Gå til innhold

Fartsovertredelse og bot - og HAN ble sur for at jeg viste irritasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig ikke at du har tenkt å være med å betale denne boten fra felleskonto/regningskonto. Denne står han for selv.

Anonymkode: fa841...23d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tør nesten garantere at det faktisk er HELT motsatt. Dere tenker på dette med en kvinnes tankegang, ikke en manns. 

Han følte på så mye skam og flauhet over denne tabben at veggene hans kom opp, og han reagerte med stolthet fordi stoltheten hans som en provider ble truet av hans tabbe. Det er ikke riktig, men det er dessverre et veldig naturlig instinkt fram til man aktivt går inn for å jobbe med det som et par, sammen. Han prøvde å få det til å høres ut som om det er noe som bare skjer som en løgn til seg selv, mer enn noe annet, vil jeg tro. Fordi han følte at han hadde feilet i sin rolle i familien. 

Anonymkode: c071d...5d5

BINGO! Og jeg trenger ikke å legge stein til den byrden. Det var tøft nok for han å faktisk innrømme tabben, tror jeg. 

Hilsen ts. 

Anonymkode: b531b...4b9

AnonymBruker
Skrevet

Det greie med å ha delt økonomi, er at jeg ikke blir sur når han får fartsbot for det påvirker jo ikke mine penger. Og hvis jeg er idiot med mine penger påvirker det ikke ham, så han blir ikke sur på meg heller. Det er jo dumt å tape penger såklart, men ikke mer enn det. 

Anonymkode: 0b28f...757

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...