Gå til innhold

Mannen her er ikke... og jeg vil feste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er aldri ute. Ikke drikker han heller. Han sier sånn: kan drikke med deg et glass kanskje. Han er snart 50 og politibetjent. Sa til han at han kunne bli med på damevors med jentevenninene mine i Oslo. Vil ha en fyr som jeg kan ha det gøy med, både eldre mann som en far og som en kjæreste og en som kan være ung til sinns, og morsom.  2 i 1 pakke😍 
Er ganske stor alderforskjell mellom oss

Dra ute med på ting og gjøre litt sprell, lage gøyale minner, dra han ute med på dansing og allsang i gata. Har prøvd  gutter på min alder men klarer ikke guttunger som ikke klarer å  holde  i gang en samtale... er det virkelig ingen 50-åringer som fester eller danser? 

Anonymkode: d7fee...d9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han er aldri ute. Ikke drikker han heller. Han sier sånn: kan drikke med deg et glass kanskje. Han er snart 50 og politibetjent. Sa til han at han kunne bli med på damevors med jentevenninene mine i Oslo. Vil ha en fyr som jeg kan ha det gøy med, både eldre mann som en far og som en kjæreste og en som kan være ung til sinns, og morsom.  2 i 1 pakke😍 

Dra ute med på ting og gjøre litt sprell, lage gøyale minner, dra han ute med på dansing og allsang i gata. Har prøvd  gutter på min alder men klarer ikke guttunger som ikke klarer å  holde  i gang en samtale... er det virkelig ingen 50-åringer som fester eller danser? 

Hvor stor er aldersforskjellen? 

Anonymkode: 5030b...536

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Og då klart er det 50 åringer som både fester og danser. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal han være både som en far og som en kjæreste for deg? Eller hva mener du egentlig? 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Kan vel hende han er litt lei av ute på byen fyll når han er politibetjent. 

Kanskje dere kan være sosiale med alkohol på andre måter og danse uten alkohol, salsa eller noe.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg forstår ikke, vil du ha en ny mann eller vil du endre mannen du har?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sa til han at han kunne bli med på damevors med jentevenninene mine i Oslo. 

er det virkelig ingen 50-åringer som fester eller danser? 

Jo det er nok en del 50 åringer som fester. Personlig så gidder jeg svært sjelden å «feste», og drikker svært sjelden alkohol. Men det er jo individuelt.

Men motvilje til å bli med kjæresten på damevors har nok lite med alder å gjøre. Akkurat det skal du slite med finne en mann som vil. Om han er 25 eller 50😂

Anonymkode: 63777...d1c

• Nyttig 2
Skrevet

11,2 milioner postinger?! Jeg er gammal og fordomsfull, men her må det være noe feil et sted. Skrevet med et smil for ordens skyld.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
carlberner1 skrev (1 minutt siden):

11,2 milioner postinger?! Jeg er gammal og fordomsfull, men her må det være noe feil et sted. Skrevet med et smil for ordens skyld.

Det er en anonym bruker så alle anonyme innlegg telles ikke bare ts sine...

Anonymkode: 2a3d9...82b

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en anonym bruker så alle anonyme innlegg telles ikke bare ts sine...

Anonymkode: 2a3d9...82b

Takk for forklaring! Det var en fiffig vri på telleverk..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt merkelig at du ønsker en mann som er både som en farsperson OG kjæreste. Det høres ganske kleint ut..

Men folk er jo forskjellige..

Anonymkode: 8f8e1...5f2

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle han gidde å bli med på et kaklende damevors? Og er det pga. at han er politimann at du er så betatt? Du er 25 og han 50? Hvor lenge forventer du st et sånt forhold skal vare? Skal han ut i pappaperm som 54-ish åring da? 

Jaja, kjærlighet spør ikke etter alder, men likevel 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: e37a7...cd8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøver å se for meg en 50-år gammel politimann som synger, danser og fester i gatene sammen med ungjentene 😂 Helt uten uniform i den settingen håper jeg.. Var bare en litt morsom tanke 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂🤸‍♀️

Anonymkode: 4701b...d1e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hva som var hensikten med denne tråden, TS? Egentlig litt interessant tråd. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er en grunn til at jeg ikke dater eldre lengre. De blir satte og gamle og blir ikke med på ting lengre, mens jeg enda er leken og litt vill. Da tenker jeg de yngre er mye bedre, så bare å hive deg ut i det og bytte ut mannen i en yngre en.

Anonymkode: d5972...35c

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er en grunn til at jeg ikke dater eldre lengre. De blir satte og gamle og blir ikke med på ting lengre, mens jeg enda er leken og litt vill. Da tenker jeg de yngre er mye bedre, så bare å hive deg ut i det og bytte ut mannen i en yngre en.

Anonymkode: d5972...35c

Jepp, og hvis du TS, har «politi-fetish», så finnes det politimenn under 40 også! 😄 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jepp, og hvis du TS, har «politi-fetish», så finnes det politimenn under 40 også! 😄 

Jeg har greie for de under 40 også.😀 er du under 40?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 21.49):

Hvor stor er aldersforskjellen? 

24 års alderforskjell

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har greie for de under 40 også.😀 er du under 40?

Ja, men er ikke politimann. Er dame i 30-åra 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...