AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Hei! Jeg grubler fært og trenger noen innspill. Jeg har snakka med en fyr fra tinder i et par uker. Og han var perfekt! Jeg visste at det var for godt til å være sant, noe måtte være feil med han. Og det var det på en måte. For nå har vi vært på en date, og jeg ble umiddelbart skuffa. Han levde ikke opp til de veldig høye forventningene jeg hadde laget i hodet mitt. Han var ikke like fin som på bildene, og var mer nerdete og rarere enn jeg hadde fått inntrykk av. Det skal likevel sies at vi har god kjemi, og veldig mange fellesinteresser. Akkurat nå er jeg ganske skuffa, føler at jeg har mista noe jeg aldri hadde og lurer på hva jeg egentlig selv mener om dette. Skal jeg fortsette å bli kjent med han, selv om jeg ikke per nå kan se for meg å kysse han? Kan man i det hele tatt forvente å møte den perfekte? Eller må man ta til takke med noen ting, så lenge man har god kjemi og fyren er snill? Takk på forhånd! Anonymkode: 409b7...921
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Jeg grubler fært og trenger noen innspill. Jeg har snakka med en fyr fra tinder i et par uker. Og han var perfekt! Jeg visste at det var for godt til å være sant, noe måtte være feil med han. Og det var det på en måte. For nå har vi vært på en date, og jeg ble umiddelbart skuffa. Han levde ikke opp til de veldig høye forventningene jeg hadde laget i hodet mitt. Han var ikke like fin som på bildene, og var mer nerdete og rarere enn jeg hadde fått inntrykk av. Det skal likevel sies at vi har god kjemi, og veldig mange fellesinteresser. Akkurat nå er jeg ganske skuffa, føler at jeg har mista noe jeg aldri hadde og lurer på hva jeg egentlig selv mener om dette. Skal jeg fortsette å bli kjent med han, selv om jeg ikke per nå kan se for meg å kysse han? Kan man i det hele tatt forvente å møte den perfekte? Eller må man ta til takke med noen ting, så lenge man har god kjemi og fyren er snill? Takk på forhånd! Anonymkode: 409b7...921 Det fysiske kan bli 1000x bedre om du faller får han. Så jeg ville gitt det en sjangse, blir du tiltrukket av personlighet kan man bli veldig tiltrukket av hele menneske med tiden ❤️ Anonymkode: 8eaa5...777 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Ville møtt han et par ganger ihvertfall , så får du kjent litt på det . Anonymkode: 38a2f...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå