Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har funnet et merke de er fornøyd med? :) Sist kjøpte jeg noen rimelige fra Kappahl tror jeg det var, men det var lite støtte i for store tunge bryster. Det må jo finnes noe bedre?

Anonymkode: d8e4d...054

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje Careless kan funke? 😊 mener Mathilde fra Foreldrebanden snakket om det merket en gang for ikke så lenge siden 😊

Anonymkode: 2e76b...829

AnonymBruker
Skrevet

75H her og kjenner igjen utfordringen! Gikk på Change og fikk kjøpt en svindyr, tilpasset bh der. Trodde jeg ville bli megafornøyd, men selv om det er god støtte i den, har den spiler og er hard og «jævlig», spesielt under amming. Ønsker ikke at baby skal ligge på noe hardt og vondt under tilbakelent amming. Prøvde et par forskjellige fra Zalando og HM, men jeg endte tilbake på KappAhl!

Anonymkode: 8dac5...563

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

75H her og kjenner igjen utfordringen! Gikk på Change og fikk kjøpt en svindyr, tilpasset bh der. Trodde jeg ville bli megafornøyd, men selv om det er god støtte i den, har den spiler og er hard og «jævlig», spesielt under amming. Ønsker ikke at baby skal ligge på noe hardt og vondt under tilbakelent amming. Prøvde et par forskjellige fra Zalando og HM, men jeg endte tilbake på KappAhl!

Trenger brystene dine mye støtte eller? Jeg er også på utkikk, har 75k 🥴

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kanskje Careless kan funke? 😊 mener Mathilde fra Foreldrebanden snakket om det merket en gang for ikke så lenge siden 😊

Anonymkode: 2e76b...829

Change er mye bedre etter min mening, både kvalitet og stoff, til en tilsvarende pris. Sverger til Change. 

Anonymkode: 85e91...0c8

AnonymBruker
Skrevet
snillochsøt skrev (6 timer siden):

Trenger brystene dine mye støtte eller? Jeg er også på utkikk, har 75k 🥴

Ja, absolutt! Men personlig har jeg ikke funnet noe som føles mer sømløst enn KappAhl sin. For meg oppleves det vel kanskje som viktigere at den oppleves myk og god enn at den har god støtte da. Tenker heller investere i bh med god støtte når jeg er ferdig med å amme 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Elomi Molly! Den er så god at jeg hadde brukt den enda hvis den hadde passet 🤩 Hadde mange i flere størrelser, fra 75O (eller M, husker ikke) ned til G. Alle var supre. Aldri et snev av mastitt :)

Anonymkode: 9aba1...67c

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg endelig tørte å kjøpe en ammebh med spiler endte jeg opp med Change. Først 75 j, litt seinere har jeg forandret størrelse til 70 i. Er veldig fornøyd med de. I begynnelsen brukte jeg litt forskjellige uten spiler fra HM og Kappahl, men desidert best er de med spiler fra Change. De gir faktisk støtte. 

Anonymkode: 935eb...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...