AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Trenger noen meininger fra flere om akkurat denne hendelsen. Har litt tillitsproblemer til samboeren min, som jeg fikk kjenne litt ekstra på idag. Det er da kun pgr. av at han har brutt tilliten min en gang før, så jeg jobber enda med å bygge opp denne. Kan høres veldig overdramatisk og hysterisk ut denne reaksjonen jeg fikk inni hodet mitt, men jeg må bare få det ut noe sted… Jeg er selv brunette (ombré), og dro ut et langt platinablondt hår ifra skjegget til samboeren min idag. Jeg skjønner at ting kan være tilfeldig, og er ikke typen til å gå å lete etter «spor» av andre damer på han eller hjemme hos oss. Men var helt tilfeldig at jeg så det stakk ut. Å jeg dro da ut dette håret som var surret seg langt inni skjegget. Har det bare ligget på genseren hans eller sett mer ut som det kunne falt på han av en tilfeldig fremmed hadde jeg nok ikke følt på denne uroen. Jeg konfronterte han selvfølgelig med en gang, å spurte hvem dette kunne være sitt, litt spøkefullt for å ikke gå til angrep… Han ristet bare på hodet og sa «vet ikke». Jeg fikk en dårlig magefølelse, men vil ikke overtenke… Vet ikke engang hvilke svar jeg leter etter her, men forhåpentligvis noen kloke gode. Takk på forhånd! Anonymkode: 7feec...4d0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Jeg har funnet lange lyse hårstrå langt inni klærne mine og iblant på huden og jeg vet heller ikke hvor de kommer fra. Jeg har ikke lyst hår selv, og ikke kjæresten heller. Kan godt være det er mye rare mørke hårstrå på mine ting også men de tror jeg vel er mine i så fall. Møter normalt mange folk gjennom en dag så det er vel noen jeg har møtt på og så hekter stråene seg bare på. Finner ikke sånt når jeg er aleine på hytta liksom. Anonymkode: 31ad1...b26 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Huff og gru! Deg hadde jeg ikke orket å bo med. Sykelig sjalusi er drepende for et forhold, nesten verre enn utroskap, som det ofte resulterer i. La han få slippe. Anonymkode: 60d78...715 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Hva har han tidligere gjort for å bryte din tillit? Har det med andre damer å gjøre så tenker jeg det er liten grunn til å stole på ham nå. En ting er om håret lå overfladisk, men når det ligger langt inni skjegget, da tenker jeg det er noe annet. Jeg er ikke sjalu, men jeg hadde ikke orket. Du skriver også at du jobber med å få tillit til ham igjen - hva gjør han for å bevise for deg at han er verdig din tillit? Anonymkode: deceb...5bb 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff og gru! Deg hadde jeg ikke orket å bo med. Sykelig sjalusi er drepende for et forhold, nesten verre enn utroskap, som det ofte resulterer i. La han få slippe. Anonymkode: 60d78...715 Jeg er langt ifra sykelig sjalu, har gode grunner til å misstenke slike ting dessverre… om du kommenterer bare for å være spydig, kan du heller la være å svare i det hele tatt? Anonymkode: 7feec...4d0 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 Skjønner godt skepsisen her, og det handler vell ikke om man er sjalu eller ikke. Jeg har selv funnet hårstrå i annen farge enn min egen på kjæresten, og spurte han ganske likt som deg på en spøkefull måte uten å gå til angrep. Svaret var det samme som din ga "vet ikke". Han ble helt fra seg og var redd jeg skulle tro han hadde vært på noen andre. Han har også brutt tilliten mange ganger, så da blir det automatisk litt vanskelig å tro på det man hører. Har ingen gode råd til deg dessverre, jeg vet fortsatt ikke om jeg tror på min kjæreste ang dette hårstrået. Følg magefølelsen, ikke det man "vil" tro basert på tidligere hendelser kanskje, dunno.. Anonymkode: 50a1a...d28 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #7 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har han tidligere gjort for å bryte din tillit? Har det med andre damer å gjøre så tenker jeg det er liten grunn til å stole på ham nå. En ting er om håret lå overfladisk, men når det ligger langt inni skjegget, da tenker jeg det er noe annet. Jeg er ikke sjalu, men jeg hadde ikke orket. Du skriver også at du jobber med å få tillit til ham igjen - hva gjør han for å bevise for deg at han er verdig din tillit? Anonymkode: deceb...5bb Han var tidlig i forholdet vårt (3 år siden) i kontakt med en annen dame. De hadde planlagt å ligge sammen, men hun ante ugler i mosen og fikk vite om meg og ga meg beskjed om hva de hadde planlagt å hva som nesten hadde skjedd. Jeg fikk bevis på meldinger de hadde sendt til og fra. Når han kom hjem og merket at jeg var opprørt, spurte jeg han ut om dette. Han prøvde så godt han kunne å pynte på sannheten… Men jeg visste jo alt som var. Så tenker jeg ofte på: hva ville skjedd om hun ikke hadde «sladret» eller funnet ut at han hadde dame…. Ville han fortalt alt jeg visste, ellr holdt tilbake mye av sannheten… Eller har jeg fått vite det i hele tatt? Han har forandret seg veldig siden, egentlig en veldig lang historie,, men han har klart å overbevise meg om at det er meg han vil ha og ingen andre… men sliter fortsatt litt med den ekle magefølelsen i ny å ned… Jeg er ikke sykelig sjalu, men jeg tenker at det skal vel mye til for at det skal surre seg langt inni skjegget? Vet jo hvordan det er etter vi har ligget å spoona eller kosa oss, da har jeg ofte måttet fiske ut mine lange hår som har krøllet seg inni skjegget hans. Så var bare den kunnskapen som fikk meg til å få en dårlig følelse… Men det er jo fortsatt en sjans at det er tilfeldig. Jeg vil jo stole på han. Anonymkode: 7feec...4d0 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #8 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Skjønner godt skepsisen her, og det handler vell ikke om man er sjalu eller ikke. Jeg har selv funnet hårstrå i annen farge enn min egen på kjæresten, og spurte han ganske likt som deg på en spøkefull måte uten å gå til angrep. Svaret var det samme som din ga "vet ikke". Han ble helt fra seg og var redd jeg skulle tro han hadde vært på noen andre. Han har også brutt tilliten mange ganger, så da blir det automatisk litt vanskelig å tro på det man hører. Har ingen gode råd til deg dessverre, jeg vet fortsatt ikke om jeg tror på min kjæreste ang dette hårstrået. Følg magefølelsen, ikke det man "vil" tro basert på tidligere hendelser kanskje, dunno.. Anonymkode: 50a1a...d28 Takk for svar! Godt det ikke er bare meg som grubler å sliter meg å bli klok på disse ekle følelsene…. Anonymkode: 7feec...4d0 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #9 Skrevet 3. august 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Godt det ikke er bare meg som grubler å sliter meg å bli klok på disse ekle følelsene…. Anonymkode: 7feec...4d0 Det er ikke så lett når tilliten allerede har blitt brutt. Jeg vet hvertfall med meg selv at jeg sliter å tro på folk igjen som har ødelagt troverdigheten. Skal ikke råde deg til å snoke på tlf osv (Vet KG damene er sterkt i mot sånt), men er det noen annen måte du kan finne ut om han snakker sant? Anonymkode: 50a1a...d28
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #10 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke så lett når tilliten allerede har blitt brutt. Jeg vet hvertfall med meg selv at jeg sliter å tro på folk igjen som har ødelagt troverdigheten. Skal ikke råde deg til å snoke på tlf osv (Vet KG damene er sterkt i mot sånt), men er det noen annen måte du kan finne ut om han snakker sant? Anonymkode: 50a1a...d28 Jeg vet faktisk ikke. Men har på følelsen av at om han skjuler noe, kommer han ikke til å si det… Jeg har snoket på tlf en gang…. Fant litt greier da som jeg ikke var så fornøyd med. Småtterier, men likevel…. Men det gidder jeg ikke gjøre igjen…. Jeg har jobbet mye med dette, men vet ikke om jeg noen gang kommer til å stole 100% på han….. Anonymkode: 7feec...4d0 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #11 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er langt ifra sykelig sjalu, har gode grunner til å misstenke slike ting dessverre… om du kommenterer bare for å være spydig, kan du heller la være å svare i det hele tatt? Anonymkode: 7feec...4d0 Men hvorfor bli i et forhold du har god grunn til å mistenke utroskap? Anonymkode: 8112c...acc 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #12 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hvorfor bli i et forhold du har god grunn til å mistenke utroskap? Anonymkode: 8112c...acc Jeg elsker han. Aldri elsket noen så høyt og jobbet så mye for å få det til å fungere. Har jeg ikke gjort det hadde jeg gikk blanke f***. Han er liksom perfekt for meg på alle måter, men har noen negative sider som han må jobbe mye med, og som han har jobbet mye med siste året for å få det til å fungere. Men så tenker jeg, alle har jo sine negative sider… Det som gjør at jeg velger å bli er at han er villig til å jobbe med det, å villig til å forandre på ting for å bli en bedre mann. Anonymkode: 7feec...4d0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #13 Skrevet 3. august 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg elsker han. Aldri elsket noen så høyt og jobbet så mye for å få det til å fungere. Har jeg ikke gjort det hadde jeg gikk blanke f***. Han er liksom perfekt for meg på alle måter, men har noen negative sider som han må jobbe mye med, og som han har jobbet mye med siste året for å få det til å fungere. Men så tenker jeg, alle har jo sine negative sider… Det som gjør at jeg velger å bli er at han er villig til å jobbe med det, å villig til å forandre på ting for å bli en bedre mann. Anonymkode: 7feec...4d0 Han er ikke perfekt for deg når du ikke stoler på han og han har brutt tillitten din! Dette er bare dumhet fra kvinner som vil være med en mann de har plukket seg ut og har null selvrespekt for seg selv, har han brutt tillitten din en gang så gjør han det garantert igjen, og du kommer til å være et nervevrak i mellomtiden. Anonymkode: 38797...279 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #14 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han er ikke perfekt for deg når du ikke stoler på han og han har brutt tillitten din! Dette er bare dumhet fra kvinner som vil være med en mann de har plukket seg ut og har null selvrespekt for seg selv, har han brutt tillitten din en gang så gjør han det garantert igjen, og du kommer til å være et nervevrak i mellomtiden. Anonymkode: 38797...279 Håper du tar feil…. Men jeg vil nok aldri kunne vite om jeg tar de riktige valgene sammen med han… Anonymkode: 7feec...4d0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #15 Skrevet 3. august 2023 Herregud... ferdes fyren ute blant folk, kan han få andres hår på seg. Jeg har langt lyst hår, og røyter på bussen, jobb, trening, butikken, osv osv. Anonymkode: cbe03...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #16 Skrevet 3. august 2023 Kanskje håret ikke er fra en kvinne en gang. Det finnes jo menn med langt hår også. Eksempel fra Dagbladet: Anonymkode: 7db2e...a69 1
Motelvibes Skrevet 3. august 2023 #17 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han var tidlig i forholdet vårt (3 år siden) i kontakt med en annen dame. De hadde planlagt å ligge sammen, men hun ante ugler i mosen og fikk vite om meg og ga meg beskjed om hva de hadde planlagt å hva som nesten hadde skjedd. Jeg fikk bevis på meldinger de hadde sendt til og fra. Når han kom hjem og merket at jeg var opprørt, spurte jeg han ut om dette. Han prøvde så godt han kunne å pynte på sannheten… Men jeg visste jo alt som var. Så tenker jeg ofte på: hva ville skjedd om hun ikke hadde «sladret» eller funnet ut at han hadde dame…. Ville han fortalt alt jeg visste, ellr holdt tilbake mye av sannheten… Eller har jeg fått vite det i hele tatt? Han har forandret seg veldig siden, egentlig en veldig lang historie,, men han har klart å overbevise meg om at det er meg han vil ha og ingen andre… men sliter fortsatt litt med den ekle magefølelsen i ny å ned… Jeg er ikke sykelig sjalu, men jeg tenker at det skal vel mye til for at det skal surre seg langt inni skjegget? Vet jo hvordan det er etter vi har ligget å spoona eller kosa oss, da har jeg ofte måttet fiske ut mine lange hår som har krøllet seg inni skjegget hans. Så var bare den kunnskapen som fikk meg til å få en dårlig følelse… Men det er jo fortsatt en sjans at det er tilfeldig. Jeg vil jo stole på han. Anonymkode: 7feec...4d0 Og likevel er du sammen med han? Dette gir jo ingen grunn til å stole på han, et blondt hår INNI skjegget er vel avslørende nok i seg selv. Det har kommet dit av NOE(n).
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #18 Skrevet 3. august 2023 Jeg er selv mellomblond, men har både mørke hår, og noen helt svarte... Noen er også helt lyse... Tror faktisk ingen jeg kjenner har kun en eneste farge på hårstråene sine. Det eneste jeg er veldig sikkert på er at de rosa hårene ikke er fra meg! Ellers har jeg ingen anelse hvem sine hår jeg finner i sofaen, jeg klarer ikke se om det er mine eller en venninne siden. Anonymkode: 3dc92...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå