Gå til innhold

Ekstra lange gardiner , hvor får man kjøpt dem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

ser etter fine «hotell» gardiner til stue som er ekstra lange. Har vært inne på kid men de jeg fant var selvfølgelig ikke lange nok. Jeg har sheer grey på veggen og grå sofa(ikke veldig lys ), hva passer ? Takhøyden i stua er 252cm.

trenger hjelp! Takk for svar.

Anonymkode: 4194e...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg ikke tar helt feil er alle IKEA sine gardinlengder minst 250 lange. Hvis jeg ikke tar feil har de også noen fag som er 3 meter lange. 

KID har også mange 250 lange gardinlengder. https://www.kid.no/gardiner?sortBy=Relevance&count=24&size=140x250+cm

Ellos har gardinlengder på både 250, 270, 280, 290 og 3 meter. Aner ikke noe om kvaliteten, for jeg har aldri bestilt gardiner derfra, men lange lengder har de i alle fall. 

Endret av Ullvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du i det hele tatt sjekket noe annet enn KID ts???

Så og si de fleste interiør butikker har... Eller kan bestille inn til deg

Anonymkode: 54743...e32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei.

ser etter fine «hotell» gardiner til stue som er ekstra lange. Har vært inne på kid men de jeg fant var selvfølgelig ikke lange nok. Jeg har sheer grey på veggen og grå sofa(ikke veldig lys ), hva passer ? Takhøyden i stua er 252cm.

trenger hjelp! Takk for svar.

Har ikke Kid lange gardiner?
https://www.kid.no/gardiner/ferdigsydde-gardiner?sortBy=Relevance&count=24&size=140x300+cm

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du i det hele tatt sjekket noe annet enn KID ts???

Så og si de fleste interiør butikker har... Eller kan bestille inn til deg

Anonymkode: 54743...e32

Ja jeg var hos kid, jo de hadde noen få utvalg men det var skrukkete lin gardiner. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hva hvilke frge hadde det passet til grå sofa og sheer grey på veggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Få de sydd på mål. 

Anonymkode: 945fb...a5a

250 er jo en lengde det finnes godt utvalg i av ferdigsydde gardiner,  så det blir jo bortkastede penger dersom man ikke ønsker et helt spesielt stoff/mønster. Når gulv/tak lengden er 252, passer nok 250 perfekt siden gardinene henger 1-2 cm fra taket selv med skinne. Ellers har jo de aller fleste butikker også lengder mellom 250-300🙂

Endret av anonym111111
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
anonym111111 skrev (17 timer siden):

250 er jo en lengde det finnes godt utvalg i av ferdigsydde gardiner,  så det blir jo bortkastede penger dersom man ikke ønsker et helt spesielt stoff/mønster. Når gulv/tak lengden er 252, passer nok 250 perfekt siden gardinene henger 1-2 cm fra taket selv med skinne. Ellers har jo de aller fleste butikker også lengder mellom 250-300🙂

Kan du anbefale butikk? Kid, princess har jeg vært hos. Jeg må se og kjenne på gardinene fysisk. Har ikke råd til å kjøpe dyre gardiner nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan du anbefale butikk? Kid, princess har jeg vært hos. Jeg må se og kjenne på gardinene fysisk. Har ikke råd til å kjøpe dyre gardiner nå 

Har selv lingardiner fra Ikea, men de har jo mange andre typer i annet stoff også🙂 Hvis det ikke finnes butikk nær deg, er de jo greie med returer hvis du kjøper på nett og de ikke er som du tenkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sheer Grey og grå sofa 🥲 høres ut som du bor i en depresjonsboks.

Anonymkode: caa20...73f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...