Gå til innhold

Inngrodde hår

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter ett år med profesjonell voksing, sitter jeg igjen med ett underliv som ligner… vet ikke hva, såpass at jeg synes det er ukomfortabelt å ta av trusa for samboer. Inngrodde hår, som verker, og byller. Det kommer kanskje 3-5 sånne røde spotter samtidig, og det er jo ikke akkurat store plassen, så nesten så jeg kan stå i speilet naken og gråte bare av synet.. Jeg sluttet å vokse i april, og det har ikke blitt bedre. Går ukesvis uten å barbere, men som nevnt - vil ikke se ut som en huleboer foran samboer heller (jeg har busk etter noen dager..). Nå dekker jeg underlivet under sex, og det er ikke noe artig å være så usikker i ett så intimt øyeblikk. Han sier selvfølgelig at han ikke bryr seg, men jeg bryr meg.

Jeg har bestilt en krem fra Byuti, og krysser alle fingre og tær for at det vil gi meg tilbake underlivet mitt.

Men har noen plutselig blitt plaget med inngrodde hår, og fått det til å bli normalt igjen?.. Hva brukte du? Hva gjorde du? Er helt desperat

Anonymkode: 9850e...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan forsøke eksfoliering med BHA (salicylsyre). Den vil "åpne" porene/hårsekkene, dempe inflammasjonen og virke forebyggende, altså forhindre mer inngrodde hår og betennelser. Bare unngå å få det på slimhinnene, så burde det gå bra. Jeg har god erfaring med denne kremen: https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/kroppspleie/cerave-sa-smoothing-cream,5023959?gclid=EAIaIQobChMIyKiBsPa_gAMVF5CDBx11lwNMEAQYASABEgLrAfD_BwE

Har helt blitt kvitt nupper etter barbering etter at jeg begynte å bruke den.

Endret av Roci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...