Gå til innhold

Hvordan vise en mann at man snur ryggen til han uten å si det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet over tid. Nå er jeg lei av at han ikke får fingeren ut og bestemmer seg for meg, så jeg har bare bestemt meg for å droppe han. 

Jeg orker ikke forklare eller inn i en diskusjon med han. Jeg har bare lyst til å vise han at jeg snur ryggen til. Hvordan gjør jeg det? Vi er venner på SoMe men bor et lite stykke fra hverandre og har ikke daglig kontakt heller... 

Forslag? 

Anonymkode: a3430...4c9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skriv til ham at du går videre uten ham. Så kutter du kontakt på sosiale medier.

Anonymkode: 7f2be...960

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker ikke å ha mere kontakt med deg. Men ønsker deg lykke til videre. 

Anonymkode: f2eb3...527

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skriv til ham at du går videre uten ham. Så kutter du kontakt på sosiale medier.

Skriv? Nei. Ring å si det rett ut. Sms, messenger og snap er barnehage nivå.. Ring! Eller si det på neste "date". Sårer såklart han, men da veit han at faktisk mener det med tanke på at han faktisk ser deg rett i øya.

Do what ya want, just sayin'

• Liker 2
Skrevet

Å ikke si noe er skikkelig drittsekkoppførsel. Du ringer eller stikker innom, og sier at du ikke vil diskutere, men at du må si til ham at det er over - at du går videre. Si pent farvel, forlat og blokker.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare dropp ham på SoMe, så skjønner han selvsagt tegningen. Å gjøre det slik, kan nok i mange tilfeller være bedre og mer skånsomt for begge parter enn disse floskelsamtalene ingen blir noe klokere av.

Anonymkode: 97228...8e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har datet over tid. Nå er jeg lei av at han ikke får fingeren ut og bestemmer seg for meg, så jeg har bare bestemt meg for å droppe han. 

Jeg orker ikke forklare eller inn i en diskusjon med han. Jeg har bare lyst til å vise han at jeg snur ryggen til. Hvordan gjør jeg det? Vi er venner på SoMe men bor et lite stykke fra hverandre og har ikke daglig kontakt heller... 

Forslag? 

Be han bestemme seg omgående, men tror nok at det er andre grunner til at du vil droppe han.

Anonymkode: 268f7...33f

AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare latt være å ta kontakt og kommet med ordentlig teite unnskyldninger for å ikke snakke eller treffes om han tar kontakt. 

Anonymkode: 75987...e74

• Liker 2
Skrevet

Samtidig så er menn skikkelig drittsekker som ghoster kvinner 🤷🏼‍♀️

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Feige folk som ikke kan være så redelige å si det rett ut. Kaste bort andres tid, på å lure på hva som gikk galt, hva de gjorde feil. Kvinn deg opp menneske og si det som det er.

Anonymkode: abd5e...a26

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Si at det drar ut og du føler du kaster bort tiden, at det er best å ikke fortsette, takk, farvell, lykke til. Blokker.

Anonymkode: 6f996...1e7

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
DildoShwaggins skrev (3 minutter siden):

Samtidig så er menn skikkelig drittsekker som ghoster kvinner 🤷🏼‍♀️

Nei det går begge veier. Men tror menn ghoster, mens mange kvinner skal lage så mye ut av det. Greit man ikke får den responsen man vil ha, men da er det vel bare og være voksen og si det som det er. Hvorfor skal man liksom gjøre det til noe drama ting. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når det går tid mellom kontakten og han aldri får bestemt seg, så holder han deg litt på gress. Dem typene jeg har date, men egentlig ikke vært interessert nok til og ville ha meg, har holdt på sånn. Mulig dem ikke har turt og si noe, og så har dem bare håpet at man blir lei og avslutter forholdet. Finnes nok sikkert konfliktsky mannfolk også.  Men dem som jeg har hatt et litt langvarig forhold med, der tok det ikke lang tid før vi ikke fikk nok av hverandre i førsten, det var sms og holde seg våken til langt på natt fordi man ikke ønsket og avslutte samtalen osv. noen er kanskje ikke like ekstreme, men du merker om dem er interessert. Så si det som det er og ikke lag noe drama ut av det, han merket det sikkert ikke likevel at du prøver og vise se nå går jeg videre, men jeg skal passe på at du får vite hva du går glipp av. Menn tar ikke sånne hint fra oss 

Anonymkode: 8d9ad...489

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Forslag? 

Bare la det fade ut--- ikke kontakt han først, svar kort og uten spm om han tar kontakt. 

Anonymkode: fdb2b...9a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Donald Duck skrev (4 timer siden):

Skriv? Nei. Ring å si det rett ut. Sms, messenger og snap er barnehage nivå.. Ring! Eller si det på neste "date"....

Jeg forholder meg til det ts skriver om å ikke ønske diskusjon om dette. Telefon og date blir garantert diskusjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare la det fade ut--- ikke kontakt han først, svar kort og uten spm om han tar kontakt. 

Anonymkode: fdb2b...9a7

Støtter virkelig dette, og det føles veldig godt å ha kontrollen snudd. Dump neket til mann

Anonymkode: 75b57...b5a

Skrevet

Jeg forholder meg til det ts skriver om å ikke ønske diskusjon om dette. Telefon og date blir garantert diskusjon. 

Jojo, men jeg er mann selv og veit at vi må ha alt inn med t-skje på alle måter før vi skjønner det, spesielt rundt slike ting

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Forslag? 

Har dere datert over tid så forklarer du situasjonen og snur deretter ryggen til. Får han ikke ut fingeren da, så er det ferdig. Enkelt og greit.

Anonymkode: 2d67b...9f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Donald Duck skrev (8 timer siden):

Jojo, men jeg er mann selv og veit at vi må ha alt inn med t-skje på alle måter før vi skjønner det, spesielt rundt slike ting

Jeg er dame selv og vet hva ts mener med ikke rom for diskusjon. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Bare dropp ham på SoMe, så skjønner han selvsagt tegningen. Å gjøre det slik, kan nok i mange tilfeller være bedre og mer skånsomt for begge parter enn disse floskelsamtalene ingen blir noe klokere av.

Anonymkode: 97228...8e9

For noe vås. Det er mye bedre å dra plasteret rett av uten å nøle, enn å dra litt av det, og deretter få den andre til å undre seg over hva som skjer nå.

Måten du skisserer viser tegn på manglende folkeskikk fra din side. 

Anonymkode: 9be02...fc2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...