AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Umulig å finne en passende overskrift til dette, men prøvde mitt beste. I hvertfall så skal jeg i neste uke flytte fra Bergen til Oslo da jeg har kommet inn på studie der. Er vel så og si slutt med meg og min samboer da han sier at han ikke har troen på langdistanse forhold (han er litt eldre enn meg, 32) og jeg er 26. Vi har bestemt oss, eller nærmere sagt så sier han at «vi får se» hvordan det går når jeg flytter. Studiet er egentlig bare et halvt år før jeg kan velge å søke praksis i Bergen i Januar og han jobber i turnus på sjøen, så derfor syns jeg det virker som en utvei fra hannes side for å ha en grunn for å gjør det slutt siden det ikke er langdistanse over en lang tid heller. Han sier han tror at jeg kommer til å finne noen jeg liker i Oslo, og at han har en kompis som har opplevd at damen gjor det og at det ikke fungerer med langdistanse for han. Jeg er lojal som en hund så skjønner ikke helt hvor dette kommer fra. Har også sett at han har fulgt mange nye jenter på instagram nylig, så det her virker ikke lovende, og det virker rett og slett som om at han ikke har følelser lenger. Jeg liker selvfølgelig han, men kjenner at jeg ikke er interessert i å jobbe for noe når det ikke virker som om han har troen på dette. Men så er situasjonen slik at ikke så lenge før jeg traff samboeren min så var jeg egentlig ganske interessert i en fyr, og syns han virkelig er drømmefyren. Siden stemningen mellom oss har forandret seg og det ikke virker som om samboeren min vil mer, så har jeg i det siste tenkt en del på han jeg tidligere var veldig interessert i, og jeg får han virkelig ikke ut av hodet. En stor del av meg har lyst til å sende han en melding å spør om å møtes eller lignende, men vet ikke helt hvordan det ser ut utenifra. Hvis jeg da sender han en melding, tror dere han kommer til å vær veldig skeptisk siden det ikke er lenge siden jeg møtte på han med samboeren min? Og tenke at jeg bare hopper fra mann til mann og ikke kan ta det med ro? Jeg har virkelig ingenting i mot å vær singel, men jeg bare føler at jeg burde gripe muligheten til å se hvor kjemien som er mellom oss kan føre, siden jeg flytter vekk herfra. Føler også han føler litt det samme siden når jeg og samboeren min møtte på han så ble han sjalu og ikke var veldig høflig mot samboeren. Hva tenker dere?🫠 Anonymkode: 7f197...a3e
Lacy Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Jeg tenker at du selv bør ta et aktivt valg i stedet for å la alt være opp til kjæresten din. Ta et valg og rydd opp (kommuniser) der du er, så kan du bestemme deg for hva du gjør videre. 6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 I det minste gjør det slutt skikkelig med samboeren din, så står du fritt til og gjøre det du ønsker. Det at du fortsatt har en fot i begge leir, kan slå negativt tilbake på deg. Om du har nå tenkt til og flørte og se hva ting kan bringe eller ikke med han andre. Om samboeren min var så i tvil, og plutselig like flere damer på insta og sånt, så hadde jeg nok gjort det slutt for nå. Dere har jo deres historie og selvfølgelig er det rart og være den som setter et punktum. Men det at du leker med tanken om og se med han andre, så ville jeg avsluttet forholdet nå. Samboeren din leker selv med tanken om at dette ikke vil funke, han har vel bare ikke ville tatt motet til seg og gjøre det offentlig slutt. Hadde han virkelig ville ha deg, hadde han tålt 6 mnd borte. Han er jo selv mye borte med sin jobb, og kunne fint ha besøkt deg når han først hadde fri, han er jo ikke bundet til mandag-fredag jobb langt unna. Anonymkode: cf151...91c 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Du er ikke singel og du er tydeligvis ikke lojal som en hund. Du får ordne opp i det du har pågående før du prøver deg på noe nytt. Anonymkode: c5c65...f22 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 Du må jo gjøre det slutt før du begynner tar insj til å begynne noe med en annen. Skjønner at du ikke er motivert for han typen din høres tafatt ut, men du får avslutte det først. Anonymkode: cae42...a92 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå