AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Vært på en date... Endelig en som er interessert...og da er jeg absolutt NULL interessert. 😂 Kan det endre seg? Skal jeg gi han date2? Anonymkode: 9eba5...30a
Bombasi Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vært på en date... Endelig en som er interessert...og da er jeg absolutt NULL interessert. 😂 Kan det endre seg? Skal jeg gi han date2? Anonymkode: 9eba5...30a Tja, det kan jo hende at du kommer etter du også hvis potensialet hans er bra, så det skader vel ikke med en ny date. Særlig siden det ikke ser ut til at du vasser i friere. Men må si at utgangspunktet er dårlig når du ikke sitter igjen med noe interesse etter date 1, så spørsmålet er om du kaster bort tiden både din og hans med en ny date. Du får kjenne på det selv 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vært på en date... Endelig en som er interessert...og da er jeg absolutt NULL interessert. 😂 Kan det endre seg? Skal jeg gi han date2? Anonymkode: 9eba5...30a Ja, ta en date to hvis det ikke er noe alvorlig galt her! En fyr jeg kjenner var ikke så interessert i en dame etter date 1, men ble overtalt til å ta en date 2 likevel. De endte opp som samboere! Prøv alltid to ganger før du gir opp! Anonymkode: 607d9...a6a 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Ja ...men er to ganger "max" liksom...? Hvis jeg ikke kjenner noe etter date 2....da er det over og ut? Anonymkode: 9eba5...30a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 Dersom det ikke er noe direkte galt, hadde jeg gitt det 2-3 dater. 1.date så har man ofte en ide i hodet, og så er det ikke sånn det blir. Det er ikke lett å bli kjent på så kort tid. Men selvfølgelig må du kjenne på det selv. Anonymkode: 3bc1d...cb4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis det er med intensjon om å ha det gøy på hans bekostning. Da er svaret et klart NEI! Slik oppførsel er bare jævlig barnslig og ufin til gangs. Er det fordi du reelt sett vil se om det er noen mulighet, så må du gjerne gå for det. Anonymkode: 06271...c80 Hva mener du med gøy? Vi møtes tar en kaffe, går en tur... prater. Anonymkode: 9eba5...30a 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): HVIS DU VET PÅ FORHÅND AT DETTE ER NOE DU IKKE VIL, OG BARE MØTER HAN FOR KØDD, ER DET BEDRITEN OPPFØRSEL. Anonymkode: 06271...c80 Ja, selvfølgelig - men det er ikke slik det virker som TS mener det? Hun føler ikke kjemien umiddelbart, men syns likevel han er ok - og lurer på om hun skal gi det en sjanse til? Det er jo ikke for å høre narr av han, men av og til må man treffe noen flere ganger før man vet om det er noe der eller ikke. Sånn tolker hverfall jeg det? Anonymkode: 3bc1d...cb4 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, selvfølgelig - men det er ikke slik det virker som TS mener det? Hun føler ikke kjemien umiddelbart, men syns likevel han er ok - og lurer på om hun skal gi det en sjanse til? Det er jo ikke for å høre narr av han, men av og til må man treffe noen flere ganger før man vet om det er noe der eller ikke. Sånn tolker hverfall jeg det? Anonymkode: 3bc1d...cb4 Ts her. nettopp, du har rett. jeg synes han er ok, men ingen umiddelbar gnist. Jeg vil bli bedre kjent, dvs treffe han en gang eller to til. For en skal vel ikke avvise folk etter en eneste date heller... med mindre det er helt krise. Å møte noen 2-3 ganger kan da ikke kalles ...å KØDDE, som en annen bruker her skrev. Anonymkode: 9eba5...30a 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #9 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ts her. nettopp, du har rett. jeg synes han er ok, men ingen umiddelbar gnist. Jeg vil bli bedre kjent, dvs treffe han en gang eller to til. For en skal vel ikke avvise folk etter en eneste date heller... med mindre det er helt krise. Å møte noen 2-3 ganger kan da ikke kalles ...å KØDDE, som en annen bruker her skrev. Anonymkode: 9eba5...30a Nei, jeg ville jo tenke dette er helt normalt å gjøre? Det er jo ofte man må bli bedre kjent med folk før man ser om man finner tonen eller ikke. Lykke til. Anonymkode: 3bc1d...cb4
NiceOrNothing Skrevet 3. august 2023 #10 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja ...men er to ganger "max" liksom...? Hvis jeg ikke kjenner noe etter date 2....da er det over og ut? Anonymkode: 9eba5...30a Du kan jo ikke lure deg selv til å like noen . Enten er det kjemi / tiltrekning , enten er det ikke . Det er ikke noe man styrer .
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #11 Skrevet 3. august 2023 Det kan endre seg ja. Jeg har jo brukt et halvt år på å bli forelsket i en fyr som endte opp som kjæresten min liksom (NB: datet han ikke i et halvt år, mer en i vennekretsen som jeg møtte tilfeldig mange ganger og som likte meg, men som det tok tid før jeg følte romantisk/seksuell interesse for). Men i utgangspunktet er ikke det at han er interessert tilbake nok!! Hvis det var eneste kritereie hadde jeg vært gift for lenge siden - og levd i et ulykkelig ekteskap 😅 Virker som du ikke er bortskjemt med at de er interesserte tilbake, så skjønner man tenker seg om en gang til når det skjer. Det skader jo ikke med en date til, men du kan ikke tvinge frem en interesse når den ikke er der... Det er også en annen persons følelser å ta hensyn til her. Anonymkode: c777d...f1f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #12 Skrevet 3. august 2023 Det er trist å se hvor mange som forventer at kjemi og altmulig skal klaffe etter 1 date. Ikke rart så mange er seriesingle... Hvis du er ute etter en fling, litt sex og gå videre til neste så er 1 date nok. Er du litt seriøs, så må du gi deg selv mulighet til å bli mer kjent med fyren. Det går begge veier. Jeg traff en som virket helt super, men etter 3 møter kom personligheten fram og det ble en klar "nei". Anonymkode: b62ba...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #13 Skrevet 3. august 2023 Folk er forskjellige. Jeg har aldri gjennom et helt liv opplevd å få mer interesse om den ikke var der fra første date. Og i motsatt fall har jeg hatt interesse på første date har den vært sterk og har ført til videre dating og/eller forhold. Har brent meg alt for mange ganger ved å gå på date 2 i håp om at jeg kanskje får mer interesse da, har igjen og igjen ført til at de utvikler følelser mens jeg føler nada og helst vil komme meg vekk. Mens andre er mer sånn at de kan vokse på seg tiltrekning og interesse Anonymkode: ee7f6...e55 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #14 Skrevet 3. august 2023 46 minutter siden, AnonymBruker said: Det er trist å se hvor mange som forventer at kjemi og altmulig skal klaffe etter 1 date. Ikke rart så mange er seriesingle... Hvis du er ute etter en fling, litt sex og gå videre til neste så er 1 date nok. Er du litt seriøs, så må du gi deg selv mulighet til å bli mer kjent med fyren. Det går begge veier. Jeg traff en som virket helt super, men etter 3 møter kom personligheten fram og det ble en klar "nei". Anonymkode: b62ba...9d5 Fordi man er bygget forskjellig. Jeg er veldig intuitiv og føler jeg ikke «JA» første date er det faktisk dårlig ovenfor den andre om jeg gir det flere sjanser, har gjort det mange ganger og ender bare med at de får følelser mens jeg ikke føler en dritt og til slutt avslutter for godt. To ganger i mitt liv har jeg følt et stort ja på første date og han ene var jeg med i 9 år og han andre 4 år Anonymkode: ee7f6...e55 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #15 Skrevet 3. august 2023 .. så erfaringen er 2 forhold som ikke fungerte i lengden basert på at du tviholdt på førsteinntrykket? Å ta raske avgjørelser er nesten alltid feil... Anonymkode: b62ba...9d5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #16 Skrevet 3. august 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: .. så erfaringen er 2 forhold som ikke fungerte i lengden basert på at du tviholdt på førsteinntrykket? Å ta raske avgjørelser er nesten alltid feil... Anonymkode: b62ba...9d5 9 år er ganske lenge. Nei, ikke for meg, uansett om det er jobbintervju eller dates, har jeg ikke en god magefølelse går det dårlig. Du bør heller bare respektere at noen enten føler gnist umiddelbart eller aldri. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har håpet det skal komme gnist men det nytter ikke å tvinge frem kjemi og tiltrekning. Jeg tviler sterkt på at ts blir forelsket i denne mannen men hvem vet Anonymkode: ee7f6...e55 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #17 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vært på en date... Endelig en som er interessert...og da er jeg absolutt NULL interessert. 😂 Kan det endre seg? Skal jeg gi han date2? Anonymkode: 9eba5...30a For meg er det ingen vits å fortsette. Enten er interessen der fra start eller så vil den aldri komme. Men andre kan være anderledes. jeg har vært usikker og gått på flere dates med noen men aldri at det har økt min interesse. Anonymkode: 6e8ae...6db 2
LukeDanes Skrevet 3. august 2023 #18 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg vil bli bedre kjent, dvs treffe han en gang eller to til. For en skal vel ikke avvise folk etter en eneste date heller... med mindre det er helt krise. Så lenge det ikke er helt krise så er det slett ikke dumt å bli bedre kjent. Folk er forskjellige, også med hvordan man fremstår for andre. Jeg er selv en av de som sjeldent trigger noen gnist ved første møte, tidvis frustrerende samtidig som jeg bare må akseptere at det nå er slik jeg er, men ting har likevel utviklet seg etter hvert som man blir bedre kjent.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #19 Skrevet 3. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: 9 år er ganske lenge. Nei, ikke for meg, uansett om det er jobbintervju eller dates, har jeg ikke en god magefølelse går det dårlig. Du bør heller bare respektere at noen enten føler gnist umiddelbart eller aldri. Nei. 30+ år er lenge. Livet ut er lenge. Mange har det som målsetting når de leter etter partner. Men ja, jeg kan respektere at du er anderledes enn meg. Men jeg klarer ikke å la vær å å utfordre deg på om du går for mye etter magefølelse /impuls. Min erfaring er motsatt av din. Men sånn er det. Jeg tror, at de fleste må igjennom noen dates før de kutter skuespillet og begynner å vise hvem de egentlig er. Anonymkode: b62ba...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #20 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg er det ingen vits å fortsette. Enten er interessen der fra start eller så vil den aldri komme. Men andre kan være anderledes. jeg har vært usikker og gått på flere dates med noen men aldri at det har økt min interesse. Anonymkode: 6e8ae...6db Nei, folk er rett og slett forskjellige, så man må nesten kjenne på dette selv… Jeg er stikk motsatt, har kun hatt seriøse forhold med folk jeg kjente mer eller mindre fra før, og så plutselig endret bare noe seg i måten vi så hverandre på. Anonymkode: 3bc1d...cb4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå