Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. 

Litt rart spørsmål sikkert. Men hvor kan jeg finne meg en dame som er interessert i en affære? Jeg har prøvd sukker.no, og VictoriaMilan. Men det er bare bots som tar kontakt. Altså brukere som kun er svindel som skal få deg over på andre betalingsløsninger og chatte der. 

Jeg er 32 år gammel, gift og har tre barn. Kona mi og jeg har strevd lenge og bestemt oss for å holde sammen litt til og prøve en siste ting, nemlig å treffe andre. Leve i et åpent forhold. Jeg er ikke interessert i å finne en ny kjæreste i denne tiden, men en jeg kan treffe for sex. Men hvor skal jeg starte? Noen med erfaringer? Noe har jeg altså prøvd. Jeg bor på et lite sted, er litt sjenert, og synes derfor ikke byen er stedet å prøve. 

Jeg er mest interessert i damer eldre enn meg selv. Gjerne opp til 60-årene. 

Endret av Tobias1234
  • Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Tinder? Uansett, skriv hva du søker i profilen og at du er gift. Lykke til, du trenger mye flaks om du finner noen som vil bli brukt til sex. 

Anonymkode: 5aa0c...7cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du mener du vil bli sugar daddy da, har du råd til det da? D er vanskelig nok å møte noen, om det i tillegg skal være bare for sex. Vi modne damer vet da så pass at følelsene bør være på plass før man blir intim. 

Anonymkode: ac9b7...29d

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor attraktiv du er. Ser du ekstremt bra ut finner du noen på f.eks Tinder og så etterhvert på snap. Men er du middels så finner du aldri noen dessverre

Anonymkode: 17093...1da

AnonymBruker
Skrevet

🍿

Anonymkode: 02e58...e1e

AnonymBruker
Skrevet

Ikke la deg demotiveres av disse svarene. Sikkert mange damer der ute som ser etter noe uforpliktende. Hvor du finner dem er jeg usikker på. 

Anonymkode: 92515...009

Gjest Inverto
Skrevet

Dette er rett og slett bare depressivt å lese

AnonymBruker
Skrevet
Inverto skrev (2 minutter siden):

Dette er rett og slett bare depressivt å lese

Ja, sannheten er noen ganger trist

Anonymkode: af03a...d71

AnonymBruker
Skrevet

Var i litt samme situasjon som deg. 0 sex hjemme på mange år med ingen tro på forbedring. Tenkte egentlig å gå men ja… det er en annen historie. Laget en profil på VictoriaMilan.no. Fant en dame i samme ærend nær meg for å få i gang et elskerinneforhold i løpet av en måneds tid. Det er håp for slike relasjoner også, men det var en jungel av falske profiler og svindlere på den siden så ser poenget ditt.. 

Anonymkode: 26b46...fa4

AnonymBruker
Skrevet

Tinder. Skriv hva du vil i bioen, og legg inn bilder av kroppen din. Skru ned alderen til folk i tidlig 20-årene, de er ofte gira på litt uforpliktende sex. Snakker av erfaring.

Anonymkode: 5d5d1...f39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor du nær Svenskegrensa ?  Da kan jeg anbefale den svenske gratissiden  " Happy pancake ".  Der er det mange 50-60 damer som vil ha yngre elskere/ff. Der er det ikke mye " vi modne damer må ha følelsene på plass"  .   Du må gjerne lese litt mellom linjene, alle sier det ikke rett ut.  "Du är visserligen för ung för mig men....." osv.   Mange i Gøteborg og Karlstad-området, snakker av erfaring. 

Anonymkode: 1efc6...587

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...