AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 ... tenker dere ikke på at dere ikke aner hvor mange som potensielt ser disse bildene? Jeg tok f eks eksen min i å flørte med en skokk av damer, som sendte han nakenbilder. (Han sendte sikkert tilbake også, for alt jeg vet. Tok han for øvrig fordi han glemte å slette og logge seg ut da han lånte min gamle mobil da hans var på på rep.) Helt vanlige mødre og bestemødre i 40 og 50-åra, ikke spesielt attraktive engang. Har har sett mange nakenbilder sendt under fullt navn bl a på Messenger og Snap. Noen single, noen i forhold. Jeg og eksen sto oppført som par offentlig også, det er tydeligvis ikke noe hinder. Han la seg flat da jeg tok han for dette og jeg tror han på at han ikke kjente damene i virkeligheten, at de kun var nettflørter, for de var spredd over hele landet. Men hvordan i himmelens navn tør dere?? Er det så innmari artig hvis barna og barnebarna deres får nyss i hvordan dere holder på? For en dag kommer garantert noen til "sladre". Jeg var veldig fristet selv til å kontakte mennene til disse kjerringene. Gjorde det dog ikke. Dere bør også være klar over at menn utveksler og viser frem bilder de har fått. Har dessverre skjedd meg selv og selv om det var et ganske uskyldig bilde i bh tatt av en elsker, var det jævlig ubehagelig da en felles bekjente fortalte at han hadde sett bildet av meg. Jeg hudflettet elskeren, men bildet var jo allerede delt. Anonymkode: 3bdf9...947 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Alle vet i dag at nakenbilder kan bli spredt, så man tar en risiko der. En ting er til en partner, fremmende på nett man flørter litt med da er man litt naiv og dessverre kan det blir utnyttet. Veldig leit når unge jenter gjør det. Damer i 40-50 burde vite bedre. Selv 40. Ingen av mine partnere har noen gang mottatt eller fått tatt bilder av meg, dem får ta bilder med øya for og si det sånn 😅 men netopp fordi man aldri vet. Anonymkode: da165...d6a
Eloise12345 Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Nakenbilder kan bli spredd. Det er ikke lurt å sende det. Men enhver sitt valg.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Jeg har aldri tatt eller delt nakenbilder med hverken kjente eller ukjente. Kommer aldri til å gjøre det heller. Jeg er nemlig ikke så dum i hodet at jeg gjør slikt. Anonymkode: 215a5...00f 1
Andro Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 Å sende bilder til fremmede er idioti. Det er det samme som blotting, og er også straffbart. Når vi kvinner får uønska nakenbilder deler vi skjermdumper med hverandre, for å advare mot intimiderende menn. De blir uthengt, latterliggjort og blokkert. Jeg retter ingen kritikk mot voksne som ønsker å vise seg nakne for hverandre på nett, når begge parter ønsker dette. Å dele bilder av noen som har sendt det i fortrolighet er helt uhørt. Det er å sammenligne med det å tvinge klærne av noen i offentlighet. 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Å sende bilder til fremmede er idioti. Det er det samme som blotting, og er også straffbart. Når vi kvinner får uønska nakenbilder deler vi skjermdumper med hverandre, for å advare mot intimiderende menn. De blir uthengt, latterliggjort og blokkert. Jeg retter ingen kritikk mot voksne som ønsker å vise seg nakne for hverandre på nett, når begge parter ønsker dette. Å dele bilder av noen som har sendt det i fortrolighet er helt uhørt. Det er å sammenligne med det å tvinge klærne av noen i offentlighet. Jeg er enig med deg. De bildene jeg fant er delt frivillig, men jeg vil jo tro at disse damene tenkte at kun eksen min skulle se dem og ingen uvedkommende, som meg, men sånt skjer altså. Folk må bruke hue! Anonymkode: 3bdf9...947 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 Hadde en kjæreste som knipsa bilde av meg uten forvarsel da jeg var 19, (han var 29/30) usminka og naken. (Kom rett ut av dusjen) i dag er jeg 42, ba han om å slette det den gang og han sa st han gjorde det… For ikke noen måneder siden, sendte han meg det bildet. Han har beholdt det, i over 22 år… Respektløst som fy. Gudene skal vite hva han har gjort med det bildet… Anonymkode: 9d69a...49b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Skrevet 2. august 2023 Finnes det noe nettverk, grupper el liknende hvor man kan tipse hverandre om folk som sprer bilder av andre? Anonymkode: 3bdf9...947
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #9 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde en kjæreste som knipsa bilde av meg uten forvarsel da jeg var 19, (han var 29/30) usminka og naken. (Kom rett ut av dusjen) i dag er jeg 42, ba han om å slette det den gang og han sa st han gjorde det… For ikke noen måneder siden, sendte han meg det bildet. Han har beholdt det, i over 22 år… Respektløst som fy. Gudene skal vite hva han har gjort med det bildet… Anonymkode: 9d69a...49b Fy fader! Sånt er ikke greit!! Anonymkode: 3bdf9...947 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #10 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde en kjæreste som knipsa bilde av meg uten forvarsel da jeg var 19, (han var 29/30) usminka og naken. (Kom rett ut av dusjen) i dag er jeg 42, ba han om å slette det den gang og han sa st han gjorde det… For ikke noen måneder siden, sendte han meg det bildet. Han har beholdt det, i over 22 år… Respektløst som fy. Gudene skal vite hva han har gjort med det bildet… Anonymkode: 9d69a...49b Fy søren for en ekling, forsatt like ekkel ser jeg. Han har nok mange flere bilder vil jeg tro av andre han har gjort det samme med. Han er i dag over 50 år. Aner ikke om det hjelper og anmelde han. Anonymkode: da165...d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå