AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Hei. Mannen ønsker at jeg begynner med prevensjon. Jeg vil ikke da det ikke er bra med hormonforstyrrelser. Noen forslag? Han vil helst slippe kondomen. Anonymkode: 03ea3...f2b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Hva med å faktisk sitte å lese seg opp på de forskjellige mulighetene der ute på trygge og gode kilder??? Kvinneguiden er anonymt. Her trenger man ikke å skrive sannhet. Kobberspiral er vel uten hormoner. Ellers lite. Anonymkode: 79f75...b4d 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Du får jo ikke automatisk hormonforstyrrelser av hormonprevansjon. Anonymkode: 9cc09...a6a 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Snipp snipp! Eneste alternativet her dersom mannen nekter kondom er at han steriliserer seg 😄 Jeg har gått gjennom to svangerskap, to fødsler og snart tre år med amming. Nå er det hans tur å ta ansvar! 😊 Anonymkode: 89624...e73 6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 Jeg har kobberspiral. Det er helt uproblematisk. Gå for det. Anonymkode: 26364...df2 1
feliek54 Skrevet 3. august 2023 #6 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei. Mannen ønsker at jeg begynner med prevensjon. Jeg vil ikke da det ikke er bra med hormonforstyrrelser. Noen forslag? Han vil helst slippe kondomen. Anonymkode: 03ea3...f2b Jeg har sterilisert meg og det fungere bra
Bamseklemmer Skrevet 3. august 2023 #7 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du får jo ikke automatisk hormonforstyrrelser av hormonprevansjon. Anonymkode: 9cc09...a6a Njaa.. hormonprevensjon slår jo ut den naturlige produksjon av testosteron. Så kvinner puler egentlig bare halvkåt.. da er det vel bedre å bruke kondom. Og en mann som nekter kondom for kvinnens nytelse, fortjener vel ikke å komme inn😅 Kopperspiral derimot ❤
Yodas Skrevet 3. august 2023 #8 Skrevet 3. august 2023 https://www.nrk.no/spesial/prevensjonsguide/ 1
Topper og daler Skrevet 3. august 2023 #9 Skrevet 3. august 2023 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Njaa.. hormonprevensjon slår jo ut den naturlige produksjon av testosteron. Så kvinner puler egentlig bare halvkåt.. da er det vel bedre å bruke kondom. Og en mann som nekter kondom for kvinnens nytelse, fortjener vel ikke å komme inn😅 Kopperspiral derimot ❤ «Hslvkåt», hva er det for et tåpelig ord? Dessuten kan ikke du vite om kvinner som bruker hormonprevesjon er hel-, halv- eller overkåte. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #10 Skrevet 3. august 2023 Topper og daler skrev (1 time siden): «Hslvkåt», hva er det for et tåpelig ord? Dessuten kan ikke du vite om kvinner som bruker hormonprevesjon er hel-, halv- eller overkåte. Jeg har ihvertfall dessverre opplevd det Bamsen refererer til. Etter over tjue år med ulike varianter hormonprevensjon trodde jeg det var normalt å aldri ha lyst. Kan telle på to hender de gangene jeg hadde lyst. I fjor bestemte jeg meg for å droppe prevensjon og HERREGUD!! Nå husker jeg hvordan det skal være - mannen min må nesten sove på eget rom slik at han får nok søvn. k47 Anonymkode: 62b77...1b4 1
Topper og daler Skrevet 3. august 2023 #11 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ihvertfall dessverre opplevd det Bamsen refererer til. Etter over tjue år med ulike varianter hormonprevensjon trodde jeg det var normalt å aldri ha lyst. Kan telle på to hender de gangene jeg hadde lyst. I fjor bestemte jeg meg for å droppe prevensjon og HERREGUD!! Nå husker jeg hvordan det skal være - mannen min må nesten sove på eget rom slik at han får nok søvn. k47 Anonymkode: 62b77...1b4 Men man kan ikke generalisere ut fra det. Det var mitt poeng. Andre opplever noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #12 Skrevet 3. august 2023 Topper og daler skrev (6 minutter siden): Men man kan ikke generalisere ut fra det. Det var mitt poeng. Andre opplever noe annet. Javisst. Noe jeg har irritert meg over i etterkant er at jeg ikke leste meg mer opp da jeg brukte hormonprevensjon. Jeg burde ha reagert på at noe ikke stemte. Anonymkode: 62b77...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #13 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har ihvertfall dessverre opplevd det Bamsen refererer til. Etter over tjue år med ulike varianter hormonprevensjon trodde jeg det var normalt å aldri ha lyst. Kan telle på to hender de gangene jeg hadde lyst. I fjor bestemte jeg meg for å droppe prevensjon og HERREGUD!! Nå husker jeg hvordan det skal være - mannen min må nesten sove på eget rom slik at han får nok søvn. k47 Anonymkode: 62b77...1b4 Kan skrive under på denne. Etter av og på med p-piller og spiral i 20-årene sluttet jeg for godt etter siste barnet (når jeg var 30). Fy søren så annerledes sex blir med de naturlige hormonsvigningene i kvinnekroppen. Skal aldri tilbake. Anonymkode: ce238...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #14 Skrevet 3. august 2023 Du får ikke hormonforstyrrelser av prevensjon. Det finnes også prevensjon uten hormoner hvis du er bekymret, slik som kobberspiral. Anonymkode: e7a5d...596
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #15 Skrevet 3. august 2023 Kutte strengen så kan man knulle i vei uten bekymringer og hormonforstyrrelser. Anonymkode: 51e37...69a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #16 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan skrive under på denne. Etter av og på med p-piller og spiral i 20-årene sluttet jeg for godt etter siste barnet (når jeg var 30). Fy søren så annerledes sex blir med de naturlige hormonsvigningene i kvinnekroppen. Skal aldri tilbake. Anonymkode: ce238...c7b Det er en helt vanvittig forskjell (og jeg vet dessverre om altfor mange som har gjort seg samme erfaring som oss). Anonymkode: 62b77...1b4 1
Bamseklemmer Skrevet 3. august 2023 #17 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en helt vanvittig forskjell (og jeg vet dessverre om altfor mange som har gjort seg samme erfaring som oss). Anonymkode: 62b77...1b4 Uten tvil en forferdelig bivirkning, mange menn ikke skjønner noe av. Regner med du lærte litt om kvinner nå @Topper og daler?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #18 Skrevet 3. august 2023 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Njaa.. hormonprevensjon slår jo ut den naturlige produksjon av testosteron. Så kvinner puler egentlig bare halvkåt.. Du har åpenbart peiling på hva du snakker om. Vær så snill, fortell meg mer om kvinnekroppen. Anonymkode: 5f410...a60
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #19 Skrevet 3. august 2023 Ikke begynn på prevensjon fordi mannen din har lyst til det. Gjør det fordi du selv har lyst, i så fall. Les deg opp, snakk med lege, prøv ulike ting. Kobberspiral har ingen hormoner, feks Anonymkode: 849b0...727
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #20 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 23.58): Hei. Mannen ønsker at jeg begynner med prevensjon. Jeg vil ikke da det ikke er bra med hormonforstyrrelser. Noen forslag? Han vil helst slippe kondomen. Anonymkode: 03ea3...f2b Hvis mannen ikke ønsker å gjøre kvinner gravid, så burde selvfølgelig mannen bruke kondomer. I stedet for å legge alt dette ansvaret over på kvinnen. Anonymkode: 105f4...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå