AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Er i uke 35. De siste dagene har jeg kjent på en del skarpe "stikk" i underlivet, altså det kjennes ut som å bli stukket fra insiden og ned på en måte. Har vært spesielt mye idag. Er dette bare pga baby som beveger seg? Anonymkode: 77211...56c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Dette lurer jeg også på🙈 Er i uke 35 jeg ogdå, og det har dkjedd sporadisk i flere uker. Føles som noen stikker med med en nål i livmorhalsen på en måte😅 Kommer fort, og forsvinner for, og har lært at da er det nok ikke noe farlig. Men lurer jo på hva som foregår. Anonymkode: f6f89...b6b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 Ja, symfysesmertrr. Helt normalt, og ubehagelig Anonymkode: 3270e...d7b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er i uke 35. De siste dagene har jeg kjent på en del skarpe "stikk" i underlivet, altså det kjennes ut som å bli stukket fra insiden og ned på en måte. Har vært spesielt mye idag. Er dette bare pga baby som beveger seg? Anonymkode: 77211...56c Jeg har det samme. Uke 34. Av og til så vondt at jeg må stoppe å gå. Spurte det samme spørsmålet her for en uke siden. Noen som svarte at det var noe som het Lightning crotch. I allefall er det normalt og betyr ingenting. Anonymkode: 5ecd7...0f1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #6 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg har det samme. Uke 34. Av og til så vondt at jeg må stoppe å gå. Spurte det samme spørsmålet her for en uke siden. Noen som svarte at det var noe som het Lightning crotch. I allefall er det normalt og betyr ingenting. Anonymkode: 5ecd7...0f1 Hehe ja det var meg 😊 Skikkelig irriterende og vondt, men ikke farlig. Anonymkode: b62e6...885
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #7 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hehe ja det var meg 😊 Skikkelig irriterende og vondt, men ikke farlig. Anonymkode: b62e6...885 Jeg har dette fremdeles og i går gikk jeg en tur og måtte stoppe midtveis og vente på at jeg skulle klare å gå videre. Var redd min mann måtte hente bilen.. Anonymkode: 5ecd7...0f1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #8 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har dette fremdeles og i går gikk jeg en tur og måtte stoppe midtveis og vente på at jeg skulle klare å gå videre. Var redd min mann måtte hente bilen.. Anonymkode: 5ecd7...0f1 Plagdes enormt mye med førstemann selv. Med nr 3 hadde jeg nesten ingenting. Så håper det er siste gang for dere 🤞🏻 Anonymkode: b62e6...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå