Gå til innhold

Sunwing Arguineguin Seafront

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært her eller er der nå, hvilket rom eller etasje bør man ønske seg dersom man har Royal Family leilighet? Vi ønsker å se på showene fra rommet på kvelden pga at vi har små barn, og da hadde det vært så kjekt å slippe å dele oss for å gå ut og ned. Fra hvilke rom/etasje ser man best fra terrassen?

Anonymkode: 02539...753

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere som har vært her eller er der nå, hvilket rom eller etasje bør man ønske seg dersom man har Royal Family leilighet? Vi ønsker å se på showene fra rommet på kvelden pga at vi har små barn, og da hadde det vært så kjekt å slippe å dele oss for å gå ut og ned. Fra hvilke rom/etasje ser man best fra terrassen?

Jeg ville valgt 2 etg. Gjerne 205 eller 206. Jeg har bodd der med min mor og da hadde vi handicaprom og hadde rom 231 eller 232. Og vi hadde kjempeutsikt til scenen og showet der om kvelden.

AnonymBruker
Skrevet
Kjetil E skrev (10 timer siden):

Jeg ville valgt 2 etg. Gjerne 205 eller 206. Jeg har bodd der med min mor og da hadde vi handicaprom og hadde rom 231 eller 232. Og vi hadde kjempeutsikt til scenen og showet der om kvelden.

Tusen takk for svar! 🙏🏻😃 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært der en gang, og aldri mer. Fryktelig mye kakerlakker der. 

Anonymkode: 3bfe3...002

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært der en gang, og aldri mer. Fryktelig mye kakerlakker der. 

Anonymkode: 3bfe3...002

Da må du ha vært svært uheldig. Jeg har vært der for noen år siden og aldri sett en eneste en på hotellet. 

AnonymBruker
Skrevet

Da vi var der, så ble alle på samme flyvning som oss som hadde Royal Family-leilighet plassert plassert i 8. etasje, og det var ingen mulighet til å få byttet. Virket som de ulike etasjene hadde ulike «inn-/utflyttingsdager», da er det jo ikke så greit å ønske andre etasjer på forhånd heller, på et hotell/leilighetstype som sikkert er smekkfull stort sett hele tiden. Dette var riktignok før pandemien, så ting kan være endret nå. 

Forøvrig et kjempebra hotell! 

Anonymkode: f8dd2...5d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Da vi var der, så ble alle på samme flyvning som oss som hadde Royal Family-leilighet plassert plassert i 8. etasje, og det var ingen mulighet til å få byttet. Virket som de ulike etasjene hadde ulike «inn-/utflyttingsdager», da er det jo ikke så greit å ønske andre etasjer på forhånd heller, på et hotell/leilighetstype som sikkert er smekkfull stort sett hele tiden. Dette var riktignok før pandemien, så ting kan være endret nå. 

Forøvrig et kjempebra hotell! 

Anonymkode: f8dd2...5d3

Å ja, så det kan altså være slik at hver flyvning får tildelt spesifikk etasje? Virker jo ryddig for de som skal rengjøre og klargjøre leilighetene. Vi har ofte ønsket oss spesifikke rom på andre hoteller. Noen ganger har vi fått det, mens andre ganger har det ikke vært mulig pga at noen har to uker osv. Så er det jo dette med ulike hjemreisedager ja.

Vet du hvilke dager det er hjemreisedager? Ser at de fra Gardermoen har onsdager i hvert fall. Andre byer og andre land har sikkert andre dager. Er kanskje mye pes med å bytte rom underveis også siden vi skal være der bare en uke ;) 

• 1 måned senere...
Skrevet
Kjetil E skrev (På 2.8.2023 den 20.32):

@Kjetil E Tusen takk for en helt ypperlig anbefaling 😃 Kunne ikke passet bedre 👍🏻

IMG_3461.jpeg

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

@Kjetil E Tusen takk for en helt ypperlig anbefaling 😃 Kunne ikke passet bedre 👍🏻

IMG_3461.jpeg

Tusen takk, bare hyggelig å kunne hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...