannen ble sammen 3 uker etter at vi traff hverandre, flyttet sammen etter 2 måneder, giftet 3 år etter, fortsatt gift med samme mann 20 år etter. Og to barn ble det. Så det kan gå fort. Anonymkode: e77c3...0cf
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #16 Skrevet 3. august 2023 Er denne mannen fra Hvaler, ts?😂 Anonymkode: 378d6...696
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #17 Skrevet 3. august 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er denne mannen fra Hvaler, ts?😂 Anonymkode: 378d6...696 Oslo Nå har han også byttet profilbilde av de to på ferietur i utlandet. Har gått veldig fort i svingende der med dette på 4 uker, men ser flere har gjort det samme så er ikke umulig Anonymkode: 69436...ad9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #18 Skrevet 3. august 2023 For meg er det rart men kjenner flere som har blitt offisielt sammen veldig fort. Selv voksne. Anonymkode: 44c8b...28f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #19 Skrevet 3. august 2023 Vanskelig å si. Men utifra han inviterte deg 4 dager i uka så var han jo forsovet interessert i deg på flere måter mest sannsynlig, men valgte å move on da du ikke viste samme interesse tilbake.. og da datet når du ikke ville ha annet enn fbw en gang l uka. skal ikke alltid undervurdere menn. Anonymkode: f2185...a8e 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #20 Skrevet 3. august 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Vanskelig å si. Men utifra han inviterte deg 4 dager i uka så var han jo forsovet interessert i deg på flere måter mest sannsynlig, men valgte å move on da du ikke viste samme interesse tilbake.. og da datet når du ikke ville ha annet enn fbw en gang l uka. skal ikke alltid undervurdere menn. Anonymkode: f2185...a8e Grunnen til at jeg mistet interesse for noe seriøst var fordi han alltid tekstet meg sent, som jeg syns er litt respektløst for jeg skjønte jo det betydde han kun ville møtes innendørs for sex. Sexen var veldig god så jeg sa ja 1/4 ganger. Han var veldig pågående frem til det brått ble stilt så da møtte han nok henne og var interessert i noe mer enn sex der. Det er ok for meg, bare håper ikke han lå med begge samtidig for syns som sagt sånt er ekkelt 😬 Anonymkode: 69436...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå