AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Kjøpt leilighet i Oslo Øst, dette er nærme Abildsø, veldig barnevennlig område, men angrer litt.. har pusset opp leiligheten, jeg regner med prisen vil ligge på rundt 4,3 om jeg selger denne. Trives ikke her så godt, bodde før nærme Oslo sentrum. Vurderer å selge og leie. Også veldig høy rente nå. Jeg er redd ingen kommer til å kjøpe leiligheten, med disse renter nå. 😔 Anonymkode: a67c5...fb3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Gjort er gjort og spist er spist. Leiligheten har du både bodd i og pusset opp. Jeg anbefaler deg å bo i ett år slik at du slipper å skatte av eventuell fortjeneste når du selger. Det kan forresten virke som om kronekursen stabiliserer seg og renta ikke skal mye mer opp. Det ordner seg! Anonymkode: a5b10...5df 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Oslo må da være det tryggeste stedet i hele Norge å eie leilighet. Hvis du ikke trives så skal du selvfølgelig selge 😊 Men selg før du kjøper, så du ikke går på en smell. Anonymkode: 3dd2f...157 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Fall i boligpriser, men vekst i antall boliger som selges, i hvert fall basert på sommerens tall. Men ser at det er mye bekymring der ute hos enkelte, mens andre mener at vi står på randen av stupet. Det er vekst i boliger som blir lagt ut, og det er vekst i boliger som selges. Hvordan forholdet har jeg ikke funnet enda, men det later til at boliger selges som før, men med noe lavere pris på enkelte - og det var jaggu på tide, for boligprisene har vokst i et unaturlig tempo over mange år. https://eiendomnorge.no/boligprisstatistikk/ https://www.dn.no/eiendom/rekordstort-sprik-mellom-oppdrag-og-solgte-boliger-det-sier-jo-litt-om-hvordan-hosten-blir/2-1-1479365 Anonymkode: 3c9f9...db8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå