Gå til innhold

Starter du mange tråder her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte starter du tråder på kvinneguiden? Hvordan foregår det når du legger ut, bruker du lang tid på å lese gjennom osv.? Tenner du lenge på det før du legger ut noe? Eller skjer det mer på impuls? 

Anonymkode: 35288...816

Videoannonse
Annonse
Gjest Elooon
Skrevet

Ikke så veldig ofte. Legger aldri ut tråder som anonymbruker. 

Leser igjennom en gang for å se at det ikke er skrivefeil. Jeg må rette skrivefeilene mine hvis jeg oppdager en feil ellers får jeg ikke fred i kropp og sjel. Jeg bryr meg ikke om andre har skrivefeil. Ja jeg er rar.

Om jeg tenner lenge på det? Nei jeg blir som oftest ikke kåt av å skrive og legge ut en tråd. Kan av å til bli kåt av en kommentar jeg skriver hvis den er veldig sexy. Men det skjer etter jeg har publisert kommentaren og leser den på nytt. Herregud var det en så sexy kommentar jeg skrev.

Det skjer på impuls ja.

AnonymBruker
Skrevet
Elooon skrev (40 minutter siden):

Ikke så veldig ofte. Legger aldri ut tråder som anonymbruker. 

Leser igjennom en gang for å se at det ikke er skrivefeil. Jeg må rette skrivefeilene mine hvis jeg oppdager en feil ellers får jeg ikke fred i kropp og sjel. Jeg bryr meg ikke om andre har skrivefeil. Ja jeg er rar.

Om jeg tenner lenge på det? Nei jeg blir som oftest ikke kåt av å skrive og legge ut en tråd. Kan av å til bli kåt av en kommentar jeg skriver hvis den er veldig sexy. Men det skjer etter jeg har publisert kommentaren og leser den på nytt. Herregud var det en så sexy kommentar jeg skrev.

Det skjer på impuls ja.

Ts

Tusen takk for ett herlig svar 😃

Anonymkode: 35288...816

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger ut masse tråder her som AnonymBruker. Leser ikke gjennom ig bryr meg ikke så mye om hva jeg skriver ellerom det er skrivefeil. 

Blir veldig fornøyd når det blir stort engasjement for temaet. Prøver vel å finne tema som kan engasjere og har lykkes mange ganger. 

Anonymkode: 8928b...2dd

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg legger ut masse tråder her som AnonymBruker. Leser ikke gjennom ig bryr meg ikke så mye om hva jeg skriver ellerom det er skrivefeil. 

Blir veldig fornøyd når det blir stort engasjement for temaet. Prøver vel å finne tema som kan engasjere og har lykkes mange ganger. 

Anonymkode: 8928b...2dd

Hva slags tråder legger du ut og lager du dem kun for å få engasjement? Altså at du setter opp problemstillinger og spørsmål du egentlig ikke lurer på. 

Anonymkode: 6b3ba...64e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg starter noen tråder under nick, men om det er veldig personlig eller jeg synes det trengs en  ny fise-tråd så bruker jeg ab

Anonymkode: 041a7...721

Skrevet

Det hender, men kanskje mer da jeg var gravid og lurte på 1000 ting. Nå er jeg småbarnsmamma og har ikke tid til å lure like mye 🙈

som @Elooon tenner jeg sjelden på egne tråder - ikke i særlig utstrekning på andres tråder heller faktisk :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mye trolling og negative saker

Anonymkode: eada5...1b0

AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke så mye, for det meste under kjæledyr kategorien. Spørsmål om kattemat feks

Anonymkode: 7b1e0...58d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...