AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Skriver dette spørsmålet litt humoristisk, men litt på alvor også. Jeg har altså det vi kaller budeiebein her, altså kraftige legger som er ganske rett ned. Har hatt det alltid, ligger i slekta. Er ikke overvektig ellers, dette er bare formen de kommer i. Er jo klar over at det ikke er like sexy som slanke legger, men aldri tenkt så mye på det. Så sa en kompis plutselig at dette er sånt som snakkes om på nettet, tidenes turn-off og dealbreaker! Er dette sant folkens? Det er jo ikke helt uvanlig her i Norden? Anonymkode: 6de2d...871 1
Gjest Msramkins Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Dette er ganske vanlig ja, og ofte genetisk betinget. Visse leggøvelser / sykling minsker det litt. Jeg hadde ikke trodd dette var noe folk brydde seg særlig om i praksis nei, det som blir diskutert på nettet er ikke alltid det man skal stole mest på.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Snakkis på nettet? Eneste jeg har sett på mett er enkelte snakkiser som bildet under, men har faktisk aldri hørt noen snakke om det i en datingsituasjon eller når de snakker om kropp. Anonymkode: 16eab...508
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Så hyggelig av kompisen din å fortelle deg dette da… Anonymkode: 309ed...3cc 8 2 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 Som med det meste slikt er det en veldig høylytt minoritet som mener det er fullstendig horribelt, men det er som regel menn du ikke ønsker som kjæreste uansett, så det er ikke noe tap. De fleste normale bryr seg ikke, og hvis de har noen formening om det, så klarer de fint å se forbi det om de liker dama ellers. Anonymkode: 7e376...e37 6 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 Vi kaller det "låra rett i skoa klubben", og har kun sett det hos små, tette, lubne eller tjukke damer. Har alltid tenkt at jeg er glad jeg ikke har det. Anonymkode: 5b8b4...15a 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 Ja, dette er en snakkis blant gutter og menn. Låra rett i skoa er dessverre svært usexy. Om det er deal breaker hos veldig mange kommer nok an på Hvor kresne gutta er, men pent er det definitivt ikke og selvsagt noe som trekker ned helhetsinntrykket Anonymkode: 7a453...3be 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi kaller det "låra rett i skoa klubben", og har kun sett det hos små, tette, lubne eller tjukke damer. Har alltid tenkt at jeg er glad jeg ikke har det. Anonymkode: 5b8b4...15a Ikke bare lubne og tjukke damer dessverre. Kan være slanke damer også, bare at de har tykke legger ift lårene Anonymkode: 7a453...3be 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #9 Skrevet 2. august 2023 Det ser verst ut bakfra. Gå med høye støvletter. Anonymkode: 6add8...33e 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #10 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi kaller det "låra rett i skoa klubben", og har kun sett det hos små, tette, lubne eller tjukke damer. Har alltid tenkt at jeg er glad jeg ikke har det. Anonymkode: 5b8b4...15a Er det berømte mennesket fra "Dum i hue klubben"? Tror jeg har møtt deg før. Anonymkode: e089f...a20 8 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #11 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi kaller det "låra rett i skoa klubben", og har kun sett det hos små, tette, lubne eller tjukke damer. Har alltid tenkt at jeg er glad jeg ikke har det. Anonymkode: 5b8b4...15a 😅 er ikke overvektig, helt normal - 1.70 og ca 58 kg. Det er ikke lipødem altså, bare fasongen min.. Anonymkode: 6de2d...871 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #12 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det ser verst ut bakfra. Gå med høye støvletter. Anonymkode: 6add8...33e Nei, det gidder jeg ikke - da får det heller bare være 😅 Anonymkode: 6de2d...871 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #13 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så hyggelig av kompisen din å fortelle deg dette da… Anonymkode: 309ed...3cc Ja, han er et skikkelig sjarmtroll 😂 Han er single selv, så spørs hva slags nettsider han henger på… Anonymkode: 6de2d...871 9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #14 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 😅 er ikke overvektig, helt normal - 1.70 og ca 58 kg. Det er ikke lipødem altså, bare fasongen min.. Anonymkode: 6de2d...871 Klarer virkelig ikke å se for meg at det kan være et problem på den vekta 🤔 har du bare veldig tynne lår? Sikker på at du ikke bare har fått det for deg? Anonymkode: baa58...fc1 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #15 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klarer virkelig ikke å se for meg at det kan være et problem på den vekta 🤔 har du bare veldig tynne lår? Sikker på at du ikke bare har fått det for deg? Anonymkode: baa58...fc1 Nei, vi er slik mange - leggene er selvfølge ikke like tjukke som låra, langt ifra. Vi kaller det budeiebein, det var kompisen min som sa det het låra rett i skoa, jeg hadde aldri hørt det før. Var slik når jeg var 18 og veide 50 kg også. Det er bare at leggen går ganske rett ned fra kne til ankel, snevrer litt inn selvfølgelig. Har liksom muskler helt ned til ankelen 😅 Anonymkode: 6de2d...871
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #16 Skrevet 2. august 2023 Jeg veier 3 kg mindre enn deg på samme høyde og anklene er omtrent like tynne som håndleddene, men har genetisk brede skuldre og kroppsbygning og har bare godtatt at enkelte ting er umulig å slanke vekk, som dine «cancles». Så hva skal man gjøre enn å være glad i seg selv som man er? Ville bare godtatt situasjonen siden du åpenbart er slank, tviler på at andre legger (pun not intended) merke til det jeg altså Som sagt aldri hørt noen nevne dette Anonymkode: 16eab...508
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #17 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, vi er slik mange - leggene er selvfølge ikke like tjukke som låra, langt ifra. Vi kaller det budeiebein, det var kompisen min som sa det het låra rett i skoa, jeg hadde aldri hørt det før. Var slik når jeg var 18 og veide 50 kg også. Det er bare at leggen går ganske rett ned fra kne til ankel, snevrer litt inn selvfølgelig. Har liksom muskler helt ned til ankelen 😅 Anonymkode: 6de2d...871 Jeg har ihvertfall aldri tenkt over dette på et normalvektig menneske før, så du er helt sikkert good 👍🏻 Synes det ser skikkelig trasig ut på overvektige, men stort sett fordi det forsterkes veldig av overvekten. Anonymkode: baa58...fc1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. august 2023 #18 Skrevet 2. august 2023 Jeg har også ganske kraftige legger (men ikke helt låra rett i skoa, tror jeg, siden jeg har smale ankler) selv om jeg er slank. Det er fullt mulig å være slank med kraftige bein. Folk bærer vekt på ulike steder. Jeg har veldig slank overkropp (små pupper, smal midje, flat mage), men ganske brede hofter, fyldig rumpe og kraftige bein. Har aldri tenkt at det er noe "problem". Det får da være måte på hva man skal henge seg opp i. De færreste har en perfekt kropp, og å ha vekta på underkroppen er en klar fordel helsemessig framfor å ha den på overkroppen. Jeg er veldig glad jeg har "budeiebein" i stedet for stor mage, i alle fall
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #19 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg veier 3 kg mindre enn deg på samme høyde og anklene er omtrent like tynne som håndleddene, men har genetisk brede skuldre og kroppsbygning og har bare godtatt at enkelte ting er umulig å slanke vekk, som dine «cancles». Så hva skal man gjøre enn å være glad i seg selv som man er? Ville bare godtatt situasjonen siden du åpenbart er slank, tviler på at andre legger (pun not intended) merke til det jeg altså Som sagt aldri hørt noen nevne dette Anonymkode: 16eab...508 Digger en god pun 😀 Ja, dette er ikke noe jeg griner for egentlig. Jeg ser det er en annen tråd om temaet, og der skreiv noen at dette var stødige bein for heielivet i Norge - har nettopp gått 5 dager hytte til hytte og telt, så da liker jeg tydeligvis det jeg er skapt for 👍 Anonymkode: 6de2d...871 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #20 Skrevet 2. august 2023 Anonymus Notarius skrev (1 minutt siden): Jeg har også ganske kraftige legger (men ikke helt låra rett i skoa, tror jeg, siden jeg har smale ankler) selv om jeg er slank. Det er fullt mulig å være slank med kraftige bein. Folk bærer vekt på ulike steder. Jeg har veldig slank overkropp (små pupper, smal midje, flat mage), men ganske brede hofter, fyldig rumpe og kraftige bein. Har aldri tenkt at det er noe "problem". Det får da være måte på hva man skal henge seg opp i. De færreste har en perfekt kropp, og å ha vekta på underkroppen er en klar fordel helsemessig framfor å ha den på overkroppen. Jeg er veldig glad jeg har "budeiebein" i stedet for stor mage, i alle fall Ja, av og til tror jeg bare folk dikter opp ting vi skal gå rundt og føle oss dårlige om… Anonymkode: 6de2d...871 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå