Peachly Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Har vært i Tokyo, Kyoto, Hiroshima, Ounoma, og Fuji før. Har lyst til å se flere steder alle disse stedene likte jeg veldig godt (eneste var at Fuji var litt kjedelig, men var der bare en kveld. Nydelig utsikt til Fuji fjellet da). noen som kan anbefale andre byer/steder? Og om noen lurer på ting om stedene jeg har vært så er det bare å spørre Japan er flott
Tjoheiii Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Japan må være favorittlandet mitt🥰 bare synd flyreisen er så lang (hvertfall når man reiser med barn!).
Gjest Linny111 Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 4 hours ago, Tjoheiii said: Japan må være favorittlandet mitt🥰 bare synd flyreisen er så lang (hvertfall når man reiser med barn!). Og nå som man ikke kan fly over Russland! Når på året tenker du å reise, TS, og hva slags vær foretrekker du? Skal du kjøpe JR pass? Leie bil? Jeg var på Kyushu i 2019 og Hokkaido tidligere i år. Syntes begge stedene var flotte, men tror det hadde vært greit med bil i Hokkaido om vi hadde litt mer tid. Tror det er mye fint å se der, og vi var bare i Sapporo og Hakodate for å se på kirsebærblomstene. Maten er også veldig spennende der oppe. Jeg vet også om en del folk som elsker vestkysten. Jeg skal tilbake i desember og vurderer både vestkysten og Okinawa, eller å bare slappe av i Tokyo og treffe folk. Det er mye å finne på uansett hvor man drar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå