Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går hadde jeg samtale med ei venninne på  sms. Snakket litt om dagen. Jeg sendte henne 2 YouTube videoer av 2 sanger jeg liker og skrev at disse sangene er så fine. Hun svarte at hun synes også at det var fine sanger. 

Så sendte jeg en ny YouTube video med en sang og sa at han som synger har så fin stemme. Hun svarte: 😉

Det var eneste hun svarte. Hørte ikke mere fra henne i går. Litt rart å svare bare med ett blunkefjes? 

Anonymkode: 0a045...ab7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun gikk lei av å få tilsendt YouTube-videoer? Tre på rappen er litt mye 

Jeg synes det er kjedelig å få tilsendt videoklipp eller typ morsomheter fra folk, hva skal man svare? Haha, den var morsom? Så jeg svarer med en likes for å vise at jeg har sett det 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun syns sikkert det ikke er så interessant. Var det musikk dere hadde til felles da? Er hun interessert i musikk?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt irritert om du plutselig hadde sendt masse linker til youtubevideoer til meg - spesielt om det bare kom helt ut av det blå.

Anonymkode: 82842...76f

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenker hun syns du hadde sendt henne nok musikkvideoer og ble lei. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I går hadde jeg samtale med ei venninne på  sms. Snakket litt om dagen. Jeg sendte henne 2 YouTube videoer av 2 sanger jeg liker og skrev at disse sangene er så fine. Hun svarte at hun synes også at det var fine sanger. 

Så sendte jeg en ny YouTube video med en sang og sa at han som synger har så fin stemme. Hun svarte: 😉

Det var eneste hun svarte. Hørte ikke mere fra henne i går. Litt rart å svare bare med ett blunkefjes? 

Du kjeder henne. Du kjeder MEG. 

Anonymkode: 99dd5...3a7

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det sier du nå. 

Anonymkode: d75e8...456

Jeg er ikke ts. Les.

Anonymkode: 28f7d...983

• Liker 1
Skrevet

Tror hun tenker som meg; drittlei av å bli spammet av slike uinteressante videoer🙈

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Musikksmak er så forskjellig. Hun liker sikkert ikke det du har sendt, men velger å være høflig med et blunkesmilefjes istedenfor å si at hun ikke likte den. Hadde noen sendt meg 3 sanger ganske tett så hadde jeg mest sannsynlig ikke hørt på noen av de, bare sendt en tommel opp😅

Anonymkode: c2418...cf8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har vel annet å finne på en å høre på YT,sender 👍 jeg.

Anonymkode: 6d96c...295

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Musikksmak er så forskjellig. Hun liker sikkert ikke det du har sendt, men velger å være høflig med et blunkesmilefjes istedenfor å si at hun ikke likte den. Hadde noen sendt meg 3 sanger ganske tett så hadde jeg mest sannsynlig ikke hørt på noen av de, bare sendt en tommel opp😅

Anonymkode: c2418...cf8

Vi har samme musikksmak. 

Men skjønner nå at hun ikke vil at jeg skal sende sånne ting

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 22.42):

Har du noen diagnoser? 

Anonymkode: b56af...d9f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr «Nå gidder jeg ikke mer i dag, ha det». 

Anonymkode: 0e0f1...57c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 14.59):

Vi har samme musikksmak. 

Det er ikke sikkert, ikke anta uten å vite 🤷🏻‍♀️ Folk her kjenner ikke dere. Ville ikke lagt så mye i det -kanskje hun ikke hadde tid til å svare, men fordi hun liker deg vil hun gi noe.

Jeg gjør det ganske ofte, spesielt på snap. Ser de feks på jobb, svarer da med et 🤩, 👌🏼🌸, 😊👏🏼, eller 😉👍🏼 For å vise «fint».

😉 i eksemplet ditt kunne vært alt fra «flørt, han der» til «flott, takk nå er det bra». Men emoji er jo ikke kommunikasjon med dybde -man kan ikke tolke det ihjel.

Anonymkode: 80ee7...53a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 14.59):

Vi har samme musikksmak. 

Det trenger ikke å være det, kanskje hun bare ikke hadde tid til å se på dem da, men bare ville si fra at det var mottatt eller noe. Men hvis man sender flere og ofte, kan det kanskje bli litt mye.

Anonymkode: 124ca...4fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

YouTube linker gidder jeg svært sjelden å åpne. Med mindre det er noe helt konkret som er viktig/nyttig der og da.

For deling av musikk synes jeg det er bedre å få en Spotify link. Den føles ikke fullt så "invaderende" ifht om jeg er opptatt med noe.

Men synes uansett det er på grensen til mas og spam når du fyrer avgårde mer enn én sånn rett etter hverandre. Du ville ikke engang fått en emoji fra meg etter den tredje der...

Anonymkode: 78aee...77d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert bare lei, det holder med en musikkvideo. 

Anonymkode: fb875...1be

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sender du henne flere YouTube videoe på rappen? Jeg hadde blitt irritert.

Anonymkode: cb6bc...c64

AnonymBruker
Skrevet

Vær glad du i det minste fikk et svar av henne, jeg hadde glatt ignorert slike meldinger.

Anonymkode: b7bd7...d17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...