Gå til innhold

Når menn skriver på Tinder «Orker ikke drama»..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da lurer jeg på, hva definerer dere menn som drama? Det står helt sikkert i profiler på andre datingapper eller datingsider også. 

Så menn, forklar gjerne oss damer dette! 

Anonymkode: a37d5...e2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Da lurer jeg på, hva definerer dere menn som drama? Det står helt sikkert i profiler på andre datingapper eller datingsider også. 

Needy damer og dem er det mange av

Anonymkode: 79cb0...b83

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville litt skeptisk. Krake søker make. Menn som bare har gærne ekser er sjeldent et kupp selv

Anonymkode: 03709...3e4

• Liker 30
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville litt skeptisk. Krake søker make. Menn som bare har gærne ekser er sjeldent et kupp selv

Anonymkode: 03709...3e4

Signerer denne. Enkelte menn er smarte og skjønner hva de skal gå etter. Sjekker i fht datens utdannelse, familie, oppvekst osv. Andre bare ååhh pupper.

Anonymkode: 9fb7e...5a7

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ofte grunnen til mye drama er min erfaring, og lite selvinnsikt. 

Anonymkode: c3c2c...2e9

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bekreftelseskjør og sjalusi.

Anonymkode: ce636...317

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

De skaper det antakelig selv, men mangler selvinnsikt.

• Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at de kommer til å behandle deg dårlig, og hvis du sier noe mot det så blir du dumpet for da er du drama.

Anonymkode: 06011...335

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Slike folk synes det er vanskelig å lytte og respektere meninger. Det er "drama" når andres meninger er slitsomt støy. De ønsker ikke å finne en middelvei mellom forskjellige meninger, eller forstå hvorfor andre mener det dem gjør. 

De ønsker Kansje å ha siste ord eller å styre alt. Det er derfor det blir drama med dem og partnere. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Drama er intrigemakeri, tenker jeg. Dramakåte folk styrer jeg også unna.
Sånne som lager stor ståhei for ingenting, lager krangler med vennene dine, sukker over at ungene dine får for mye oppmerksomhet, vil sjekke telefonen din eller lager "konkurranser" med dine venner og ekser.
Jeg tåler åpne debatter, uenigheter og kritikk, men ikke den type leven som dramafolk lager.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg at noen skriver det 

Betyr som regel at de ikke tåler krav, forventninger eller kritikk. Typisk menn som ender som Thaidame-jeger og hevder alle norske damer er kravstore dramaqueens. Kjekkere med kvinner de ikke kan kommunisere med, så blir det og drama for dem når importbruden har lært norsk og begynner gi lyd fra seg.  

Anonymkode: 3de19...321

• Liker 17
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De vil ha sex uten krav. 

Anonymkode: 1f89c...5fc

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Signerer denne. Enkelte menn er smarte og skjønner hva de skal gå etter. Sjekker i fht datens utdannelse, familie, oppvekst osv. Andre bare ååhh pupper.

Anonymkode: 9fb7e...5a7

Du er temmelig naiv dersom du tror en mann bryr seg nevneverdig om utdannelsen, oppveksten og familien din… 🙄

Anonymkode: 3bcc0...ee9

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette betyr jeg ikke ønsker å bli en emosjonell ”boksepude” liksom. Hvis du synes det er rødt flag, da er det best at du og ditt drama show holder deg langt unna meg og de jeg er glad i. 

Anonymkode: 3f5ff...feb

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette betyr jeg ikke ønsker å bli en emosjonell ”boksepude” liksom. Hvis du synes det er rødt flag, da er det best at du og ditt drama show holder deg langt unna meg og de jeg er glad i. 

Hvis du tiltrekker deg så mye drama at du føler at du må skrive dette på en datingprofil så vil jeg kanskje anbefale deg å gå i deg selv litt.

• Liker 12
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Menn som har opplevd mye drama før er menn som: gjerne vil ha de peneste jentene, men er så usikre at de ikke evner å være tydelige og har urimelige krav til damene uten å ville ønske å møte de på halvveien i kommunikasjonen. De mangler selvinnsikt. Og misliker sterkt at jenter/kvinner sier hva de mener. 

Jeg hadde en eks som hatet å jobbe, hatet å ta ansvar for eget liv, hatet å ta ansvar for datteren sin, hatet autoriteter. Han ønsket å spille ps hele dagen, slæffern, røyke og drikke litt øl. Da jeg sa at jeg ville gjøre det slutt av nevnte årsaker, fikk jeg høre at jeg bare lagde drama og var en bitch. Han sa gjerne til flere at jeg var gal, kravstor, dramaqueen. 
Ta tak i livet ditt, datteren din trenger deg, du trenger en jobb, slutt å drikk så mye, slutt å røyk (var bare det jeg sa) 🙄🙄

Anonymkode: 55279...8b7

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (3 minutter siden):

Hvis du tiltrekker deg så mye drama at du føler at du må skrive dette på en datingprofil så vil jeg kanskje anbefale deg å gå i deg selv litt.

Hvorfor tar du dette så personlig? Dette har ingenting med meg å gjøre. Jeg har ikke engang datingprofil.

Skrevet

Det betyr at han ikke orker forpliktelser, og det som kommer av et forhold, nemlig stadige kompromiss. Slik tolker jeg den settingen. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange spinn hakke gale kvinnfolk her i verden kombinert med tafatte/enkle menn. De funker ikke sammen.

Anonymkode: 24af3...022

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at de har vært gjennom mye drama og dårlige forhold fordi de er intrigemakere eller drittsekker uten selvinnsikt. Utrolig dårlig « sjekkereplikk «. 

Anonymkode: 3a2a0...bf1

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...