Gjest Anonym1618 Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Det er andre gangen jeg mottar melding på messenger av en jeg aldri snakker med som skriver «du må fikse facebooken din» hva vil dette si ?
Gjest Anonym1618 Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Svindel. Men det er ikke noe link eller noe bare tekst
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Og om du svarer, så starter det en samtale med noen som trolig prøver å svindle deg..... Anonymkode: e40e5...cb7 3 1
Gjest Anonym1618 Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 Jeg svarte på messenger inni samtalen men slettet den innen 10 minutter og blokkerte vedkommende. Tror dere at det går fint da ?
Gjest Anonym1618 Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og om du svarer, så starter det en samtale med noen som trolig prøver å svindle deg..... Anonymkode: e40e5...cb7 Takk for svar. Tror du det går fint om jeg slettet det jeg svarte raskt og blokkerte vedkommende ?
Gjest Anonym1618 Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 Det kan vel ikke være at noen skriver det til meg siden jeg sender ut noen virus linker selv eller noe sånt ? 😕
Beneath the Moon Skrevet 2. august 2023 #8 Skrevet 2. august 2023 Anonym1618 skrev (7 minutter siden): Men det er ikke noe link eller noe bare tekst Kan være svindel for det om.
Beneath the Moon Skrevet 2. august 2023 #9 Skrevet 2. august 2023 Anonym1618 skrev (Akkurat nå): Det kan vel ikke være at noen skriver det til meg siden jeg sender ut noen virus linker selv eller noe sånt ? 😕 Så du er selv en svindler altså 😮 1
Gjest Anonym1618 Skrevet 2. august 2023 #10 Skrevet 2. august 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Så du er selv en svindler altså 😮 Nei jeg mener at noen skriver til meg siden de ber meg om å fikse facebooken min siden jeg sender ut rare linker eller noe sånt
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #11 Skrevet 2. august 2023 Hva mener du med "en du ikke snakker med"? Er det en du har på vennelista på fb, men har lite kontakt med? Er det en totalt ukjent som sendte deg melding slik at du måtte gå inn på "Nye meldingsforespørsler" for å se meldingen? Anonymkode: 4ca85...18b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #12 Skrevet 2. august 2023 Du får spørre noen av kontaktene dine på fb om de har fått noen rare meldinger fra deg - om det er det du frykter Anonymkode: 4ca85...18b 2 1
Gjest Anonym1618 Skrevet 2. august 2023 #13 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med "en du ikke snakker med"? Er det en du har på vennelista på fb, men har lite kontakt med? Er det en totalt ukjent som sendte deg melding slik at du måtte gå inn på "Nye meldingsforespørsler" for å se meldingen? Anonymkode: 4ca85...18b En jeg er venn med men aldri snakker med. 2 stk ekte profiler
Gjest Anonym1618 Skrevet 2. august 2023 #14 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får spørre noen av kontaktene dine på fb om de har fått noen rare meldinger fra deg - om det er det du frykter Anonymkode: 4ca85...18b Ja det er to stk som har skrevet det til meg bare .. i løpet av et år
Gjest Anonym1618 Skrevet 2. august 2023 #16 Skrevet 2. august 2023 Det er 2 som jeg er venn med på Facebook som har skrevet til meg i messenger at jeg må fikse facebooken min vet ikke om det er de som sender ut virus ? Eller om det er jeg som sender ut virus ? en av de skrev for rundt et år siden. Og en skrev i går
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #17 Skrevet 2. august 2023 Anonym1618 skrev (2 minutter siden): En jeg er venn med men aldri snakker med. 2 stk ekte profiler For meg høres det enten ut som om personen har vært full/oppført seg tror av en eller annen grunn Eller... At noen andre har hatt tilgang til hans Facebook f.eks på et bibliotek, på vorspiel/nachspiel eller lignende tilfeller hvor noen snoket og skrev noe tilfeldig -"bare fordi det er gøy" Du kan jo spørre personen rett ut, det er helt på sin plass det Anonymkode: 61460...dad
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #18 Skrevet 2. august 2023 *teit ikke tror Anonymkode: 61460...dad
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #19 Skrevet 2. august 2023 Anonym1618 skrev (4 minutter siden): Det er 2 som jeg er venn med på Facebook som har skrevet til meg i messenger at jeg må fikse facebooken min vet ikke om det er de som sender ut virus ? Eller om det er jeg som sender ut virus ? en av de skrev for rundt et år siden. Og en skrev i går Ok, nå kan det jo høres mer ut som noe annet. Har du sjekket at du ikke er den kontoen som sender ut spam? Kanskje de prøvde å si fra fordi de har fått noe på din side? Anonymkode: 61460...dad
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #20 Skrevet 2. august 2023 Anonym1618 skrev (5 minutter siden): Det er 2 som jeg er venn med på Facebook som har skrevet til meg i messenger at jeg må fikse facebooken min vet ikke om det er de som sender ut virus ? Eller om det er jeg som sender ut virus ? en av de skrev for rundt et år siden. Og en skrev i går Kan være at noen andre har laget en ny profil med bilde og navn til en du kjenner. Søk opp navnet og se hvor mange profiler du får opp. Jeg har fått meldinger om hvordan går det med deg. Fra folk på fb, jeg vet aldri hadde sendt slik melding. Og da er der en falsk profil. Anonymkode: 234d3...4b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå